2009-09-17, 20:22
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninnyl
..bara var säker!

Blir det "mindre nyttigt" att äta nyttigheter under zopiklon påverkan?
Brukar nämligen tycka att det är jävligt gott med paprikor efter imovane-intag, paprika som jag ananrs hatar och paprika som är SKITnyttigt, så därför känns det "för bra för att vara sant"

Kan mumsa i mig 4-5 paprikor alltså det är bannemej skitnyttigt!
Men upptar kroppen vitaminerna/de övriga nyttiga ämnena lika bra under ruset som vid vanligt tillstånd?(då menar jag självklart för allt frukt&grönt/övrigt och inte bara paprika:P)

som sagt, har överseende ifall detta är en otroligt dum fråga

Näringsintaget blir precis som annars.
Citera
2009-09-17, 20:35
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Hur länge sitter zopiklon i pisset?
Citera
2009-09-17, 21:11
Medlem
Drommaloms avatar
Sitter med 6 stycken 10mg Zolpidem i kroppen nu, känner inte så mycket
Citera
2009-09-17, 21:30
Medlem
Jag var helt jävla väck på Zopiklon igår och lullade omkring i köket mitt i natten. Jag hallucinerar alltid insekter, alltså småkryp som kryper omkring i sängen och så. Jag såg en massa konstiga insekter i köket och jag har vaga minnen av att jag tog fast dom och åt upp dom.

Nu idag säger han jag delar lägenheten med att vi har fått problem med tvestjärtar i köket. Jag åt alltså troligtvis upp några tvestjärtar på riktigt

Första gången jag tog Imovane så visste jag knappt vad det var. Läkaren sa att jag skulle ta en och försöka sova direkt. Men jag tänkte att sömnpiller och sånt funkar aldrig så jag tog 4 st och gick och duschade och sånt. Slutade med att jag pullade mig i röven och smakade på fingrarna

Jag frågade läkaren om man kunde bete sig konstigt och sånt ibland när man tar dom

Hon typ : "Hehe jo om du inte går och lägger dig direkt så kan du må lite lustigt"
Jag: "Jo jag åt mitt bajs typ"
Hon:
Senast redigerad av StrawberryWhite 2009-09-17 kl. 21:33.
Citera
2009-09-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryWhite
Jag var helt jävla väck på Zopiklon igår och lullade omkring i köket mitt i natten. Jag hallucinerar alltid insekter, alltså småkryp som kryper omkring i sängen och så. Jag såg en massa konstiga insekter i köket och jag har vaga minnen av att jag tog fast dom och åt upp dom.

Nu idag säger han jag delar lägenheten med att vi har fått problem med tvestjärtar i köket. Jag åt alltså troligtvis upp några tvestjärtar på riktigt

Första gången jag tog Imovane så visste jag knappt vad det var. Läkaren sa att jag skulle ta en och försöka sova direkt. Men jag tänkte att sömnpiller och sånt funkar aldrig så jag tog 4 st och gick och duschade och sånt. Slutade med att jag pullade mig i röven och smakade på fingrarna

Jag frågade läkaren om man kunde bete sig konstigt och sånt ibland när man tar dom

Hon typ : "Hehe jo om du inte går och lägger dig direkt så kan du må lite lustigt"
Jag: "Jo jag åt mitt bajs typ"
Hon:

sluta trolla börja jiddra
Citera
2009-09-17, 21:42
Medlem
åt 2st igår natt för o kunna sova men blev faktiskt skön i huvvet på köpet, kollade på våra värsta år och såg saker som egentligen inte fanns garvade ihjäl mig....sen sov jag ju ganska bra också. Men om jag ex ska äta ikväll också behöver jag 3, dagen efter 4 osv...enda negativa me stilnoct kanske
Citera
2009-09-17, 21:46
Bannlyst
Nu börjar värmen o den goa "älska alla käslan" smyga på så gott,tog 8 st för ett tag sen 80 mg fösöker hålla mig där det brukar bli bäst så.........se till satt man inte åker ut o kör run runt i mc driven o tjatar med brudarna ,do måste ju tycka man e helt blåst eller en kul gerj på arbetet vad vet jag.......nu skall jag njuta ha det gott
Citera
2009-09-17, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Näringsintaget blir precis som annars.

källa på det?
Har hört att det faktiskt kan häva flödet utav viss näring.
Citera
2009-09-18, 01:48
Medlem
RosaPsykoss avatar
Blir aldeles för paranoid på stillnoct och tror att det är folk överallt fastän det inte är några där. Imovane är guld, fått utskrivet sedan i juni i år. Gick från theralenpiller till 7,5erna imo direkt. Min psykolog/läkare = <3
Citera
2009-09-18, 06:51
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaPsykos
Blir aldeles för paranoid på stillnoct och tror att det är folk överallt fastän det inte är några där. Imovane är guld, fått utskrivet sedan i juni i år. Gick från theralenpiller till 7,5erna imo direkt. Min psykolog/läkare = <3

Bara för att du är paranoid finns det ingenting som säger att dom inte är ute efter dig.
Citera
2009-09-18, 10:51
Medlem
Drommaloms avatar
Dagen efter, fick I mig totalt 10 stycken ZOlpidem igår (Alla ja hade).

Blandade med Smoke Plus Vanilla och dream, hade säkert rätt skoj men kan inte minnas mycket
Citera
2009-09-18, 13:54
Medlem
dgnrrds avatar
Knäppte ett par efter ett helt gäng bira igår, bruden jag sov hos har legat och garvat åt mig hela natten tydligen, har pratat med män i hattar som inte fanns och försöka få med katten på en silverfärgad båt. Sen hade jag tydligen hånglat upp henne ordentligt. minns ingenting, hade bara en vag föraning om att jag sagt eller gjort något udda när jag vaknade. Den här skiten är rätt kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in