2009-09-14, 20:28
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
har 1 stycken zolpidem 10mg och jag måste verkligen somna ikväll så jag undrar hur det bästa intagningssättet för dessa är. Krossa o dricka med vatten?

Svälj den och lägg dig direkt och ansträng dig för att sova.
Citera
2009-09-15, 00:40
Medlem
frukosteras avatar
Är det waste of weed när man röker det om man tagit 37.5g zopiklon
zopiklon dem är fina dem
Citera
2009-09-15, 01:16
Medlem
Lethals avatar
Måste joina denna fc, visste inte Stillnoct var så trevligt. Synd nog så har min stash nu tagit slut för några dagar sen. FAN!
Citera
2009-09-15, 11:16
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
Är det waste of weed när man röker det om man tagit 37.5g zopiklon
zopiklon dem är fina dem

Menar du på fullaste allvar att du käkat så mycket eller menar du mg?
Citera
2009-09-16, 22:41
Bannlyst
Fy fan mina kära zolpidem e slut kommer inte föränn imorgon ,kan fan inte soa utan dessa ,brukar köra 80mg zolpidem lite kodein så sov jag gått......nu har jag tagit vad jag har hemma ,4 imovane bläää 6mg ikto 6 xanor 1mg plus 3 st sobril 15mg ,inte det minsta trött......det blir en svettig natt
Citera
2009-09-16, 23:18
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
Fy fan mina kära zolpidem e slut kommer inte föränn imorgon ,kan fan inte soa utan dessa ,brukar köra 80mg zolpidem lite kodein så sov jag gått......nu har jag tagit vad jag har hemma ,4 imovane bläää 6mg ikto 6 xanor 1mg plus 3 st sobril 15mg ,inte det minsta trött......det blir en svettig natt

Whaaat.. dedär hade jag fått 2 veckors roliga dagar med..
Citera
2009-09-17, 13:10
Medlem
zoN-s avatar
Citat:

Shit vilka sömnproblem du måste ha , 7,5mg zopiklon tycker jag är starka nog.
Citera
2009-09-17, 13:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Jo, men i ärlighetens namn så är det för att du missbrukar medicinen. Skulle du ta den som du egentligen borde så skulle du aldrig behöva så mycket psykofarmaka för att somna.
Citera
2009-09-17, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jo, men i ärlighetens namn så är det för att du missbrukar medicinen. Skulle du ta den som du egentligen borde så skulle du aldrig behöva så mycket psykofarmaka för att somna.

Tror fan det Himmler ,det e inget jag sticker med under stolen med,gillar zolpiem ruset o det har höjts med åren ja!
Men saken var den att jag valt att ha det på detta sättet ,mitt tid på dygnet efter jobb o skit att varva ner o må lite gott. Kommer kvälls tid.

Hade fel beräknat datum för uttag samt inte beställt i tid..........men detta var igår , kom igenom kvällen Ok andå med lite uppstigningar ,fick mina zolpidem idag så allting gott igen

Har grova sömn problem från början men inga läkare skriver de doser jag tar för att sova som en baby såklart.
'Flunitrazepam liksaså ,lite hårdare med antal uttsag nu!
Citera
2009-09-17, 15:48
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Tycker inte det var så farliga mängder. Sen förstår jag hur du täkker, du är inställd på stillisarna och då går det inte att sova. Ta två rejäla groggar till det där så borde du nog somna nästa gång.
Citera
2009-09-17, 19:05
Medlem
Drommaloms avatar
Ansluter mig till denna fanclub!

Fan va roligt det e med Zolpidem, ja får hallisar som biverkning av dom redan på väldigt låga doser (1 tablett redan), men det är bara om det va ett bra tag sen ja åt dom...

Ikväll är det i alla fall dags igen Ska börja med att köra på 2 och se om nåt händer
Citera
2009-09-17, 20:18
Medlem
Nu säger jag inte att följande fråga inte kan vara en totalt idiotisk sådan men vill

..bara var säker!

Blir det "mindre nyttigt" att äta nyttigheter under zopiklon påverkan?
Brukar nämligen tycka att det är jävligt gott med paprikor efter imovane-intag, paprika som jag ananrs hatar och paprika som är SKITnyttigt, så därför känns det "för bra för att vara sant"

Kan mumsa i mig 4-5 paprikor alltså det är bannemej skitnyttigt!
Men upptar kroppen vitaminerna/de övriga nyttiga ämnena lika bra under ruset som vid vanligt tillstånd?(då menar jag självklart för allt frukt&grönt/övrigt och inte bara paprika:P)

som sagt, har överseende ifall detta är en otroligt dum fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in