2012-07-11, 00:17
Medlem
phooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlm
Varje gång jag har flummat på zopiklon slutar det alltid med att jag käkar pillerna som popcorn och käkar upp allt

Så blir det för mig när det kommer till stilnoct. Kan fan inte hantera den skiten haha
Citera
2012-07-11, 03:58
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phook
Så blir det för mig när det kommer till stilnoct. Kan fan inte hantera den skiten haha

Sitter faktiskt och äter stilnoct som popcorn nu
Citera
2012-07-11, 06:15
Medlem
Hysteri90s avatar
3 piller har fastnad vid halsen, det känns lite jobbigt,

Ge mig tipps på. Vad ska göra:

Jag har inga problem att andas. Det enda jobbiga är junär jag ska dricka ett glas vatten.
Det bli så svårt arr dricka pga alla piller som sitter fast i halsens.

Det tar emot något fruktansvärt

Jag drack för all min kraft för att kunna få. Ner skiten i magen,. Men det funkade inte .
Då kom jag på id'e 3. Jag börjar Harkla mig för att se om det är möjligt att få dom komma upp igen,
Jagkunde inte harkla mer än 3 gånger, sen togspydde jag.
Tur tänkte jag då, men det visades sig att pillerna inte kom upp.

Så vad är era råd till mig??
Ber om ursäkt för textens skick, jag har ätit. En del stilnoct
Citera
2012-07-11, 06:19
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlm
Varje gång jag har flummat på zopiklon slutar det alltid med att jag käkar pillerna som popcorn och käkar upp allt

Citat:
I valet och kvalet inte lätt att veta vad som känns rätt;
På vilken substans skall jag just denna kväll äta mig mätt?

Chips eller popcorn?
Zopiklon eller zolpidem?

Så lika, men så väsenskilda;
De hoppar, de hoppar;
”Once you pop, you can't stop.”

Oavsett om man vill kalla det Pringles-sug eller popcorn-effekt;
Bäst att så mest man kan hålla locket på och burken stängd;
De riskerar nämligen att försvinna i avsevärd mängd!

Asch, det var i varje fall värt ett försök i inspirationens tecken.
Senast redigerad av Emmely 2012-07-11 kl. 06:21.
Citera
2012-07-11, 17:03
Medlem
jag svalde 2 x 7,5mg imovane igår, somnade snabbt men vaknade upp på natten. jag skakade som fan och kunde inte öppna munnen för att prata. det är typ det enda jag kommer ihåg. jag misstänker kramp...

på fass står det
Citat:
I mycket sällsynta fall har även kramper förekommit.

någon annan som har krampat på låga doser?
Citera
2012-07-12, 01:19
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
3 piller har fastnad vid halsen, det känns lite jobbigt,

Ge mig tipps på. Vad ska göra:

Jag har inga problem att andas. Det enda jobbiga är junär jag ska dricka ett glas vatten.
Det bli så svårt arr dricka pga alla piller som sitter fast i halsens.

Det tar emot något fruktansvärt

Jag drack för all min kraft för att kunna få. Ner skiten i magen,. Men det funkade inte .
Då kom jag på id'e 3. Jag börjar Harkla mig för att se om det är möjligt att få dom komma upp igen,
Jagkunde inte harkla mer än 3 gånger, sen togspydde jag.
Tur tänkte jag då, men det visades sig att pillerna inte kom upp.

Så vad är era råd till mig??
Ber om ursäkt för textens skick, jag har ätit. En del stilnoct

Hur fan kan 3 stilnoct fastna i halsen din?

Dem smälter dessutom på nolltid så att du lyckas hålla 3 små stillisar på plats i halsen låter otroligt.

Troll
Citera
2012-07-12, 03:00
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Hur fan kan 3 stilnoct fastna i halsen din?

Dem smälter dessutom på nolltid så att du lyckas hålla 3 små stillisar på plats i halsen låter otroligt.

Troll

Hade lyckats slänga i mig 100mg zolpidem igår när jag skickade den posten, så jag var nog för bäng för mitt eget bästa.

Gissningsvis hade jag fått någon annan skit i halsen och tagit för givet att det var tabletter som fastnat

Ot: vaknat på fel sida?

Ont: funderar starkt på att byta till zopiklon igen då zolpidem inte ger mig samma lugna känsla, (jag kastar i mig för många i hopp om att bli mysig, men det blir man ju knappt, dum som man är försöker man gång på gång) synd bara att toleransen kommer så fort på zopiklon.
Citera
2012-07-12, 04:41
Medlem
När man va ung så vart man en klåpare på benzo utan hämningar. Stilnoct har jag aldrig gillat eller zop men vilka jävla toktorr fyllor, värre än benzo.
Citera
2012-07-12, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rude1
När man va ung så vart man en klåpare på benzo utan hämningar. Stilnoct har jag aldrig gillat eller zop men vilka jävla toktorr fyllor, värre än benzo.

Torrfyllor? Precis hemkommen från bensokurs för sjuksköterskor?
De här pillren är gjorda för att SOMNA på... funkar dessutom riktigt bra till det.

mvh
Citera
2012-07-12, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Torrfyllor? Precis hemkommen från bensokurs för sjuksköterskor?
De här pillren är gjorda för att SOMNA på... funkar dessutom riktigt bra till det.

mvh
Har du inte fått ut din dos gnällmupp? JAG tycker att man blir mer bäng av ett gäng imovane än tex stess. Torrfylla snorunge. Vi pratar droger, gå in på medicin forat.
Citera
2012-07-12, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rude1
Har du inte fått ut din dos gnällmupp? JAG tycker att man blir mer bäng av ett gäng imovane än tex stess. Torrfylla snorunge. Vi pratar droger, gå in på medicin forat.

JAG gillar inte uttrycket TORRFYLLA! OK? Att dämpa sin ångest med ett piller har inget gemensamt med med FYLLA!
Endast sköterskor just hemkomna från bensoåterhållsamhetskurs som säger så.... OCH DET STÄMMER INTE ENS!!!!!

fu
Citera
2012-07-12, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
JAG gillar inte uttrycket TORRFYLLA! OK? Att dämpa sin ångest med ett piller har inget gemensamt med med FYLLA!
Endast sköterskor just hemkomna från bensoåterhållsamhetskurs som säger så.... OCH DET STÄMMER INTE ENS!!!!!

fu
Ångest? Trodde du yra om att det var ett piller man skulle äta 30min före sömn, men man får ångra sig. Äter man 10-20st blir man berusad,yrare än flöddrad, kanske därför du gnäller.Medicin forat, kan länka om du inte hittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in