2011-04-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Ha0ha
tog 2st receptutskrivna 5mg Zolpidem
haha sitter och lyssnar på kartellen och massa yoyo-musik!
stavar som en kuk typ aha
haha skärmen är sne typ, helt sjukt att skriva på en skärm som sitter mot väggen (om ni förstår hur jag menar).

Frågan jag vill ställa från början..h aAH loool, det är fbs-skrivruta som flyttas bak när jag närmar mig för att se bättre så backar typ den delen av skärmen.
Shiet kan inte förklara men hela skärmen rör på sig, helt magiskt

Detta kommer vara motsvarigheten till era såkallade Flumm, fast istället att man postar något pinsamt på facebook så lär ju jag gjort bort mig på flashback (med detta inlägget) aja hellre detta än att vakna med en gris i sängen eller 11999 polkagrisar som vissa hade gjort^^ tydligen.

Zlopidem 5mg
Haha allt jag ville fråga var:
Hur mycket tar man för att flumma? (jag är medveten om att jag redan är flummad men annars hur mycket ska man ta för en lågdosad, glöm inte att tänka på att jag är ganska smal och tål inte så mycket).

KÖR flashback, jag hejjar på er, att ni får svar på mina frågor
vänta jo, ehm.
Ge mig lite extra information bara, något jag troligtvis vill ha.... om drogen då

första gången jag testat benzo, fick utskrivet idag, tagit 2
edit.
tagit 3 nu

Inget att ha ångest över hur ska man annars få reda på att det är bra tabletter
Citera
2011-04-02, 21:08
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrintox
Inget att ha ångest över hur ska man annars få reda på att det är bra tabletter
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Sådan ångest behöver du inte ha, du har ju inte massa stöldgods hemma eller vaknar upp på ett häkte. Du började väl med för många helt enkelt.
Jag tycker inte du ska skrämma bort andra för att du överdoserade.
Man ska ta lagom mycket så man känner ett lugn och glädje sedan kommer stilnoct tomten och alla de andra

Kommer hur som helst aldrig röra skiten igen, dem skrämde mig...
ganska rejält
Citera
2011-04-02, 22:37
Medlem
hoppidoppis avatar
Hur länge är man oren i pisset på Imovane?
Citera
2011-04-02, 23:22
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Hur länge är man oren i pisset på Imovane?
Syns inte på vanligit urinprov.
Citera
2011-04-03, 00:07
Medlem
Crinds avatar
Hur ser Imovane vanligtvis ut? Fick 4 tabletter på en fest (fråga mig inte varför) som skulle vara Imovane. Dom är små och runda med en brytning i mitten, och jag är osäker på vad det är. Har fått för mig att Imovane brukar vara stora och blåa.
Citera
2011-04-03, 00:17
Medlem
kungkonkurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
Hur ser Imovane vanligtvis ut? Fick 4 tabletter på en fest (fråga mig inte varför) som skulle vara Imovane. Dom är små och runda med en brytning i mitten, och jag är osäker på vad det är. Har fått för mig att Imovane brukar vara stora och blåa.
Dom är stora och blåa, finns på ica och ligger i påsar så som denna...
http://www.se.pg.com/imagebank/VICKS...IVE%20R150.jpg

Citera
2011-04-03, 00:19
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
http://www.sixthseal.com/archive/August2003/imovane.jpg

Sådär ser imovane ut. Runda med brytskåra vettefan, ingen text på dom? Isåfall kan du testa söka på fass.
Citera
2011-04-03, 00:20
Medlem
Citat:

Stora och blå är det sista dom är. Zopiklon Pilum är små, runda och med brytskåra.
Citera
2011-04-03, 00:24
Medlem
Crinds avatar
http://www.materiacompacta.se/gfx/piller_roda.jpg

Så ser dom ut, fast med en brytning i mitten. Omöjligt att det kan vara Imovane? Om det finns nån expert vaken, vad kan det vara för sömntablett om det inte är just Imovane?
Citera
2011-04-03, 00:25
Medlem
Crinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Stora och blå är det sista dom är. Zopiklon Pilum är små, runda och med brytskåra.

Där ser man, är det 5mg tabletter vi pratar om då?
Citera
2011-04-03, 00:27
Medlem
Citat:
Där ser man, är det 5mg tabletter vi pratar om då?

Nä det är 7.5 i dom med.
Citera
2011-04-03, 00:42
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Det kan ju vara importerade svartköpta Zopiklon från Kina passar din beskrivning hyfsat, vill inte länka bild, eftersom att bilden är hostad på ett ganska känt nätapotek.
Senast redigerad av fuckedupmaniac 2011-04-03 kl. 00:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in