Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
FÅr du deti nte av imovane? alltså jag får det inte av Någon zopiklon jag testat, har även testat kinesiska (eller asiatiska iaf) fattade ingeting på kartan fram till dess att jag fick veta att det var 3,75 mg bara , därför dom var så klena

har bara testat zopiklon, fick det på psyk där jag tillbringade helgen och det var tamejfan bara stilnoct som fungerade. Ändå fick jag bara med mig Zopiklon Pilum 7.5mg och är sugen på att må lite extra bra ikväll med tanke på att läkaren inte skickat ut receptet på min anti-depp medicin än. det aset ...

tillbaks till smaken: det som irriterar mig är att jag inte kan dricka min coca-cola, är nästan rädd för den för jag vet vad den smakar nu. smakar fan farligt avfall eller något haha.. lugnt med en cigg tror du/ni? funderar smått på att bomba en till 7.5mg vad tycks om den saken?
Citera
2013-01-09, 00:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixedSmoke
har bara testat zopiklon, fick det på psyk där jag tillbringade helgen och det var tamejfan bara stilnoct som fungerade. Ändå fick jag bara med mig Zopiklon Pilum 7.5mg och är sugen på att må lite extra bra ikväll med tanke på att läkaren inte skickat ut receptet på min anti-depp medicin än. det aset ...

tillbaks till smaken: det som irriterar mig är att jag inte kan dricka min coca-cola, är nästan rädd för den för jag vet vad den smakar nu. smakar fan farligt avfall eller något haha.. lugnt med en cigg tror du/ni? funderar smått på att bomba en till 7.5mg vad tycks om den saken?
Zopiklon är INTE depot så det ger föga att tugga/bomba i papper, bara krångligt.. att smälta under tungan är ett alternativ för snabbare påslag men det GÅR inte med zop eller alpra, men alla andra benso åker under tungan för min del, iktorovil är favoriten just då, smaken alltså.. mint.
Citera
2013-01-09, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Zopiklon är INTE depot så det ger föga att tugga/bomba i papper, bara krångligt.. att smälta under tungan är ett alternativ för snabbare påslag men det GÅR inte med zop eller alpra, men alla andra benso åker under tungan för min del, iktorovil är favoriten just då, smaken alltså.. mint.

Okay!

men går det att dricka/äta något som kan ta bort smaken?
Citera
2013-01-09, 01:12
Medlem
Mm stillisar ikväll. Har tagit 20mg för ett tag sedan och det är så skönt snurrigt. hoppas jag hinner se något roligt inatt. har nte haft hallisar på väldigt länge tyvärr
Citera
2013-01-09, 13:27
Medlem
Mandic!s avatar
15 mg Zopiklon intaget, har lite bensotolerans men hoppas på lite mys. Gillar verkligen Zopiklon.
Citera
2013-01-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
15 mg Zopiklon intaget, har lite bensotolerans men hoppas på lite mys. Gillar verkligen Zopiklon.
men nice ska själv köra Stilnoct ikväll igen längtar haha
Citera
2013-01-09, 16:46
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!

Jag gillar verkligen Zopiklon med, dom är underbara. Dock kan jag inte käka dom nu då min tolerans är uppe i taket och det blir rent slöseri. 45 mg slår inte ens lika bra som 7,5mg gjorde dom första gångerna

Hur lång tid bör man ha ett uppehåll för att få ner toleransen?
Citera
2013-01-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Jag gillar verkligen Zopiklon med, dom är underbara. Dock kan jag inte käka dom nu då min tolerans är uppe i taket och det blir rent slöseri. 45 mg slår inte ens lika bra som 7,5mg gjorde dom första gångerna

Hur lång tid bör man ha ett uppehåll för att få ner toleransen?

Två veckor minst
Citera
2013-01-09, 18:40
Medlem
sådär då var det dags igen hehe. in med stillisar och party Woho
Citera
2013-01-09, 20:38
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
sådär då var det dags igen hehe. in med stillisar och party Woho
Samma här, Bertil.
Citera
2013-01-09, 20:46
Medlem
jimpss avatar
Jag hatar Stilnoct, fy fan alltså...
Får psykos direkt, käkar upp hela askar så fort jag tar en, får 24 timmars minneslucka med bara små fragment av dygnet som minne. Verkligen psykos på piller - för mig.

Blivit intagen på låsta delen av akuten med detta i blodet.
Citera
2013-01-10, 00:23
Medlem
Dreijers avatar
Nu har jag tagit 45mg utan att känna någonting alls. Är min tolerans för hög? Brukar inte ta skiten så ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in