2013-01-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
alltså det här har tagits upp hur många ggr som helst men syns imovane/stilnoct som benso på pissprov? jag har pissat negativt dagen efter jag tagit stilnoct, iofs låga doser but still...

Nej jag lämnar UP och käkar Imovane. Syns inte
Citera
2013-01-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Det var flera år sedan jag träffade den sömnläkaren och jag känner ingen frustration över det i dagsläget. Det finns givetvis all anledning att känna frustration över sina sömnsvårigheter, men då jag för tillfället har dessa under kontroll så är det lugnt även på den fronten.
Bra, ja, det finns i princip alltid anledning till att vara frustrerad när man har sömnsvårigheter, det är nog det jobbigaste kombinerat med största vardagsproblemet man kan uppleva som är psykiskt, fastän frustrationen tryter så löser den ingenting förutom mer förargat grubbel som löser av varandra och i princip skapar mer sömnsvårigheter dock, du förstår kanske min poäng. Jag menade inget illa.

Z-analoger är inte kemiskt släkt med benso och visar därför inte positivt på benso, det är inte skäligt att ha Z-analoger med på vanliga pisstest men det går att finna på analys, ungefär som Metylfenidat och Amfetamin.

Kärlek och respekt, mvh Lolicon
Senast redigerad av lolicon 2013-01-07 kl. 16:30.
Citera
2013-01-07, 16:57
Medlem
Minstad664s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Sluta, bara tolerant. att det tagit så länge är imponerande. Propavan (jo vissa får myrkryp, men du får inte samma problem som zopiklon.) eller nån antihistamin, dont ditch it until you try it. Atarax funkar kanon för några, men inte många skriver om att det fungerar.

För mig är allt som är starkare än alvedon en no-no.

För att sova, meditation, kroppsscanning/screening med mindfullness. (låter skumt men det funkar) eller ljudböcker.

Att sätta på nån är ju en gammal fin tradition, kan vara dig själv om det tryter.

Haft propavan utskirvet men det funkar inte för fem öre. Har nu bestämt mig för att krossa alla piller och slänga skiten, då jag anser att det är enda utvägen.
Citera
2013-01-07, 19:29
Medlem
SysterStarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Håller med, jag har tagit Imovane en del mot sömnbesvär och jag har absolut inte vant mig vid smaken. Drar mig för att använda det just därför, allt man dricker dagen efter smakar verkligen bajs.

Det smakar inte bajs, det smakar kemikalier! Mums för en knaprare !

Tips: Lägg den långt bak på tungan, och drick vatten så fort som möjligt!!

P.S. Imovane tycker jag personligen smakar bättre än Zopiklon!
Citera
2013-01-07, 20:01
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterStark
Det smakar inte bajs, det smakar kemikalier! Mums för en knaprare !

Tips: Lägg den långt bak på tungan, och drick vatten så fort som möjligt!!

P.S. Imovane tycker jag personligen smakar bättre än Zopiklon!

Man tar vatten i munnen innan tabletten och sen sväljer snabbt. Då smakar det inget alls.
Citera
2013-01-07, 20:31
Medlem
SysterStarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Man tar vatten i munnen innan tabletten och sen sväljer snabbt. Då smakar det inget alls.

Då fungerar vi olika, för på de viset tycker jag det ger en väldigt stark smak. Men har man ätit skiten i 6år bryr man sig inte längre. Då är det nästan lite mysigt
Citera
2013-01-07, 20:41
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterStark
Då fungerar vi olika, för på de viset tycker jag det ger en väldigt stark smak. Men har man ätit skiten i 6år bryr man sig inte längre. Då är det nästan lite mysigt

Allvar? Då måste du göra någonting fel. Tabletten nuddar aldrig tungan och den hinner inte lösas upp. Jag sväljer allting på det sättet och ingenting smakar någonting. Håller dock inte med dig om att smaken är mysig. Har också ätit det i snart sex år men den smaken är fan vidrig. Särskilt hemskt är det hur mjölk smakar efter att man har ätit Imovane. Då vill man gråta.
Citera
2013-01-07, 21:24
Medlem
Slitages avatar
Imovane får munnen att smaka bajs? Är Zolpidem bättre? Snabba svar!
Citera
2013-01-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitage

Får metallsmak av den skiten också.

Jag har tagit 20mg imovane. Kan jag ta en öl 4 timmar framåt eller är risken att jag flippar för stor då?

mvh
Citera
2013-01-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitage
Zolpidem är godare enligt mig, ja, smaken är inte lika distinkt.

Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Får metallsmak av den skiten också.

Jag har tagit 20mg imovane. Kan jag ta en öl 4 timmar framåt eller är risken att jag flippar för stor då?

mvh
Nej.
Citera
2013-01-08, 22:15
Medlem
Okej, nu har jag fan fått nog med denna jävla smak i munnen!!

finns det något man kan göra för att få bort smaken? fan t.o.m coca-colan smakar förjäävligt..

i feel kinda sad, strange..

Edit: det rör sig alltså om Zopiklon. Zopiklon Pilum om man nu vill vara sån..
Senast redigerad av MixedSmoke 2013-01-08 kl. 22:17.
Citera
2013-01-08, 22:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixedSmoke
Okej, nu har jag fan fått nog med denna jävla smak i munnen!!

finns det något man kan göra för att få bort smaken? fan t.o.m coca-colan smakar förjäävligt..

i feel kinda sad, strange..

Edit: det rör sig alltså om Zopiklon. Zopiklon Pilum om man nu vill vara sån..
FÅr du deti nte av imovane? alltså jag får det inte av Någon zopiklon jag testat, har även testat kinesiska (eller asiatiska iaf) fattade ingeting på kartan fram till dess att jag fick veta att det var 3,75 mg bara , därför dom var så klena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in