Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-11, 20:25
Bannlyst
Fy satan va skönt. Tänder av på subutexen nu och idag har ångest börjat krypa fram möt eftermiddagen. Har dock haft sjukt ont i lederna hela dagen. Men smälte 2 st Imovane 7,5 under tungan och ångesten släppte direkt! Tackar gudarna haha tycker imo har en väldigt bra ångest dämpande effekt. Dock inte lika bra som Zolpidemen som stänger av alla känslorna rakt av som en av och på knapp! Det slår inget!
Citera
2013-07-12, 00:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Fy satan va skönt. Tänder av på subutexen nu och idag har ångest börjat krypa fram möt eftermiddagen. Har dock haft sjukt ont i lederna hela dagen. Men smälte 2 st Imovane 7,5 under tungan och ångesten släppte direkt! Tackar gudarna haha tycker imo har en väldigt bra ångest dämpande effekt. Dock inte lika bra som Zolpidemen som stänger av alla känslorna rakt av som en av och på knapp! Det slår inget!
Jobbigast med sub-AT är ju nästan dom 3 olidliga dagarna man måste vänta innan det börjar... sen vet man iaf att början på slutet har kommit.
Citera
2013-07-13, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Håller med (old)
så jävla sanslös tablett! Man blir så innåt helvete skum. Kommer på en massa projekt man bara måste göra, typ imorrn ska jag fan sno en båt o segla till nordpolen. En annan rolig sak är att man ringer varenda jävel man kan hitta numret till, spelar ingen roll om klockan är 3 på morgonen. Effekten varar dock jävligt kort, typ 30 min. Adderar man lite alkohol sedean...
Det enda jobbiga är att när man vaknar upp och folk börjar berätta vad man haft för sig, ungefär 30 gr värre än då man vrit full.
Oj oj oj vad jag har sabbat mycket under påerkan av stilnoct. Ändå tar man det igen för det är himlen.
Otroligt att räknas som ett lättare sömnmedel än samtliga bensotabletter. Har testat ca 5 olika benso inkl. roppar och det är en annan värld.
du upplever ett välbehag och å ett rus.. Mkt vanligt för dessa tabletter.
Citera
2013-07-13, 04:11
Medlem
Man ska ha respekt för imovane/ stilnoct shit man kan få sånna minnesluckor om man käkar för många, och blandar med alkohol, fan fattar inte att man blir så förbannat väck på dom , käkar 2 stilnoct 10or per kväll , missbrukade dom länge och har fan varit med om så sjuka situationer för att jag slängde i mig dom, hur många som hellst, och blandat med alkohol, att inte komma ihåg vad man har gjort är det värsta jag vet..
så jag respektera zolpidem <3
Citera
2013-07-13, 10:20
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Hejs!
Jag har en fråga till er alla i denna tråd.

Har kommit över ett gäng med Imovane 7.5mg. Då jag inte behöver detta själv så tänkte jag kränga/byta bort detta med folk i min närhet.
Eftersom jag är ganska lost på denna substans så undrar jag vad ett rimligt pris ligger på, vill inte bli "huzzlad" om ni förstår.
Hur mycket är en Imovande 7.5mg:are värd?

Tacksam för svar

Vill också bara påpeka att jag inte letar kunder här om någon skulle missuppfatta mig
Senast redigerad av ElNinoDeLaCalle 2013-07-13 kl. 10:24.
Citera
2013-07-13, 10:39
Medlem
cnbizzzs avatar
Skulle säga mellan 10-12 kr/st det är okej pris för imovane.
Citera
2013-07-13, 11:47
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Hejs!
Jag har en fråga till er alla i denna tråd.

Har kommit över ett gäng med Imovane 7.5mg. Då jag inte behöver detta själv så tänkte jag kränga/byta bort detta med folk i min närhet.
Eftersom jag är ganska lost på denna substans så undrar jag vad ett rimligt pris ligger på, vill inte bli "huzzlad" om ni förstår.
Hur mycket är en Imovande 7.5mg:are värd?

Tacksam för svar

Vill också bara påpeka att jag inte letar kunder här om någon skulle missuppfatta mig
https://www.flashback.org/t749718p73
Citera
2013-07-14, 19:33
Bannlyst
Skall strax få mina 2 st Imovane 7,5mg Utdelat tänkte att jag skall testa en röv panna på dom och se om jag kan få ut någon märkbar effekt av 2 st. Rektalt lösning uppmuntras ju starkt i denna tråden. Återkommer med rapport senare ikväll.

*EDIT Panga i mig 2 st utan någon som helst effekt :/ Lite tråkigt jag har just slutat få effekt på 2 st annars så smälter jag dom under tungan. Så tänkte att det kanske skulle skjutsa på lite lätt ialla fall om jag tog två rektalt men icke!

*EDIT2 kom på att jag tog 1 imovane idag under dagen mot ångest vid kl 13. Och jag vet ju att fylla på imovane är ju bara onördigt. Men kan det varit så att jag inte kände någon lite berusning som man brukar göra dirket när det kickar in pga att jag åt 1st Imovane 7 timmar tidigare? Är det då värt att testa samma sak igen om 24 timmar ? eller vänta 2 dygn och köra 4 st rektalt?
Senast redigerad av xaadee 2013-07-14 kl. 20:28.
Citera
2013-07-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Skall strax få mina 2 st Imovane 7,5mg Utdelat tänkte att jag skall testa en röv panna på dom och se om jag kan få ut någon märkbar effekt av 2 st. Rektalt lösning uppmuntras ju starkt i denna tråden. Återkommer med rapport senare ikväll.

Aningen pundigt att rövpumpa sömn-tabletter, svälj dem istället
Citera
2013-07-14, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Aningen pundigt att rövpumpa sömn-tabletter, svälj dem istället
Just Z-Analoger skall ju tydligen vara kanon och inte rektalt då dom har den absolut bästa upptagnings förmågan där, Skumt skall tydligen ge upp till dubbel effekt och det verkar bara vara zopi/zolp som har bästa effekten i röven. Aja man måste testa ialla fall Pundigt eller inte det är skit samma.
Citera
2013-07-14, 20:35
Bannlyst
Måste bara säga det att vart man än är och det börjar pratas om Zopiclon så kommer metall smaken i munnen upp i samtalsämnet. Jag verkar vara 1 av dom få lycklig lottade som bara fått metall smak 1 gång av alla tusentalsgånger jag har bemästrat detta preparat Svälja dom hela, smälta under tungan, snorta, krossa och blanda i vatten och dricka, IV, och även nu rektalt. Det verkar som jag skall vara glad för detta då många verkar se detta som riktigt jobbigt! hehe
Citera
2013-07-14, 22:06
Medlem
Tjenare har käkat stilnoct 10mg 2 per natt, i över en månad, köpte 20 imovane slängt i mig 10 imovane och 2 stilnoct men effekten är svag konstigt nog.. eller har jag så tollerans så att får ge fan i att käka stilnoct på ett tag, och spara dom och sen ta 10 imovane och 8 stilnoct ska inte äta stilnoct nu på 4 dagar ska spara dem vad tror ni, vad tkr ni? mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in