2013-12-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jag får inte heller hallisar på Imovane, på Stilnoct däremot (behövs nog 25-30 mg för det dock).

Men klassas det verkligen som en hallucination , det är mer en känsla. Inget jag direkt ser som en drake i hörnet, mer att jag känner en stark närvaro ?
Citera
2013-12-11, 00:38
Medlem
Nu smäller det till snart känner jag 10 minuter sedan 5x10 mg lades i munnen...som jag säger till mina vänner. tat lugnt med noctarna det är jule tid , tomten kan komma tidigare i år
Citera
2013-12-11, 00:52
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Vet ju att alkohol och imovane inte är en klockren kombination eller så, minst sagt. Men hur skulle man må av att av att ta några bärs, låt oss säga, 4-5 timmar efter 15 mg imovane?
Citera
2013-12-11, 01:08
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Vet ju att alkohol och imovane inte är en klockren kombination eller så, minst sagt. Men hur skulle man må av att av att ta några bärs, låt oss säga, 4-5 timmar efter 15 mg imovane?

Du lär bli lite extra påverkad så ta't lugnt med alkoholen tills du har känt dig för
Citera
2013-12-11, 01:38
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Du lär bli lite extra påverkad så ta't lugnt med alkoholen tills du har känt dig för

Fan vad bra! //fattig student
Nej men, tack för svar.
Citera
2013-12-11, 08:26
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Är det bara jag som blir nästan speedad på imovane i hög dos?
Kan dra som exempel:
I förrgår tog jag 15 mg innan skolan. Bör tilläggas att jag hade dygnat natten innan och att jag då fått den effekten av imovane flera gånger tidigare. Men av någon konstig anledning tycker jag att det är en jättebra idé att ta 60 mg till när jag kommer hem, dessutom tog jag alla samtidigt, men det har jag redan fått stryk för någon annanstans i tråden. Vet bättre nu. Men jag kunde ärligt talat inte somna förrän vid 5 morgonen därpå. Alltså varit uppe 41 timmar på imovane. Ska detta ens vara möjligt?
Citera
2013-12-11, 14:17
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Är det bara jag som blir nästan speedad på imovane i hög dos?
Kan dra som exempel:
I förrgår tog jag 15 mg innan skolan. Bör tilläggas att jag hade dygnat natten innan och att jag då fått den effekten av imovane flera gånger tidigare. Men av någon konstig anledning tycker jag att det är en jättebra idé att ta 60 mg till när jag kommer hem, dessutom tog jag alla samtidigt, men det har jag redan fått stryk för någon annanstans i tråden. Vet bättre nu. Men jag kunde ärligt talat inte somna förrän vid 5 morgonen därpå. Alltså varit uppe 41 timmar på imovane. Ska detta ens vara möjligt?

Jo man blir ju lite "speedad" som du säger eller mer motiverad enligt mig om man tar imovane utan att lägga sig och försöka sova.

Tar jag imovane på kvällen och fastnar framför tv/dator istället för att försöka somna så är det i princip omöjligt att somna i min mening. Och är man i det stadiet så är det onödigt att ta mer imovane för det hjälper inte ändå.
Citera
2013-12-11, 20:52
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det beror ju på bensotoleransen, vissa får inte effekt av z-analoger om de har bensotolerans. Men det lär funka.
ha-ha jodå dom funkade fin fint, trots ett stort intag av oxy under dan, däremot blev ja sandpappertorr i mun under natten,som jag vanligtvis bar a blir av theralen,propavan och sån smörja.. men som sagt 2 st 7,5 or och lite grapejuice gjorde susen,sov riktigt bra den natten och lär fortsätta kmed den dosen.m.v.h
Citera
2013-12-12, 07:22
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
ha-ha jodå dom funkade fin fint, trots ett stort intag av oxy under dan, däremot blev ja sandpappertorr i mun under natten,som jag vanligtvis bar a blir av theralen,propavan och sån smörja.. men som sagt 2 st 7,5 or och lite grapejuice gjorde susen,sov riktigt bra den natten och lär fortsätta kmed den dosen.m.v.h

Kul att det gick bra.

På tal om torr i munnen: själv får jag väldigt ökad salivproduktion.
Citera
2013-12-12, 16:59
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Kul att det gick bra.

På tal om torr i munnen: själv får jag väldigt ökad salivproduktion.
Samma här. Salivproduktionen ökar extremt!
Citera
2013-12-12, 23:21
Medlem
oboyglass avatar
Är 10mg Stilnoct likvärdigt med 7,5mg Imovane?
Citera
2013-12-12, 23:23
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Är 10mg Stilnoct likvärdigt med 7,5mg Imovane?
I dospotens, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in