2010-12-12, 11:37
Medlem
sluta jiddra med zopiklonen, de funkar utmärkt oralt!
att hålla på att slå i sig är enbart idiotiskt, enligt mig.

förövrigt skulle jag välja imovane över vilken benso och derivat som finnns!
lätt min favorit, inget som ger mig sån ångest lättnad och lite euforisk blir jag.

MUMMA!
Citera
2010-12-14, 21:16
Medlem
har svalt 10*7,5 mg för ca 2 timmar sedan, ingen go känsla alls, utan känner mig likadan. Varför funkar det inte? En 4 tabletter brukade göra mig riktigt go förut, har för övrigt inte brukat det på några veckor. Har jag byggt upp någon supertolerans eller vad händer?
Citera
2010-12-19, 19:56
Bannlyst
Var får man tag i zolpidem.stilnockt, till bästa pris inrikes idag? tacksam för svar pm: gärna!
Citera
2010-12-19, 20:40
Medlem
ishqs avatar
Vad ligger zopiklon på för priser på gatan?
Citera
2010-12-19, 20:53
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Som jag förstått det så är det ej så värt att lösa och köra iv/rektalt. Låt dom ligga under tungan eller i magen?

Du har förstått fel, zopiclone och zolpidem slår på 2 minuter rektalt och är den enda benson (bensoanalogerna) jag alltid skulle ta rektalt. IV vet jag inget om dock.
Citera
2010-12-20, 01:21
Medlem
buddhaboy3s avatar
Remeron tar bort rus?

Äter Remeron/mirtazapin t natten men uppfattar ta det som att jag får mindre effekt av mina imovane. Får inge rus d.v.s.
Likaså Lyrica verkar ta bort d roliga i imovane/zopiklon. Nån som känner liknande el som orkat hitta interakioner el kontraindikationer mellan dessa i FASS.
Kommer ihåg när jag åt zoloft/sertralin -dom boostade mina stilnoct iaf....
Senast redigerad av buddhaboy3 2010-12-20 kl. 01:24. Anledning: redigera det tydligare
Citera
2010-12-20, 03:34
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddhaboy3
Äter Remeron/mirtazapin t natten men uppfattar ta det som att jag får mindre effekt av mina imovane. Får inge rus d.v.s.
Likaså Lyrica verkar ta bort d roliga i imovane/zopiklon. Nån som känner liknande el som orkat hitta interakioner el kontraindikationer mellan dessa i FASS.
Vet inte vad du menar med de 'roliga' i imovane? men däremot tillsamans med lyrica har jag då bara fått förhöjd effekt samma sak med benso+lyrica.
Citera
2010-12-20, 08:23
Medlem
stilnockts avatar
Zolpidem 10 mg Mylan nån som provat dom och hur funkar dom!? är det nått att ha??
Citera
2010-12-20, 09:10
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
Zolpidem 10 mg Mylan nån som provat dom och hur funkar dom!? är det nått att ha??
Zolpidem är namnet på den verksamma substansen i alla mediciner, som innehåller det namnet, samt i Stilnoct. De verkar alltså alla likadant. Man kan somna eller trippa. Ja, de är något att ha.
Citera
2010-12-20, 19:00
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddhaboy3

Jag upplever också att den lilla euforin man får av Zopiklon mattas av eller försvinner helt om jag har mirtazapinet i systemet. Ett tips: Vänta med Mirtazapinet.
Citera
2010-12-21, 00:04
Medlem
56ks avatar
Jag vill bara skriva en liten varning om zopiklon blandat med alkohol.
Nu är människor olika hur dom påverkas av alkohol och hur dom påverkas av zopiklon, sen så avgör självklart mängden också.
Men jag tog 8 zopiklon och drack en halv vodka och ett par öl.
Jag minns ingenting och vad jag har fått det återberättad av andra så hade jag minnesluckor på minnesluckor.
Min poäng är att det är rätt dumt att ta något som gör att man inte kommer ihåg vad man har gjort.

Men att ta en tablett som insomningshjälp funkar utmärkt, jag vaknar inte under natten och det hjälper mig att somna dock sitter den äckliga smaken kvar.
Senast redigerad av 56k 2010-12-21 kl. 00:08.
Citera
2010-12-21, 04:43
Medlem
Walvaters avatar
8x5 mg Stilnoct runt klockan 1. Och jag är än vaken. Vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in