Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-27, 20:17
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Fler än jag som tycker man är otroligt smart på Z för att dagen efter inse att man fuckat upp det totalt!

Yes, har tyckt det vore jävligt smart att använda en skallpell till att skära in något snyggt motiv/coolt citat på underarmen, och inte bara en gång.
Sen däckar man/hamnar på akutpsyk och kommer inte tycka att ens konstverk är särskilt fint mer när man vaknar dagen efter.

Men ja, det är ju lite en rolig partyhistoria, så jag antar att det går jämnt ut.
Citera
2008-12-27, 20:27
Medlem
VONKANs avatar
Fan jag saknar tiden man blev heeeelt väck på stilnoct.
Speciellt ett underbart rus efter ett par dagar vaket. Tog ett par nockar och gick och la mig för att sova. Började titta på affischerna i sovrummet och trodde inte mina ögon. Som Nekromantik-affischen, likets öga som hänger ut stack ut ur planshen! Såg allt i 3-d de och levde sina egna liv så jag började gå på vernissage i lägenheten. Har ni sett Burzum Daudi Baldr affischen t.ex. Om inte så föreställer den en grupp krigare med svärd och de fäktades på riktigt. En liten prydnadskatt jag har såg ut att andas. Tittade länge länge och den såg så verklig ut. Ja jag kommer inte ihåg allt, men det var en fantastisk upplevelse. Nu fungerar de på sin höjd att sova på.

alpra har nu käkat 80 mg zolpidem och 30 mg zopiklon + folköl och känner inte heller nån effekt.

Man har ätit dom för länge.
Citera
2008-12-27, 20:30
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Yes, har tyckt det vore jävligt smart att använda en skallpell till att skära in något snyggt motiv/coolt citat på underarmen, och inte bara en gång.
Sen däckar man/hamnar på akutpsyk och kommer inte tycka att ens konstverk är särskilt fint mer när man vaknar dagen efter.

Men ja, det är ju lite en rolig partyhistoria, så jag antar att det går jämnt ut.
Haha, ja just ja. För nåt år sen skulle vi skära in varandras initialer på armarna. alpra började på mig, med ett slött rostigt rakblad och skar in ett A.
Istället för sin egen initial tog han sitt användarnamn på FB.
Jag sket i att skära in min initial...

Men den han gjorde blev riktigt bra ändå.
Citera
2008-12-27, 21:18
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Finns det några sätt, förutom grapejuice och alkohol?
Kaffe och paracetamol för att få blodet att gå runt snabbare?

Tips tack.
Paracetamol har inte någon blodförtunnande effekt, men det har däremot Acetylsalicylsyra(Aspirin,Treo,Magnecyl) som faktiskt används som blodförtunnande medicin ibland!
Senast redigerad av grissvans 2008-12-27 kl. 21:24.
Citera
2008-12-27, 21:35
Medlem
UZIdoesITs avatar
Can i join to? =)

Zopiklon är riktigt najs...
Efter +30mg så mår man som en kung.

Zolpidem är jag lite mer försiktig med.. Tycker man blir scizofrent galen på dom.. Uppskattar inte det ruset riktigt.
Citera
2008-12-27, 21:37
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Can i join to? =)

Zopiklon är riktigt najs...
Efter +30mg så mår man som en kung.

Zolpidem är jag lite mer försiktig med.. Tycker man blir scizofrent galen på dom.. Uppskattar inte det ruset riktigt.
Välkommen, här händer inget alls; helt jävla sjukt. Det verkar som att kroppen bestämt sig att "nä, tyvärr asså...."

Bastard!
Citera
2008-12-27, 21:39
Medlem
jag blir mer väck på imovane än stilnoct. Det är rätt skönt när man känner den beska smaken, då vet man att det börjat verka. Fast längesen jag åt det senast :/
Citera
2008-12-27, 22:59
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
jag blir mer väck på imovane än stilnoct. Det är rätt skönt när man känner den beska smaken, då vet man att det börjat verka. Fast längesen jag åt det senast :/

hurmktäter dudå?
Citera
2008-12-28, 00:04
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
hurmktäter dudå?
Jag tog 60st 5mg Zopiklon för nån vecka sen, det var lite too much; man blev helt cppigg och kunde inte sova på 2dygn...
Citera
2008-12-28, 00:31
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Jag joinar med. Har inte knaprat Zopiklon speciellt mycket men de gånger jag gjort det har varit freaky och roliga. Enligt en kvinnlig bekant så blir man 'snuskig' på Zopiklon. Jag måste instämma
Citera
2008-12-28, 01:17
Medlem
Kanske dags att spetsta de 10 bärsen och de 8 st sobrilen jag har druckigt/svalt ikväll med ett gäng zolpidem... eller vad säger du alpra?

Sist vaknade jag dagen efter med en utspilld full kanna kaffe på parketten så jag är lite skeptiskt

Men vafaan, skiter man i handfatet så får man ju torka upp det dagen efter!
Citera
2008-12-28, 01:21
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Yes, har tyckt det vore jävligt smart att använda en skallpell till att skära in något snyggt motiv/coolt citat på underarmen
Även denna gång, kunde jag inte sagt det bättre själv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in