2010-08-24, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Körde du upp tabletterna i röven? Epic fail, som ungdomarna säger...

Ja jag blev tipsad om de men man skulle hälst att pump. Kände ingenting iaf. Funkar väl inte.
Citera
2010-08-24, 16:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Det här med grapefrukt gäller det z-analogerna också? Och hur mkt grapefrukt ska man dricka?

mvh

Zolpidem boostas av grapejuice men inte Zopiklon. Lyrica däremot boostar alla GABA droger bra så kör på det istället. T ex Lyrica ihop med gobbe slår på något jävulst hårt, räcker med ungefär halva dosen gobbe.
Senast redigerad av Slingshot 2010-08-24 kl. 17:13.
Citera
2010-08-24, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Zolpidem boostas av grapejuice men inte Zopiklon. Lyrica däremot boostar alla GABA droger bra så kör på det istället. T ex Lyrica ihop med gobbe slår på något jävulst hårt, räcker med ungefär halva dosen gobbe.

Ok ska jag ha i bak tanke

mvh
Citera
2010-08-24, 22:07
Medlem
DeadMikes avatar
Citat:
Ok ska jag ha i bak tanke

mvh

Du har väl ingen tanke på en kork i baken??
Citera
2010-08-24, 23:23
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ja jag blev tipsad om de men man skulle hälst att pump. Kände ingenting iaf. Funkar väl inte.

funkar bra med pump, slår mycket fortare men jag käkar hellre dom.
Citera
2010-08-25, 09:49
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
Ansluter mig till klubben. Zolpidem har jag aldrig provat men zopiklon är nog bland det bästa som finns, flummigheten och den ågnestdämpande effekten. Däremot så upplever jag det som omöjligt att sova på zopiklon. Man blir så härligt dum på zoppisar.
Citera
2010-08-25, 09:55
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholocaust-
Ansluter mig till klubben. Zolpidem har jag aldrig provat men zopiklon är nog bland det bästa som finns, flummigheten och den ågnestdämpande effekten. Däremot så upplever jag det som omöjligt att sova på zopiklon. Man blir så härligt dum på zoppisar.

Går du inte och lägger dig direkt efter du tagit Imovane så blir du pigg istället.
Citera
2010-08-25, 10:24
Medlem
spiggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Finns det några sätt, förutom grapejuice och alkohol?
Kaffe och paracetamol för att få blodet att gå runt snabbare?

Tips tack.

Hej tjolahopp

Är hyffsat speedad efter en massa kaffe , 6 koppar starkt , och 2 dygnsdoser concerta ...

krossat 30 mg stilnoct , och ska snorta det efter delning av skal och pulver - görs enkelt via skakning av det man krossat det på ...

Om jag inte blir bättre i magen/speedningen å chill så har jag fm-1 'or och xanor med , så tillslut löser det sig , åhh ja , en bit sub å .. hmm detta blir gott , jag editerar så snart jag snortat
Citera
2010-08-25, 18:14
Medlem
Ovcharkas avatar
Tja, nybörjare här. Fick Zopiklon, kan man göra något roligt med dom eller? Hur ta dom, när och hur mycket. Hur har jag så roligt som möjligt på dom är frågan.

Har 70mg sobril och alkohol också.

edit: Testar 3st 7,5mg nu och lite whisky. Får se vad som händer. Kanske dör, det vore ju hemskt tråkigt.
Senast redigerad av Ovcharka 2010-08-25 kl. 18:47.
Citera
2010-08-25, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tja, nybörjare här. Fick Zopiklon, kan man göra något roligt med dom eller? Hur ta dom, när och hur mycket. Hur har jag så roligt som möjligt på dom är frågan.

Har 70mg sobril och alkohol också.

edit: Testar 3st 7,5mg nu och lite whisky. Får se vad som händer. Kanske dör, det vore ju hemskt tråkigt.

Om du aldrig har testat före så är nog 3st en ganska lagom dos, du kmr känna av metalsmaken i käften redan efter 20-40 min.

Lycka till!

Mvh
Citera
2010-08-25, 19:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Om du aldrig har testat före så är nog 3st en ganska lagom dos, du kmr känna av metalsmaken i käften redan efter 20-40 min.

Lycka till!

Mvh

Har vået att forkusera blicken. Kroppen kanske luus. Na...
Citera
2010-08-25, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har vået att forkusera blicken. Kroppen kanske luus. Na...

Svårt med stavningen verkar du fått också .

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in