2012-05-10, 23:42
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Vadan allt hat i denna tråden?

Can't we all just get along?

Mår väldigt mysigt för till fället på Etizolam, Nitrazepam och Stilnoct. ,

Önskar er alla en fortsatt bra kväll/natt.
Är för övrigt jävligt svårt att skriva med mobilen när man knappt ser bokstäverna

Sitter också här och myser Ha en bra natt du med!

Stilnoct är underskattat!
Citera
2012-05-11, 00:01
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Vadan allt hat i denna tråden?

Can't we all just get along?

Mår väldigt mysigt för till fället på Etizolam, Nitrazepam och Stilnoct. ,

Önskar er alla en fortsatt bra kväll/natt.
Är för övrigt jävligt svårt att skriva med mobilen när man knappt ser bokstäverna
Dito! Själv saknar jag mina stillar. Ska ringa till VC imorgon och be om mer. Var ett tag sedan nu, saknar dem!
Citera
2012-05-11, 00:33
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Nej jag sa att det är så jag sett allt för många beskriva z-analoger är du efterbliven eller?

Och du har anledning att misstro dem bara för att du själv inte tycker att du får något värt att kalla rus av zopiclonen du går på?
Citera
2012-05-11, 00:43
Medlem
Har ny läkare och han skrev ut totalt 40st 5mg Imovane. Naturligtvis vill jag ha 7,5r men hur ska jag lägga upp det?

Han sa i princip att jag skulle försöka undvika att ta dem varje dag, vid behov typ.
I övrigt har jag haft 7,5mg & 5mg av tidigare läkare. Man vill ju inte heller ses som värsta pillertrillaren då jag redan har slut på dem efter 14 dagar! Nästa återbesök är om två veckor.
Citera
2012-05-11, 06:06
Medlem
Marlboromans avatar
Grejen med dom flesta läkarna är att det måste vara dom själva som föreslår höjningen, klaga på för liten effekt på dosen du tar. Säg tex att du bara kanske halvslumrar till sen vaknar efter 30min igen och att du ej kan fungera normalt utan din sömn i vardagen.
Citera
2012-05-11, 07:44
Medlem
Har käkat stilnoct /zolpidiem i 7 månaders tid 10 mg bara för att sova på
Har käkat dom i över10 års tid tillåfrån,,men har inte gillat biverkningarna,minnesförlust ,går isömnen,sötsugen,mm,,,gick nu över till imovane /Zopiclone,,mindre biverkningar tycker jag ,,men helt klart sämre insomnings effekt ,,7,5 mg då ..nån som har nån invändning ?
Citera
2012-05-11, 08:11
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Har man ett centralt nervsystem som inte är helt sönderknarkat förstår man väl att alla som tar en medicin inte får samma bieffekter. Man behöver inte, som jag, läsa medicin för att förstå detta.

Sedan att man har tuffa pundarkompisar med mycket erfarenhet av att knapra dödsdroger som zolpidem säger ju inte så mycket.

Ta inte allt så jävla allvarligt! Jo jag vet att man kan få hallisar av Stilnoct och jag kanske uttryckte mig dåligt och menade mer att jag nog aldrig hört om hallisar på Imovane.

Så bara för att du läser medicin så är du någon expert här eller? Står ju nästan på alla narkotikaklassade mediciner att man kan få hallisar av dem....

Tuffa pundarkompisar?! Jag tror nästan alla som provat droger har testat Stilnoct någon gång under sitt liv.

Sluta vara så jävla spydig!
Citera
2012-05-11, 08:16
Medlem
Marlboromans avatar
Har hört att rövpanna skall vara väldigt effektivt mot oralt intag av imovane speciellt, stämmer detta överlag eller är det inviduellt?
Citera
2012-05-11, 08:17
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Har hört att rövpanna skall vara väldigt effektivt mot oralt intag av imovane speciellt, stämmer detta överlag eller är det inviduellt?

Ja dom säger det, inget jag själv skulle göra dock men kör på.
Citera
2012-05-11, 08:27
Medlem
Marlboromans avatar
Tack för svaret. Har en fråga till, är dessa z-analoger korstoleranta med benso? Jag har utan tolerans dratt i mig 10st 7.5mg imovane utan att bli ens trött eller nått, det funkade därimot som ångestlindring. Får la köra mina dagliga 15mg i dajmkrysset idag då för att testa. Kan tillägga att jag går på 15mg stess/dag och har gjort i typ 2 år.
Citera
2012-05-11, 08:39
Medlem
sgt.highways avatar
Jag har använt zopiklon som ångestdämpande dagtid ett bra tag, men nuförtiden behöver jag 7-8 st 7,5mg för att få samma effekt som jag tidigare fick av 1-2. Går det att få ner toleransen på något sätt? Bara ta uppehåll ett tag, hur länge isf?
Citera
2012-05-11, 08:58
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Tack för svaret. Har en fråga till, är dessa z-analoger korstoleranta med benso? Jag har utan tolerans dratt i mig 10st 7.5mg imovane utan att bli ens trött eller nått, det funkade därimot som ångestlindring. Får la köra mina dagliga 15mg i dajmkrysset idag då för att testa. Kan tillägga att jag går på 15mg stess/dag och har gjort i typ 2 år.

Tyvärr är dem korstoleranta med benzo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in