Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-10, 01:47
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Nu har jag tagit 45mg utan att känna någonting alls. Är min tolerans för hög? Brukar inte ta skiten så ofta.
Ser att du är offline nu så du kanske har somnat trots allt, men det är verkligen en stor dos. Toleransutvecklingen sker snabbare på z-analoger.
Citera
2013-01-10, 02:12
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Ser att du är offline nu så du kanske har somnat trots allt, men det är verkligen en stor dos. Toleransutvecklingen sker snabbare på z-analoger.
Nu har tagit 60mg. Varför händer det ingenting, mer än att det är svårt att skriva ordentligt. Sist jag tog 3x7,5mg hade jag mycket extrema hallisar.
Senast redigerad av Dreijer 2013-01-10 kl. 02:42.
Citera
2013-01-10, 02:20
Medlem
wilmingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Jag hatar Stilnoct, fy fan alltså...
Får psykos direkt, käkar upp hela askar så fort jag tar en, får 24 timmars minneslucka med bara små fragment av dygnet som minne. Verkligen psykos på piller - för mig.

Blivit intagen på låsta delen av akuten med detta i blodet.
Åh, fy fan. Bäst att hålla sig borta i från det då. Inte direkt värt att hamna på slutna för dom där små pillerhelvetena.

Jag var på apoteket och hämtade ut 100 st Imovane i dag och ska snart trycka in en i käften. Vad är det för skillnad på Imovane och Zolpidem? Jag åt Zolpidem förr i tiden men nu skriver de ut Imovane istället. Zolpidem är bättre va? Med bättre menar jag starkare drogeffekt.

Ja, hursomhelst...för mig funkar de här pillrerna utmärkt, tycker de är hur sköna som helst. Peace out!
Citera
2013-01-10, 03:55
Medlem
Dreijers avatar
Totalt nästan 70mg.
Ännu en tablett har slinkit ned. Varför händer det ingenting? Förra gången jag tog Imovane, så tog jag 22.5mg och fick extrema hallucinationer.
Jag var precis ute och tog en runda med bilen. Allting går galant och jag kan till och med gå ordentligt.
Citera
2013-01-10, 04:20
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Totalt nästan 70mg.
Ännu en tablett har slinkit ned. Varför händer det ingenting? Förra gången jag tog Imovane, så tog jag 22.5mg och fick extrema hallucinationer.
Jag var precis ute och tog en runda med bilen. Allting går galant och jag kan till och med gå ordentligt.

Kör inte bil med droger i systemet ditt stolpskott! Du är inte nykter, men det känns bara så, det kommer du förstå imorgon.

Grejen med imovane är att du sätter taket efter första dosen.

Du kan inte ta en dos, och sen fylla på och förvänta dig att känna en stegring på imovane tyvärr.
Nu vet du det till nästa gång
Citera
2013-01-10, 05:17
Medlem
Citat:
Samma här, Bertil.

mm det är så Nice

tror det blir en dag hade varit br menööööä ,xDkonmer bli stilnoct ikväll
Citera
2013-01-10, 06:25
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Kör inte bil med droger i systemet ditt stolpskott! Du är inte nykter, men det känns bara så, det kommer du förstå imorgon.

Grejen med imovane är att du sätter taket efter första dosen.

Du kan inte ta en dos, och sen fylla på och förvänta dig att känna en stegring på imovane tyvärr.
Nu vet du det till nästa gång
Tack för tipset!
Citera
2013-01-10, 13:37
Medlem
Citat:
Totalt nästan 70mg.

Jag har märkt att om man tar tabletterna på tom mage så blir det mycket starkare effekt. På tom mage i kombination med grapefruktjuice brukar det räcka med 2-3st 7.5mg för att jag ska bli "väck" men om jag käkat rejält precis innan kan jag ta över 5st utan att känna något särskilt.
Citera
2013-01-10, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Jag hatar Stilnoct, fy fan alltså...
Får psykos direkt, käkar upp hela askar så fort jag tar en, får 24 timmars minneslucka med bara små fragment av dygnet som minne. Verkligen psykos på piller - för mig.

Blivit intagen på låsta delen av akuten med detta i blodet.

Detta är helt sanslöst. VARFÖR är det så här? Varför äter man tamejfan alltid upp vartenda piller man hittar? De piller man "missar" att svälja är de man tappar när man går runt som en zombie och letar andra piller.

Man sover då himla skönt på natten ändå =)
Citera
2013-01-10, 14:10
Medlem
Citat:
Totalt nästan 70mg.

Kändes väl hemskt onödigt och dumt att köra bil medans man tagit dessa piller Mycke skit kan hända

Imovane tar mycke sämre på mig också, men det känns som att stilnocttomten inte knackar på dörren lika ofta då faktiskt
Citera
2013-01-10, 18:38
Medlem
Citat:
Totalt nästan 70mg.
NejemenDreijer! Vad gör du?! Åhhnejnejnej, åhhnejnejnej, tänk om du körit på nån, då skulle du inte velat sitta i bilen längre, haha
Hej
Ingen aning varför ditt rus uteblir, antagligen för att det inte uteblir utan det är bara hallisar och shit som fuckar upp dig. Varför var du ute och åkte med bilen till exempel? Jag har flyttat en lekstuga på zopiklon, trodde jag var nykter då, när jag återminns det så är jag glad att det gick bra.
Citera
2013-01-10, 19:42
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmington
Åh, fy fan. Bäst att hålla sig borta i från det då. Inte direkt värt att hamna på slutna för dom där små pillerhelvetena.

Jag var på apoteket och hämtade ut 100 st Imovane i dag och ska snart trycka in en i käften. Vad är det för skillnad på Imovane och Zolpidem? Jag åt Zolpidem förr i tiden men nu skriver de ut Imovane istället. Zolpidem är bättre va? Med bättre menar jag starkare drogeffekt.

Ja, hursomhelst...för mig funkar de här pillrerna utmärkt, tycker de är hur sköna som helst. Peace out!

Mer tryck i zolpidem men den har lägre halveringstid !

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in