2009-08-11, 10:28
Medlem
Millicents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
...varför tvättar du händerna men inte oss?!" då får jag sån sjuklig ångest och tycker synd om dem, och går in å borstar tänderna i ca 15 minuter.

Vackert
Citera
2009-08-11, 11:38
Medlem
Mats-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Nja, kan jag inte påstå. Är det inte Sobril som smakar godis, förresten?

Nåja, Zopiklon är kända för sin "järnsmak". Efter ett par Zopiklon, smakar det som om någon sprutat deodorant i min mun, t.o.m. dagen efter.
Så sant. Zopiklon gör att allt smakar fan, långt in på dagen efter och som någon nämnde, mjölk är bland det jävligaste man kan dricka efter intagen.
Citera
2009-08-11, 15:38
Medlem
Edit
Senast redigerad av pothead_no1 2009-08-11 kl. 15:49.
Citera
2009-08-11, 16:13
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Alla mönster jag kollar på rör på sig som utav helvete också. prova fluffa upp täcket till en boll, (om du har mönster på), ser ut som hela täcket rör sig! Sjukt fräckt. Får även sjuka läs-svårigheter. + att jag blir så jävla sugen på att ringa folk, när jag väl gör det får jag kommentaren "är du full??" haha.

Lägga under tungan eller krossa & snorta brukar jag göra, dock svider Zolpidem något så fruktansvärt i näsan.

Men jag föredrar faktiskt Sonata nu på senaste, har nog aldrig varit med om sjukare piller. (också i Z gruppen). Hänt massvis med gånger att jag gått in å snackat med handdukarna på toan, samt mina händer, & mina tänder brukar också snacka med mig, i stil med "varför tvättar du händerna men inte oss?!" då får jag sån sjuklig ångest och tycker synd om dem, och går in å borstar tänderna i ca 15 minuter.

Sonata, oh the memories. Det var bland dom första insomningstabletterna som jag testade för X-antal år sedan. Och jag känner faktiskt igen det där med att kroppen började leva ett eget liv på ett väldigt svårbeskrivligt sätt. Behagligt var det i alla fall.
Citera
2009-08-11, 17:14
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Teztade zolpidem igår och kan ju zäga att jag föredrar zoplikon alla dagarl.
Citera
2009-08-11, 19:17
Medlem
Citat:
Alla mönster jag kollar på rör på sig som utav helvete också. prova fluffa upp täcket till en boll, (om du har mönster på), ser ut som hela täcket rör sig! Sjukt fräckt. Får även sjuka läs-svårigheter. + att jag blir så jävla sugen på att ringa folk, när jag väl gör det får jag kommentaren "är du full??" haha.

Lägga under tungan eller krossa & snorta brukar jag göra, dock svider Zolpidem något så fruktansvärt i näsan.

Men jag föredrar faktiskt Sonata nu på senaste, har nog aldrig varit med om sjukare piller. (också i Z gruppen). Hänt massvis med gånger att jag gått in å snackat med handdukarna på toan, samt mina händer, & mina tänder brukar också snacka med mig, i stil med "varför tvättar du händerna men inte oss?!" då får jag sån sjuklig ångest och tycker synd om dem, och går in å borstar tänderna i ca 15 minuter.

Haha. Det där känner jag mycket väl igen. Fick en gång för mig att alfabetet hade en ond kraft, så jag vågade inte skriva eller läsa mer. Istället satte jag på mig vinterkläder och gick ut... mitt i sommaren.
Citera
2009-08-11, 19:47
Medlem
t0rsks avatar
Skräp IMO. Man sover på dem, inget mer. Dagen efter går man runt och mår illa av smaken i käften. Det är ju inget man flummar på heller IMO. Man blir bara riktigt jävla dum i huvudet och får minnesluckor.

Ska ni knarka, knarka knark istället.
Citera
2009-08-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk
Skräp IMO. Man sover på dem, inget mer. Dagen efter går man runt och mår illa av smaken i käften. Det är ju inget man flummar på heller IMO. Man blir bara riktigt jävla dum i huvudet och får minnesluckor.

Ska ni knarka, knarka knark istället.

Men det är ju narkotikaklassat.
Citera
2009-08-12, 22:11
Medlem
Buttersss avatar
Ingen som föredrar Sonata (Zaleplon) före t.ex imo ?
Citera
2009-08-12, 22:33
Bannlyst
Bara jag som blir väldigt lättirriterad på imovane? Alltså absolut inte aggressiv men lättirriterad, om inte direkt under ruset så iallafall strax efter att det största ruset lagt sig?
Citera
2009-08-13, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av memeri
Bara jag som blir väldigt lättirriterad på imovane? Alltså absolut inte aggressiv men lättirriterad, om inte direkt under ruset så iallafall strax efter att det största ruset lagt sig?

ingen som vet?
Citera
2009-08-14, 00:28
Medlem
t0rsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memeri
ingen som vet?

Tja, man kan ju bli rätt trött av att äta sömntabletter. Är man då trots allt vaken kan det ju vara lite irriterande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in