2013-10-28, 12:36
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Fan vad toleransen ökar alltså, 15 mg fick jag hallucinationer av i början och allt möjligt men det börj<ar mattas av så sitter här och myser med 30 mg istället. In i dimman.

Förresten, finns det något man kan äta/dricka för att lindra metallsmaken?
Senast redigerad av dead-flag-blues 2013-10-28 kl. 13:20.
Citera
2013-10-29, 13:30
Medlem
Går imovane toleransen ner itakt med att lyrica toleransen droppar samt om man skiter i imo nån dag?
Citera
2013-10-31, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Går imovane toleransen ner itakt med att lyrica toleransen droppar samt om man skiter i imo nån dag?

Svar ja. Båda substanserna verkar i samma område i hjärnan på dig.
Citera
2013-10-31, 03:06
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Fan vad toleransen ökar alltså, 15 mg fick jag hallucinationer av i början och allt möjligt men det börj<ar mattas av så sitter här och myser med 30 mg istället. In i dimman.

Förresten, finns det något man kan äta/dricka för att lindra metallsmaken?

Läkerol kattpiss eller vad dom heter. Hatar dedär smaken, den kan sabba en hel dags måltider.
Citera
2013-10-31, 08:55
Medlem
Ja ska idag ha telefontid med min läk.på lassarettet ang.min medicenering mot tarmsjukdom
Om jag då frågar efter imovane också,kan läk.se att jag redan får det genom min vårdcent?
Dom är ju lite snåla med utskrivning,och omvänt om jag nu skulle få kan vårdcent.se det?
Citera
2013-10-31, 12:00
Medlem
Jag har börjar att fasa ut zolpidem. Nu tar jag tre stycken Lergigan 25 mg (prometazinhydroklorid) när jag ska sova. Funkar, men är inte lika enormt bra så klart.
Citera
2013-10-31, 12:18
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur länge kan man spåra imovane urinprov? om man tar några stycken ?

Medicinen Imovane tillhör läkemedelsgruppen bensodiazepinbesläktade sömnmedel. Det verksamma ämnet är zopiklon.

Risken finns att det syns men jag har svårt att tro på detta. Har fått detta medel nu i över ett år och aldrig hört något om benso. Tar det dagligen och är uppe i 15 mg. Sover som en gris

Dom har tagit alla möjliga prov på mig och hittat låga värden av b - vitamin så det är lungt.
Citera
2013-10-31, 12:21
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Jag har börjar att fasa ut zolpidem. Nu tar jag tre stycken Lergigan 25 mg (prometazinhydroklorid) när jag ska sova. Funkar, men är inte lika enormt bra så klart.

Hur länge har du kört med zolpidem ?

Dom borde byta din medicin till propavan eller något för Lergigan är skit och åter skit...
Citera
2013-10-31, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Hur länge har du kört med zolpidem ?

Dom borde byta din medicin till propavan eller något för Lergigan är skit och åter skit...
Är inte det samma sak?
Tack för tipset!
Citera
2013-10-31, 18:31
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Är inte det samma sak?
Tack för tipset!

Inte samma sak, själv tycker jag lergigan är bättre än propavan. Man får såna äckliga myrkrypningar av propavan.
Citera
2013-10-31, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Inte samma sak, själv tycker jag lergigan är bättre än propavan. Man får såna äckliga myrkrypningar av propavan.
Kan man röka det? Snorta, boffa eller skjuta upp det kanske?
Citera
2013-10-31, 22:22
Bannlyst
Citat:
Kan man röka det? Snorta, boffa eller skjuta upp det kanske?

Varför ska du injicera allergitabletter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in