2007-06-06, 12:25
Medlem
Jag tog 30st en gång 7,5 mg:are och det ända som hände var att väggarna började gunga eller andas som det heter sen så minns jag inte så mycket mer . Det jobbigaste var den otroligt vidriga järn smaken som jag dagen efter hade i munnen . den satt i länge den .

Må väl o lycka till med "trippen"

/Rille
Citera
2007-06-06, 12:29
Medlem
Eh, helt individuellt. Att han skulle "ångra" att ta två finner jag mycket tveksamt om "han" inte skulle väga 40 kilo och vara en 9-åriga flicka.

Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Om du aldrig har gjort det förr så kan jag lova dig att det räcker med en första gången. Tar du 2 första gången tror jag du kommer ångra det, testa 1 första gången.

Blanda gärna med CB
Citera
2007-06-06, 16:24
Medlem
Himmler!s avatar
Tog 60 st 7,5 mg:are en gång av misstag. Kvällen blev inte lyckad men jag överlevde i alla fall.
Citera
2007-06-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Tog 60 st 7,5 mg:are en gång av misstag. Kvällen blev inte lyckad men jag överlevde i alla fall.

Av misstag!? Hur fasen gick det till?
Bra att du klarade dig bra iaf..
Citera
2007-06-06, 16:29
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tovablomman
Av misstag!? Hur fasen gick det till?
Bra att du klarade dig bra iaf..
misstaget kanske var självmordstankar men han ångrade sig när han svalt sina piller
Citera
2007-06-06, 16:31
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Eh, helt individuellt. Att han skulle "ångra" att ta två finner jag mycket tveksamt om "han" inte skulle väga 40 kilo och vara en 9-åriga flicka.

Varierar antar jag, ingen expert direkt, men vet att en kompis som aldrig testat förr tog 2 och fick bara minnesluckor och huvudvärk dagen efter. Han som tog 1 var dock redigt flummig och glad
Citera
2007-06-06, 16:32
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
misstaget kanske var självmordstankar men han ångrade sig när han svalt sina piller

Nja jag började med ett par och sedan fattade jag inte hur många jag slängde i mig.
Citera
2007-06-07, 00:53
Medlem
Flumma på imovane är som att försöka dricka sig full på folköl. Menlöst och omöjligt alltså. Om man passerat puberteten vill säga.
Citera
2007-06-07, 02:09
Medlem
Jag har tagit imovane 3 gånger för att flumma, de två första gångerna tog jag 1 tablett och den tredje gången tog jag 2 tabletter. Det hände ingenting någon av gångerna (förutom att tiden gick jävligt fort). Gick och la mig efter ett par timmar.
Citera
2007-06-07, 02:31
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stian
Jag har tagit imovane 3 gånger för att flumma, de två första gångerna tog jag 1 tablett och den tredje gången tog jag 2 tabletter. Det hände ingenting någon av gångerna (förutom att tiden gick jävligt fort). Gick och la mig efter ett par timmar.

Det klart att du inte kan flumma på det om du tar rekommenderad daglig dos
Citera
2007-06-07, 09:55
Medlem
DreamRs avatar
Jag känner helt klart av 1-2 st (förutsatt att jag blandar med CB) Tog 4 st + CB för några dagar sedan och hade ett närminne på fem sekunder! Ska du "flumma" på Imovane så bör du enligt mig blanda det med röka.
Citera
2007-06-07, 21:56
Medlem
Det blev nog ett ordentligt "flumm" med tanke på den uteblivna uppföljningen.

Zopiclone är ganska potent, jag tycker att de är utmärkta att sova på. Väl så bra som Imovane (zolpidem). De har dessutom längre halveringstid så att man inte känner sig helt jävla skakig när man vaknar.

Tyvärr smakar det riktigt vedervärdigt i munnen under eliminationstiden (typ 12h på 1-2 st 7,5mg).

Dessutom är de i klass med horse ur beroendepotential som alla andra benso (analoger).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in