2013-06-14, 09:06
Medlem
Hej jag som dum man är tar man 4 stycken i bersuningsyfte första gången man får dem... Någon som vet hur länge jag bör vänta tills toleransen är nere på 0 igen?

Mvh
Citera
2013-06-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Hej jag som dum man är tar man 4 stycken i bersuningsyfte första gången man får dem... Någon som vet hur länge jag bör vänta tills toleransen är nere på 0 igen?

Mvh
Komigen svara på min fråga ska dra snart till landet och hhar ej tillgång till internet på cirka 1 vecka.
Citera
2013-06-14, 18:40
Medlem
litendockas avatar
Brukade alltid festa med Zopiklon och alkohol i kombination (2 x 7,5 mg) och delade alltid tabletterna på mitten för snabbare och starkare effekt. Blev så van vid detta att en vanlig sprit-fylla numera känns som lite av en besvikelse. Dricker inte speciellt ofta längre men när jag gör det blir det ALLTID någon Zopiklon.

Visst, man får vissa minnesluckor ibland och gör lite mer galna saker än vanligt men varför festar folk egentligen? För att vara lugna och sansade hela kvällen eller för att släppa loss?

Jag känner numera mig själv tillräckligt väl för att veta vad jag gör/inte gör på en sprit-Zopiklon-fylla. Är man däremot nybörjare skulle jag rekommendera att man startar hemma och testar hur denna blandning påverkar en i en säker miljö (utan tillgång till t.ex Facebook eller mer droger).

Kan verkligen rekommenderas för den som vill släppa alla hämningar och sociala fobier eller nojor - på gott och ont.
Citera
2013-06-14, 20:34
Medlem
anadyes avatar
stoppade upp 3 st 10mg stilnoct i röven och det har gått 30 min och känner inget. Kommer effekten eller blir det inget?
Citera
2013-06-14, 20:49
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anadye
stoppade upp 3 st 10mg stilnoct i röven och det har gått 30 min och känner inget. Kommer effekten eller blir det inget?

Om du bara ploppat in dom i röven?? va de dummaste jag hört varför ska du göra det? visst små barn får stolpiller. men det är ju för att dom är för små för att svälja tabletterna.

Du får inte något bättre rus för att du trycker om tabletterna i röven men jag antar att du dras åt de hållet och finner någon sorts njutning av att ha små vita föremål uppstoppade i rektum.

skämt o sido, du kommer att få ett rus de kommer bara att ta en jävla stund
Citera
2013-06-14, 20:52
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar

Mvh

Beror på hur mycket och hur länge du har ätit dessa tabletter.

Jag skulle tippa på några veckor. när jag åt kopiösa mängder Stilnoct i yngre dagar så tog det nästan ett år innan jag fick tillbaka ruset. åt inte på flera månader men fick endå pressa i mig ett 20 tal för att känna något.
Citera
2013-06-14, 20:53
Medlem
Messiahs avatar
Nu när jag svarade i tråden blev jag fruktansvärt sugen på stilnoct. så dammade av en gammal förpackning i medicin skåpet och droppade just en 10mg stilnoct. hoppas att det räcker för att bli lite svängd innan man går och sover
Citera
2013-06-14, 20:55
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Om du bara ploppat in dom i röven?? va de dummaste jag hört varför ska du göra det? visst små barn får stolpiller. men det är ju för att dom är för små för att svälja tabletterna.

Du får inte något bättre rus för att du trycker om tabletterna i röven men jag antar att du dras åt de hållet och finner någon sorts njutning av att ha små vita föremål uppstoppade i rektum.

skämt o sido, du kommer att få ett rus de kommer bara att ta en jävla stund

Är bättre upptagningsförmåga rektalt än oralt för många substanser då man slipper den där metabolismen i levern. så är nog det han syftar på.
Citera
2013-06-14, 20:56
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Är bättre upptagningsförmåga rektalt än oralt för många substanser då man slipper den där metabolismen i levern. så är nog det han syftar på.

Visst är det så. hade han löst upp tabletterna i någon sorts vätska och gjort en "rövpump" och sprutat in vätskan där solen inte skiner så hade han nog fått det fantastiska påslag som du talar om.

Men tror faktisklt inte att det kommer bli så mycket mer action av att bara trycka upp dom små rackarna som dom är.
Citera
2013-06-14, 21:22
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Visst är det så. hade han löst upp tabletterna i någon sorts vätska och gjort en "rövpump" och sprutat in vätskan där solen inte skiner så hade han nog fått det fantastiska påslag som du talar om.

Men tror faktisklt inte att det kommer bli så mycket mer action av att bara trycka upp dom små rackarna som dom är.

Funkar ypperligt! Men det är väl inte det charmigaste sättet att inta substanser, ska smälla i mig ett par Zopliklon,Imovane och några Xanor med ett par pilsner nu, dock ej rektalt inte ens sugen på det, har inte ens ett pump. Så det så.
Citera
2013-06-14, 21:45
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Funkar ypperligt! Men det är väl inte det charmigaste sättet att inta substanser, ska smälla i mig ett par Zopliklon,Imovane och några Xanor med ett par pilsner nu, dock ej rektalt inte ens sugen på det, har inte ens ett pump. Så det så.

Låter gott. jag tog en stilnoct 10mg. väntade en stund sen blev det en till.

rökte nyss lite rökmix och sjuhelvetes vad det svänger på. stillisarnas löshet i kroppen.. dvs känns som jag inte väger nånting. går på moln sen rökmixens psykiska tornado av tankar och känslor.

Underbar mix
Citera
2013-06-14, 22:44
Medlem
anadyes avatar
Citat:

Skulle löst upp dom nu sitter jag här flera timmar senare utan effekt. Kommer jag ens få den vanliga effekten som man får via oralt intag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in