2009-08-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
Brukar alla här ta stilnoct ensamma?

Jag har själv inte kickat med någon annan.

Hur blir man med andra personer?

Har endast kört det ensam. Har däremot provat Imovane + alkohol bland folk en gång och ja... det är väl mitt värsta drogminne.
Citera
2009-08-04, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Va? Hur pass stor dos är det, menar du?
Det är bara en om dagen får hämta ut 15 st var 14:e dag. Så brukar hålla upp några veckor o köra stilnoct race ,men jag tar det på jobbet ,möten handlar ,ja alla tillfällen.
Såklart köper jag från kranar 100 pack då o då också till mina egna, kör dagligen på en dos minimum 80mg ,till ca 150mg per dag när jag e på gång. har blivigt omvänt för mig nästan funkar mer normalt med zolpidem i mig en utan nu tex har jag 90 mg i mig ,känner mig go smått euforisk och skiv glad
Är jag torsk på zolpidem svar:Ja så inne helvete
Citera
2009-08-04, 23:25
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Har endast kört det ensam. Har däremot provat Imovane + alkohol bland folk en gång och ja... det är väl mitt värsta drogminne.

Så... vart bor du då? Sthlm? Göteborrrrrrrrrg? eller kanske i Skåne???

Menja, jag tänkte bara om du ville hänga med ut på en "After Work" nu i veckan på Centralstationen, Stockholm.
Kan du?

Du får en påse godis direkt när du anländer!

Förresten, vi tar det genom PM istället, om det känns bekvämare.
Citera
2009-08-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Så... vart bor du då? Sthlm? Göteborrrrrrrrrg? eller kanske i Skåne???

Menja, jag tänkte bara om du ville hänga med ut på en "After Work" nu i veckan på Centralstationen, Stockholm.
Kan du?

Du får en påse godis direkt när du anländer!

Förresten, vi tar det genom PM istället, om det känns bekvämare.

Fattar inte om du är flöddrad och dum i huvudet eller om du sarkastisk... men jag misstänker det sistnämnda. I så fall missförstod du något. Jag eftersökte ingen knarkarpolare.
Citera
2009-08-05, 01:09
Medlem
Ahmedssons avatar
Haha, kom på att jag har haft några stillisar i omlopp en fest. Men var det var ganska mycket senare efter intag så jag var inte helt loco. Min homeboy ringde upp mig när jag var fucked och sa "Yo, ska du med på fest" jag ba "visst". Han kom och hämta mig. Men det hade typ gått av när jag kom dit. Var ganska segt för jag var skiträdd för all alkohol iom att jag inte ville vara skämmig där.
Citera
2009-08-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
Haha, kom på att jag har haft några stillisar i omlopp en fest. Men var det var ganska mycket senare efter intag så jag var inte helt loco. Min homeboy ringde upp mig när jag var fucked och sa "Yo, ska du med på fest" jag ba "visst". Han kom och hämta mig. Men det hade typ gått av när jag kom dit. Var ganska segt för jag var skiträdd för all alkohol iom att jag inte ville vara skämmig där.

Har själv aldrig blandat stilissar med alkohol, men funderar på att ta ett par starköl och 50mg snart. Någon som vet om alkoholen gör att man minns ännu mindre?
Citera
2009-08-05, 01:30
Medlem
Har hittat 2 kartor Zopiklon mylan 7,5 mg..
har druckit en del alkohol ...
Undrar om man kan ta dom ..
Och om man kan det vad får man ut av det?
Citera
2009-08-05, 01:56
Medlem
galns avatar
Citat:
Har själv aldrig blandat stilissar med alkohol, men funderar på att ta ett par starköl och 50mg snart. Någon som vet om alkoholen gör att man minns ännu mindre?

Jag får feta luckor då jag blandar. Men, jag får väldigt ofta feta minnesluckor på bara alkohol också, så det kan ju bero på det!

Hört många historier från mina vänner, att jag ringt upp tidigt på morgonen, haft någon idé som jag då måste föra vidare för att jag vet att jag kommer vakna med minnesluckor.

Oftast har det varit BRA idéer, som nästan alltid handlar om att hjälpa folk.

Mitt lyckorus på alla underbara insomningstabletter är helt underbart! Mår man så bra så är det lätt att man tänker på andras problem än sina egna!
Citera
2009-08-05, 02:00
Medlem
Zeimines avatar
satte i mig 2 kartor imovane och drack en flaska vodka.... slutade med intensiven och mava...
Citera
2009-08-05, 02:02
Medlem
galns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glenntan
Har hittat 2 kartor Zopiklon mylan 7,5 mg..
har druckit en del alkohol ...
Undrar om man kan ta dom ..
Och om man kan det vad får man ut av det?

Är det första gången på Zopiklon?
Ta bara några få isf!

Eufori, mundiarré, ökad tankeverksamhet och hallucinationer.
Hallucinationer händer inte så ofta för mig, men då det händer känns det skrämmande verkligt!

Tankspridd, men om du har fokus kan du hålla dig klarsynt och skärpt på ett spår och utveckla underbara idéer!
Citera
2009-08-05, 02:04
Medlem
galns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeimine
satte i mig 2 kartor imovane och drack en flaska vodka.... slutade med intensiven och mava...

Ajaj, tråkigt!
Vad är mava föressten?

Detta var dock inte i "russyfte" eller? :/
Citera
2009-08-05, 02:09
Medlem
Ahmedssons avatar
Citat:

Ingen erfarenhet direkt. Drack ju typ två 33 cl öl 5.6or på festen sen men det var när ruset var över. Fett låg dos 20 mg. Det som hände var att jag blev lite lullig på endast 2 öl men annars inte ett shit. Drick inte för mycket och sänk dosen noct om du inte är tolerant, mannen, läskiga saker händer på noct och booze.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in