2013-08-05, 16:50
Medlem
Fick hem 20 stilnoct idag ! Ja eller d står stilnox , lite avlånga vita med skåra ! Små rackare !
Citera
2013-08-05, 21:51
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Toleransen går upp ganska fort.
Ja, det blir korstolerans med Benso och Z-analoger.
MKT VIKTIG FRÅGA: kan någon här svara på hur snabbt toleransen på stilnoct "går tillbaka"?
Har käkat det fem dagar i rad (allt mellan 40 och 90 mg per kväll) och måste nu ta minst 40 för art öht känna nåt. När har min tolerans återgått?
Om jag har ett uppehåll denna kväll kan jag ta typ 30 imorgon (efter två dygn utan) och få effekt då? Snälla säg att jag kan det!!!
Citera
2013-08-06, 02:17
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
MKT VIKTIG FRÅGA: kan någon här svara på hur snabbt toleransen på stilnoct "går tillbaka"?
Har käkat det fem dagar i rad (allt mellan 40 och 90 mg per kväll) och måste nu ta minst 40 för art öht känna nåt. När har min tolerans återgått?
Om jag har ett uppehåll denna kväll kan jag ta typ 30 imorgon (efter två dygn utan) och få effekt då? Snälla säg att jag kan det!!!
Nej, så snabbt går inte toleransen ner. Skulle vänta minst en vecka, förmodligen mer med de doserna du har gått på.
Citera
2013-08-06, 09:22
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Ja nu har jag gjort det igen, och det var droppen. Aldrig igen alkohol och imovane.

En karta 7.5or och 6-7 öl resulterade i knivhot mot personer i min närhet, slag mot föräldrar, hot om självmord och massa såna roliga saker.

Ångest...

Det låter som en trevlig kväll.

Man är så dum och gör om samma misstag om och om igen. Att man aldrig lär sig?
Citera
2013-08-06, 18:23
Medlem
drack ett stort glas grape för en timme sen ungefär. Har nu tagit 5st..

Vad händer om vi tar fler?
Citera
2013-08-06, 18:31
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -creed-
drack ett stort glas grape för en timme sen ungefär. Har nu tagit 5st..

Vad händer om vi tar fler?

Att ni blir mer påverkade.
Citera
2013-08-07, 16:43
Medlem
Drtyboys avatar
Dagen efter fylla eller en mängd alkohol bara, hur påverkar det kroppen med imovane då? Om det spelar någon roll dvs. Tack för svar!
Citera
2013-08-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Dagen efter fylla eller en mängd alkohol bara, hur påverkar det kroppen med imovane då? Om det spelar någon roll dvs. Tack för svar!
Om du har bakfylleångest så lindrar det ju bra
Citera
2013-08-08, 09:28
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Det blir inte sämre iaf.
Citera
2013-08-08, 10:01
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Nej jag tror aldrig att den kommer gå ner igen. Vissa här på FB har skrivit att har man väl tagit en hög dos så kommer z-analogerna aldrig att fungera på låga doser igen.
Citera
2013-08-08, 13:56
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Nej jag tror aldrig att den kommer gå ner igen. Vissa här på FB har skrivit att har man väl tagit en hög dos så kommer z-analogerna aldrig att fungera på låga doser igen.

Precis!! hade uppehåll på ca 3 månader och tog 20 mg som inte gav mig något i princip, måste ta minst 50 mg om det ska något roligt rus öht.
Citera
2013-08-08, 16:08
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Precis!! hade uppehåll på ca 3 månader och tog 20 mg som inte gav mig något i princip, måste ta minst 50 mg om det ska något roligt rus öht.
Visst men varken bensodiazepiner eller z-analoger ger ju något "rus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in