2009-01-20, 14:49
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Käkat 25 zopiklon under 1 vecka nu.

Har fått grova overklighetskänslor och huvudont sen jag tog de sista 4 imovanen i måndags.
Är detta abstinens? isånnafall hur länge håller det i sig? fruktansvärt jobbigt, orkar inte med någonting

Ja det låter som det, men när man har abstinens så vet man det man behöver inte fundera på saken, men som Himmler säger så är det nog en mild AT och bör ge med sig rätt snabbt.
Citera
2009-01-20, 14:52
Medlem
http://www.oberoende.info/rfhlups/abst.htm

Får rida ut detta. Fruktansvärt hemskt
Citera
2009-01-20, 14:58
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Kan imovane funka ist för benso om man ska till ett obehagligt möte? Eller blir man helt väck och inte kommer ihåg någonting efteråt? (Fått utskrivet för sömnproblem och har ätit i ca. 5 mån. nu)
Igentligen får jag inte ta något, men i morrn är det första mötet med psykologen där jag ska få gå på KBT.. Jag antar att vi bara ska "känna av" läget i morgon men jag är grymt nojig iaf..
Citera
2009-01-20, 20:53
Medlem
Buffelns avatar
Alltså hade zolpidem inte varit helt jävla omöjligt för mig att få tag i så hade jag konsumerat det dagligen. Det måtte ju vara guds gåva till mänskligheten!
Citera
2009-01-20, 21:20
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~*BayBee*~
Kan imovane funka ist för benso om man ska till ett obehagligt möte? Eller blir man helt väck och inte kommer ihåg någonting efteråt? (Fått utskrivet för sömnproblem och har ätit i ca. 5 mån. nu)
Igentligen får jag inte ta något, men i morrn är det första mötet med psykologen där jag ska få gå på KBT.. Jag antar att vi bara ska "känna av" läget i morgon men jag är grymt nojig iaf..

Du kan säkert ta en 7,5mg såvidare du inte blandar det med alkohol.. lugnar garanterat nerverna. en sak du bör tänka på, som kanske är lite knas (iallafall för mig) är att du kanske ska tänka på andningen. jag andas extremt högljutt, tunga stora andetag och ser jävligt bekväm ut.

kanske bäst å göra det nykter känns nog bättre för dig..
Citera
2009-01-20, 21:26
Medlem
Hur många gånger behöver man återkomma till en läkare med sömnproblem för att få Zolpidem utskrivet? :P
Citera
2009-01-20, 22:07
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwarder
Hur många gånger behöver man återkomma till en läkare med sömnproblem för att få Zolpidem utskrivet? :P

Tog mig två möten utan någon större medicinsk historia före det.
Citera
2009-01-20, 22:08
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwarder

Jag har alltid fått det när jag har bett om det. Zolpidem vågar jag inte ta längre. Men jag har fått 15 mg Zopiklon per natt i ca 4 år.
Citera
2009-01-20, 22:10
Medlem
Ojdå trodde att det skulle krävas lite mer än så
Tackar och bockar för svar!
Citera
2009-01-20, 22:21
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Du kan säkert ta en 7,5mg såvidare du inte blandar det med alkohol.. lugnar garanterat nerverna. en sak du bör tänka på, som kanske är lite knas (iallafall för mig) är att du kanske ska tänka på andningen. jag andas extremt högljutt, tunga stora andetag och ser jävligt bekväm ut.

kanske bäst å göra det nykter känns nog bättre för dig..

Ok, jag får tänka på det men har inte märkt att jag får tyngre andning av det. Alkohol dricker jag aldrig så det är inga problem. Kanske räcker med en halv, jag har ju tagit 2 st 7.5 så dom kanske sitter i lite?
Citera
2009-01-20, 23:08
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~*BayBee*~
Ok, jag får tänka på det men har inte märkt att jag får tyngre andning av det. Alkohol dricker jag aldrig så det är inga problem. Kanske räcker med en halv, jag har ju tagit 2 st 7.5 så dom kanske sitter i lite?

ta en halv, du får du dom goa känslorna man får av dom lycka till!

hade velat få utskrivet 20st 7,5mg varje månad, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga, att toleransökningen ökat drastiskt?
Citera
2009-01-21, 02:53
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Zopiklon / Zolpidem är garanterat roligare än alla Benzos, dessutom sover man förträffligt på dem. Helt klart underskattade tabletter, för en vardagsknarkare som en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in