2012-10-01, 23:07
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampmannen
Vatprke ejdb hruvz ei. Djsh ejw??
Beskriver rätt bra vad som inträffar när man får i sig en imovane eller stilnoct för mycket
Citera
2012-10-03, 00:33
Medlem
Silltunnas avatar
Hej, jag är ganska oerfaren på det här ämnet....men har Imovane utskrivet för att jag har svårt att sova. Nu har jag precis klippt 4 st 5 mg och en flaska vin eftersom jag är nervös inför en anställningsintervju imorron. Bör jag förvänta mig någon effekt? Brukar oftast ta en 5 mg till natten ibland.
Citera
2012-10-03, 01:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hej, jag är ganska oerfaren på det här ämnet....men har Imovane utskrivet för att jag har svårt att sova. Nu har jag precis klippt 4 st 5 mg och en flaska vin eftersom jag är nervös inför en anställningsintervju imorron. Bör jag förvänta mig någon effekt? Brukar oftast ta en 5 mg till natten ibland.
Varför inte vänta och ta 5-10 mg imorgon innan intervjun? dom kommer ju hinna tappa effekt vare sig du ska dit 07:00 eller 12:00 så förstår inte tanken?

Sen att klunka en flaska vin dagen innan anställningsintervju? visst jag ska inte moralpredika men det skulle inte ens jag göra vet hur skakig jag blir dagen efter
Citera
2012-10-03, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Varför inte vänta och ta 5-10 mg imorgon innan intervjun? dom kommer ju hinna tappa effekt vare sig du ska dit 07:00 eller 12:00 så förstår inte tanken?

Sen att klunka en flaska vin dagen innan anställningsintervju? visst jag ska inte moralpredika men det skulle inte ens jag göra vet hur skakig jag blir dagen efter

Han kanske bor och luktar som en Silltunna he he du har helt rätt undervattenfisk
Citera
2012-10-03, 06:28
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Beskriver rätt bra vad som inträffar när man får i sig en imovane eller stilnoct för mycket
Haha, typ så brukar det bli ja Man har väl suttit i en och annan support-chat och skrivit sådär några gånger. Men dom kan gott jobba för sina pengar emellanåt
Citera
2012-10-03, 21:18
Medlem
Jag har käkat rätt mkt stillisar under längre period dagsvis (inte varje dag men när man väll får tag på dom kanske 2-3 ggr i veckan) vissa dagar 20-30 st. Nu senaste 2-3 dagarna kan jag peta i mig uppemot 10 st utan att känna NÅGOT alls? Vad kan det vara för fel? Det är svenska stilnoct från apoteket som jag har på recept. Behöver jag ett uppehåll för just nu känns det meningslöst att peta i sig och slösa massa när det ändå inte ger något rus...

Kan även tillägga att jag boostat med både sprit, öl och grapejuice.
Senast redigerad av Lallaare 2012-10-03 kl. 21:37.
Citera
2012-10-03, 22:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Jag har käkat rätt mkt stillisar under längre period dagsvis (inte varje dag men när man väll får tag på dom kanske 2-3 ggr i veckan) vissa dagar 20-30 st. Nu senaste 2-3 dagarna kan jag peta i mig uppemot 10 st utan att känna NÅGOT alls? Vad kan det vara för fel? Det är svenska stilnoct från apoteket som jag har på recept. Behöver jag ett uppehåll för just nu känns det meningslöst att peta i sig och slösa massa när det ändå inte ger något rus...

Kan även tillägga att jag boostat med både sprit, öl och grapejuice.
Tooooooooooooleeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaans
Citera
2012-10-03, 22:05
Medlem
Så hur länge ska man vänta innan det "släpper"? Räcker det med 1-2 dagar?
Citera
2012-10-04, 17:52
Medlem
McHarleyBandits avatar
Ni som vill boosta smaken på imovane tugga dom och drick mjölk
Citera
2012-10-04, 18:01
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Ni som vill boosta smaken på imovane tugga dom och drick mjölk

Fy fan. Mjölk blir verkligen totalt odrickbart av den jävla smaken. Både under ruset och dagen efter.
Citera
2012-10-04, 18:35
Medlem
svampmannens avatar
Haha mjölk fyfarao. Man smakar fan död och helvete i käften av imovane.. Btw jag somnar fan inte på 1 imo längre tror ni stilnoct fungerar bättre?
Citera
2012-10-04, 19:04
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampmannen
Haha mjölk fyfarao. Man smakar fan död och helvete i käften av imovane.. Btw jag somnar fan inte på 1 imo längre tror ni stilnoct fungerar bättre?

Det är korstolerans mellan stilnoct och imovane, så eventuellt fungerar inte heller stilnoct. Den har dock en större akut effekt, men verkar istället kortare, så vem vet. Oavsett så går toleransen snabbt ner. Ge det några dagar bara och du ska se att det fungerar igen.

Att ta det på tom mage gör även det underverk. Starkare effekt och snabbare påslag. Jag föredrar att inte ha ätit på åtminstone 4 timmar innan jag äter mina. Helst mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in