2012-06-23, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Tackar för rådet!

Jag har imovanen på recept, och har inte lust att köpa benso på "gatan".
Men jag försöker dock få något starkare utskrivet då varken imovane eller stilnoct funkar på mig.
Men det går inte så bra än så länge då käringen till doktor skrev ut lergigan till mig..

Tror det ska mycket till för att du ska få xanor eller stess utskrivet. Sett i ljuset av (det ev. faktumet) så är det onödigt att sabba toleransen för det fina läkemedlet imovane. Kör man som jag gör 7.5 mg , så får jag iaf ingen toleransökning, och ruset är påtagligt.
Citera
2012-06-23, 22:47
Medlem
Disponibels avatar
forsok halla er vakna pa imovane. Passerar man den gransen ar det helt javla underbart.
Citera
2012-06-23, 23:17
Medlem
phooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
forsok halla er vakna pa imovane. Passerar man den gransen ar det helt javla underbart.

Jag sover aldrig på Imovane längre. Tar den mest mot ångest och panikattacker, även under dagen Jag sover mycket gott på Etizolam dock.
Citera
2012-06-24, 02:34
Medlem
Sm0okeys avatar
Svalde 2 st med lite cola för cirka 45-50 minuter sedan.
Känner mig lite lustig huvudet bara..
Har även 4g gröna godsaker liggandes här.
Ska man ta några fler och invänta o SEN en fet eller fet sen knappra.??
kanske halvt glas vin till det? för att få det med spelet liksom men vill inte förstöra halva huset och vakna med ångvält utanför polisen haha :P

Simpelt.
1 karta imovane 5mg, tagit 2 känner mig lustig huvudet, men inte riktigt där än.
Tillgång till lite indoor odlat från amsterdam
Lite vin.
Hur tycker ni jag ska kombinera detta för en soft tripp? Sluddrandet och ändå vaken och pratglad. Massor med tankar och lite små minnesluckor men inte något too fucked!

SÅ UTMANAR ER.
Hur skall jag gå tillväga här ? För riktigt skön kväll .
Jag är kort på cirkus 169-170
Väger ca 65kg .
Nu har ni detta i era händer !!
Citera
2012-06-24, 02:45
Medlem
Hysteri90s avatar
6 st Imovane 7,5mg är i magen och gottar sig just nu. :

Jag har ju som sagt en tolerans men jag tänker att 45mg i ett svep måste ju göra susen!

Är det någon mer än mig som känner att det är start dosen som styr hur kvällen blir.
Att det liksom sätts ett tak vid första intaget.
När man väl gör en påfyllning så blir man inte bängare, utan man bara förlänger ruset.

Detta är som sagt bara en teori!

Nu har jag fått i mig 90mg Zopiklon

02:20 -- 02:50 6st

02:36 -- 03:10 3st

02:50 --03:20 3st

03:23 --03:50 1s

Edit: Om det är någon annan som roar sig lite med Imovane så Pma vetja!
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-24 kl. 03:35. Anledning: stavfel
Citera
2012-06-24, 02:50
Medlem
En kompis tog 8 nockar på midsommar och han var riktigt packad, bästa jag varit med om på länge
Citera
2012-06-24, 02:52
Medlem
Sm0okeys avatar
Medlem

Reg: Dec 2010

Tillgång till:

* Imovane 5mg x10
* 4 gram White Widow
* Vin

Jag är 20 år gammal, testat en del under mina år men på senare väl mer MDMA , tjack om uppåt. Ner är röka röka röka, där har ni även min "grej" .
Jag är väl ca 170cm lång och väger väl 62-63 kg
ALDRIG tagit imo tidigare förresten.
Intagit två stycken, har alltso 10 mg totalt i mig. Bara svalt ner.

Hur kan jag kombinera dessa för ett nice rus?
Hur många fler ska jag ta för det behliga sluddrande talet men ändå öppna sinnena osv.
Ska jag röka innan? Efter eller under ruset?
Och bästa intag: Nasalt, Analt eller oralt? Och förklara lite när ni svarar här!
Keep it up !
Nu har folk något att svara på!

Söker EJ! Förstörd totalt! utan simpelt det här sköna, sluddret rökat som tynger er en men inte somnar smutt på alkoholen för att boosta lite
Citera
2012-06-24, 03:32
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Medlem

Tillgång till:

* Imovane 5mg x10
* 4 gram White Widow
* Vin

Jag är 20 år gammal, testat en del under mina år men på senare väl mer MDMA , tjack om uppåt. Ner är röka röka röka, där har ni även min "grej" .

Hur många fler ska jag ta för det behliga sluddrande talet men ändå öppna sinnena osv.
Och bästa intag: Nasalt, Analt eller oralt? Och förklara lite när ni svarar här!
Keep it up !

Söker EJ! Förstörd totalt! utan simpelt det här sköna, sluddret rökat som tynger er en men inte somnar smutt på alkoholen för att boosta lite

Jag hade kört på 15mg ett halvt glas vin och en fet holk. Ha en trevlig natt/kväll!
Citera
2012-06-24, 03:51
Bannlyst
Citat:
Medlem

Tillgång till:

* Imovane 5mg x10
* 4 gram White Widow
* Vin

Keep it up !

är grejerna veck nu eller? Har du somnat på golvet hemma?
Citera
2012-06-24, 03:54
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakatomiPlaza..
är grejerna veck nu eller? Har du somnat på golvet hemma?

Haha jag är här. dock har jag använt små shotglas och smuttat vin i för att ha enklare att känna när det är lagom, samt krossat 2x5mg till pulver blandat det med weed och tobak och rullat spliff.. kan jag förvänta mig något av dem jag krossat eller borde jag "jagat draken" istället?
Citera
2012-06-24, 04:43
Medlem
hymnxs avatar
Citat:
Haha jag är här. dock har jag använt små shotglas och smuttat vin i för att ha enklare att känna när det är lagom, samt krossat 2x5mg till pulver blandat det med weed och tobak och rullat spliff.. kan jag förvänta mig något av dem jag krossat eller borde jag "jagat draken" istället?
Så vitt jag vet, och enligt egen erfarenhet, så kommer du antagligen inte få någon effekt av imovanen alls om du blandar in det i en spliff.
Jagar du draken så får du effekt, däremot. Eller ja, det gäller annan benso åtminstone.

Jag hade smådruckit vin, tagit nån imovane då och då, rökt en spliff då och då.
Byggt upp ruset till den nivån man vill ha det.
Citera
2012-06-24, 04:49
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Medlem

Tillgång till:

* Imovane 5mg x10
* 4 gram White Widow
* Vin

Keep it up !

Jagn tycker du ska slänga i dig resten av dom imovanen som du har.
Sen när det slagit igång så tycker jag du borde röka lite, och senare när du känner att du vill sova så börjar du dricka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in