2009-10-23, 11:29
Bannlyst
Måste tillägga att jag aldrig har haft så feta hallisar som på 8 imovane + sprit. Detta var när jag var 16 och aldrig hade ätit benso eller någon av dess släktingar innan.

Klockan 3 på natten körde jag och en kompis ut till stranden. Min kompis som också var 16 och bar glasögon tog av sig dessa och satte in EN brun lins medans det andra ögat förblev blått. Utan styrka tog han sin pappas van och vi körde.

Där ute vid stranden, Mellbystrand heter det finns ett ställa där dagis och skolor brukar promenera i skogen och orienter och ha sig. Då såg jag ett helt dagis springa omkring vid bänkarna och borden samtidigt som det droppade plaststycken stora som fyllda plastkassar ifrån en anslagstavla.

Något liknande har jag aldrig varit med om och då känner jag ändå att jag ätit syra för att få en maxad syra effekt som i mina ögon är helt annorlunda..allting vränger på sig men jag har aldrig sett något som inte varit där.
Citera
2009-10-23, 21:32
Medlem
zebbe36s avatar
Nä fy fan alltså. Blandade Zoplidem med Rekordelig skogsbär 7,0. Igår igen
Varför lär man sig aldrig??? Vaknade upp i förmiddags med kniv rispor på vänster underarm. Samt böjd teleskopsbatong. Fy fan vilken ångest. Har fragmentariska bilder på ett slagsmål med 2 killar varav den ena hade en kniv.
Jag ska fan aldrig mer blanda Z med sprit.
Tog en Bentazepam 25´a tidigare. Smuttar nu på en bärs men ska ta det djävligt lugnt.
Citera
2009-10-23, 21:54
Medlem
angestmannens avatar
Kanske vore på sin plats med en lista:
Saker man INTE ska blanda med Z!
Citera
2009-10-23, 21:57
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen

Saker man inte ska blanda med Z : Är eniro och ratsit
Citera
2009-10-23, 21:58
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen

Den listan skulle bara innehålla en sak. ALKOHOL.
Tror knappast nåt annat är lika psykopatbildande.
Citera
2009-10-23, 22:45
Medlem
Tjo, har druckit ca 4 öl.. Har mycket erfarenhet av Triazolam, alzopram, flunitrazepam och stilnoct tex.

Men aldrig knaprat Imovane. Tror ni jag flöddrar till lite gött om jag knaprar i mig 4-5 st nu? Och dricker några bärs till sen!

Om jag inget minns imorgon spelare ingen roll
Citera
2009-10-24, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gymmaren88
Tjo, har druckit ca 4 öl.. Har mycket erfarenhet av Triazolam, alzopram, flunitrazepam och stilnoct tex.

Men aldrig knaprat Imovane. Tror ni jag flöddrar till lite gött om jag knaprar i mig 4-5 st nu? Och dricker några bärs till sen!

Om jag inget minns imorgon spelare ingen roll

Ja grymmare minnesluckor än på Imovane och Alkohol har jag aldrig fått .. riktig skitdrog enligt Mig. Smakar illa som fasen med, även dagen efter. Räcker med minsta lilla Imovane när du druckit så gör du idiotiska saker och minns inte ett skit.. Jagade ett gäng brudar med en fladdrande gummidildo i en trappuppgång en gång på Imovane. Heeelt sjukt. haha, tar aldrig dedär skiten igen.
Citera
2009-10-24, 17:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Ja grymmare minnesluckor än på Imovane och Alkohol har jag aldrig fått .. riktig skitdrog enligt Mig. Smakar illa som fasen med, även dagen efter. Räcker med minsta lilla Imovane när du druckit så gör du idiotiska saker och minns inte ett skit.. Jagade ett gäng brudar med en fladdrande gummidildo i en trappuppgång en gång på Imovane. Heeelt sjukt. haha, tar aldrig dedär skiten igen.

Det är därför man använder dom för endast insomning och inget annat förutom kanske en tablett för ångestdämpning.
Citera
2009-10-24, 17:30
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor

Hahahaha!

Vad sa dom?
Citera
2009-10-24, 18:34
Bannlyst
Är Zolpidem Iktorivil?
Citera
2009-10-24, 18:40
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transportera-Knark
Är Zolpidem Iktorivil?

Nej, Iktorivil innehåller klonazepam. Stilnoct innehåller zolpidem.
Citera
2009-10-24, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, Iktorivil innehåller klonazepam.

Okej, vad är detta för benso då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto