Citat:
Ursprungligen postat av Chrape
tack för hjälpen så här sent på natten...
Kanske inte så märkligt med tanke på ämnet.
Jag ska kolla hur det funkar i Riga, sen när jag kommer hem ska jag ha en sitdown med min läkare och förklara för honom vad som händer med en person som inte får sova riktigt. Jag har ett ganska USE-MY-head jobb som blir tufft att sköta bland annat.
Funkar inte det lär det bli jag vs tullen i en battle of wits. Rätt trist att en ärlig patient ska behöva hålla på så här "kanrkigt"
nu ska jag tömma mina valerina natt och ligga och förbanna mig själv för att sätta hopp till dem, kanske fnittra lite
Vill igen tack för er som försökte hjälpa mig, till skillnad från min läkare. DEN sitiationen ändrades dock inte nämnvärt så jag gav upp och letatde en kort stund på nätet, vilket resluterade i att efter två dager från beställning fick jag hem 120x7,5 Imovane och 20x7,5 Dormicum (benzo). Sover som en gud och detta kommer räcka en livstid för mig eftersom jag bara behöver dem ca 4-6 dagar i månaden när saker är crazy, och eftersom jag inte på något sätt vill ha den för att flumma på.
FÖRJÄVLIGT dock att ens läkare inte hjälper en utan att man måste gå in i lagens gråzon och verkligen öppna plånboken. Det ovanstånde kostade mig 3700 spänn, att jämföra apotekets 3-400.
Men när jag somnade in första kvällen var min sista tanke, "money well spent".
beställde nyss lite andra piller (acomplia, xcenical), jag är en stillasittande lätt stressad it-konsult.. Gissa varför jag behöver dessa... Det tog tre dagar att få dem.. Priset på dem behåller jag för mig själv dock.
Ha det bra, sov gott