2015-06-27, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av partyrockare
Jag har testat stilnoct några gånger nu (enbart för dom goa hallisarna man tydligen ska få. Men mina har uteblivit, varför? Hur många ska man ta? Hur många kan man ta utan att det blir farligt?

Funderar på att gå över till Imovane igen. Då känner jag mig i alla fall lite "hög". Men samma sak där, hur många kan man ta utan att det blir farligt?

Jag har ätit 25st 7,5mgare från apoteket på en gång och det var inga problem.

Fast jag var grymt bäng så jag knappt kunde stå upp....
Citera
2015-06-28, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av partyrockare
Jag har testat stilnoct några gånger nu (enbart för dom goa hallisarna man tydligen ska få. Men mina har uteblivit, varför? Hur många ska man ta? Hur många kan man ta utan att det blir farligt?

Funderar på att gå över till Imovane igen. Då känner jag mig i alla fall lite "hög". Men samma sak där, hur många kan man ta utan att det blir farligt?

Beror ju på hur din bensotelorans ser ut och hur många stillisar du försökte med.
Du kan ta ganska många utan att det blir farligt. Stoppa i dig 5-6 st så lär det hända grejer.
Citera
2015-06-28, 02:00
Medlem
Nån som är vaken? Har druckit en del konjak och tagit endast 10 mg stilnoct. Blir allt bättre av fler stilnoct?
Citera
2015-06-28, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Nån som är vaken? Har druckit en del konjak och tagit endast 10 mg stilnoct. Blir allt bättre av fler stilnoct?

Jag skulle säga att 10 mg till kan göra det hela lite mer kul. Har själv druckit öl ikväll och inmundigat 20 mg nyligen. Allt för sömnen, men tiden innan är småskum ;-)
Om du skulle trycka i dig mer än det så kommer du uppföra dig dumt och sen somna, samt att dagen på så minns du inte det. Bra? nej!
Senast redigerad av hgos 2015-06-28 kl. 03:57.
Citera
2015-06-28, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hgos
Jag skulle säga att 10 mg till kan göra det hela lite mer kul. Har själv druckit öl ikväll och inmundigat 20 mg nyligen. Allt för sömnen, men tiden innan är småskum ;-)
Om du skulle trycka i dig mer än det så kommer du uppföra dig dumt och sen somna, samt att dagen på så minns du inte det. Bra? nej!

Blev faktiskt 20 mg. Inga minnesluckor, stannade uppe en stund och gjorde nåt jag tyckte var kul och gick sedan och la mig. Tyvärr innebär kul ofta för mig nåt självdestruktivt.
Citera
2015-06-28, 22:03
Medlem
Har Endast 2 7.5 Imovane på mig och en Cider....

hur får jag bästa effekten ?

1; Dricka cidern först och ta båda direkt efter?

2; lägga båda under tungan och smälta dem och sedan Klunks cidern direkt ?

Tips ?
Citera
2015-06-28, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eruedraithon
Har Endast 2 7.5 Imovane på mig och en Cider....

hur får jag bästa effekten ?

1; Dricka cidern först och ta båda direkt efter?

2; lägga båda under tungan och smälta dem och sedan Klunks cidern direkt ?

Tips ?

Halsa cidern utav helvete. Sen ner med tabletterna. Hoppas de smäller!
Citera
2015-06-28, 23:53
Medlem
Citat:
gått ca 40 minuter nu, inget än så länge. hitta en liten Stark öl. tar väll den också

hur långt tid tar det för dem att värka ? hittade EN till liten Starköl. värt att ta den ?
Citera
2015-06-28, 23:54
Medlem
Inget ännu, Druckit 1 cider och 1 stark öl. det har gått 50 min min känner inget. värt att ta sista ölen ?

när brukar imovane slå till ? gått ca 54 min nu
Citera
2015-06-29, 00:35
Medlem
Blygfisens avatar
Hir svårt att det är att för att få it Steolid istället för Zopiklon, Zoplpidem samt Nozinanen.
Trött på att vara vara vaken på nätterna.
Citera
2015-06-29, 00:37
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Inget ännu, Druckit 1 cider och 1 stark öl. det har gått 50 min min känner inget. värt att ta sista ölen ?

när brukar imovane slå till ? gått ca 54 min nu

Vad är du ute efter egentligen?

Imovanen har redan verkat men du försöker ju inte sova ens.

Stäng datorn, lägg dig och ta Imovane så funkar det för sömn.
Citera
2015-06-29, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vad är du ute efter egentligen?

Imovanen har redan verkat men du försöker ju inte sova ens.

Stäng datorn, lägg dig och ta Imovane så funkar det för sömn.
Ser ju såna där människor i tråden jämt. Kommer in mitt i natten och klagar på uteblivet rus, sedan dagen efter raddar de upp allt dumt de gjort under natten och inser att de blivit höga som hus men inte fattat det förrän dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in