2011-10-11, 09:15
Medlem
behöver svar snabbt som fan innan effekten tar slut, boostar koffein zopiklon? grape juice har jag inte något av.
Citera
2011-10-13, 21:35
Medlem
Boogermans avatar
tjenna.. jag har utskrivet Imovane,men hatar och dp menar jag verkligen hatar metallsmaken som man får av dom,min fråga är de lika lätt att få stilnoct som Imovane??och är de som alvedon och subutex stilnoct och Halcion har nämligen försökt fått båda två.

boogerman
Citera
2011-10-13, 21:50
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogerman
tjenna.. jag har utskrivet Imovane,men hatar och dp menar jag verkligen hatar metallsmaken som man får av dom,min fråga är de lika lätt att få stilnoct som Imovane??och är de som alvedon och subutex stilnoct och Halcion har nämligen försökt fått båda två.

boogerman

Vet ej om det finns någon generell regel/rekommendation gällande utskrivning av Zopiklon före Stilnoct.
Men har själv Stilnoct på recept och fick det först.
Fick testa Zopiklon också, men eftersom jag blev "bakis" och inte tålde metallsmaken så fick jag fortsätta med Stilnoct.
Märkte inte att det skulle vara svårare att få Stilnoct m.a.o.

Fråga nummer två förstår jag överhuvudtaget inte.
Vad menar du egentligen?
Citera
2011-10-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrasseLasse
Käkade precis 6st zolpidem tartate 10mg, blev riktigt mysigt Blev dock skelögd när jag kollade på tv. så jag fick kolla med ett öga.

Känner igen det där!

Älskar hallisarna man får, t ex att texter flyttar säg bäst fan dom vill, sen om man går och lägger sig och tittar in i väggen kan man se ett å annat man aldrig trott man skulle få se.
Citera
2011-10-15, 14:08
Medlem
Boogermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Vet ej om det finns någon generell regel/rekommendation gällande utskrivning av Zopiklon före Stilnoct.
Men har själv Stilnoct på recept och fick det först.
Fick testa Zopiklon också, men eftersom jag blev "bakis" och inte tålde metallsmaken så fick jag fortsätta med Stilnoct.
Märkte inte att det skulle vara svårare att få Stilnoct m.a.o.

Fråga nummer två förstår jag överhuvudtaget inte.
Vad menar du egentligen?

Ok hoppas jag får stilnoct istället då. hehe de va en ganska usel gämförelse jag gjorde med alvedon och subutex, men de jag menade va att om imovane och stilnoct är alvedon dom är lätt att få ut, är då Halcion som subutex alltså JÄTTE svår att få utskrivet hoppas du förstod nu
Citera
2011-10-15, 23:50
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHHHHH
Känner igen det där!

Älskar hallisarna man får, t ex att texter flyttar säg bäst fan dom vill, sen om man går och lägger sig och tittar in i väggen kan man se ett å annat man aldrig trott man skulle få se.
Får du hallisar efter 60 mh? Jag har tagit det några gånger, men inte fått några spektakulära hallisar. Enda jag har lyckats med är att få lampan i mitt PS3 ändra form, blev längre och längre.

Vanligt nybörjarmisstag med dessa är att man slänger i sig 10mg, känner inte något efter 15 minuter, slänger i sig 20mg till, och då hamnar man i knaperfasen, dom slinker ner en efter en!
Citera
2011-10-16, 16:20
Medlem
Stormorfars avatar
Fan 100mg stilnoct blir jhF knappt skev på, ska försöka mnyygla till mig ett paket imnovabe uinorb l,m..
Citera
2011-10-16, 16:31
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Fan 100mg stilnoct blir jhF knappt skev på, ska försöka mnyygla till mig ett paket imnovabe uinorb l,m..

Ja du verkar ju spik nykter

Metallsmaken från imovane försvinner när ni gått igenom x antal askar av någon konstig anledning, sen slipper ni den.

Läkare har sagt till mig på senare år att de först vill att man provar med imovane innan stilnoct, då de påstår att den senare skall ha en lite större beroendepotential....
Dock fick jag själv oxå stilnoct utskrivet först o hade flera år, men detta var över 10 år sen å nu får ja bara imovane sen ja återupptagit den typen av medicin
Citera
2011-10-18, 17:56
Bannlyst
Inför ikväll så har jag bara 3st Zolpidem kvar. Jag har hög tolerans så jag brukar behöva mer. Hur tycker ni att jag ska göra? Skölja ner dom med några öl, för att förstärka, eller kommer det bara att förstöra?
Borde jag ta alla tre på en gång eller dela det i två omgångar för att sprida "intaget" så att säga?

Jag är inte ute efter något rus, bara att få sova.

Tackar på hörhand!
Citera
2011-10-18, 18:10
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Ja du verkar ju spik nykter
Fyfan, vill inte ens ta upp vad som hände i tråden då det hände en hel del skit..

Citat:
Ursprungligen postat av Greenove
Inför ikväll så har jag bara 3st Zolpidem kvar. Jag har hög tolerans så jag brukar behöva mer. Hur tycker ni att jag ska göra? Skölja ner dom med några öl, för att förstärka, eller kommer det bara att förstöra?
Borde jag ta alla tre på en gång eller dela det i två omgångar för att sprida "intaget" så att säga?

Jag är inte ute efter något rus, bara att få sova.

Tackar på hörhand!
Drick ett par öl och skjut upp dom i tvåan, ska tydligen ge bäst effekt
Citera
2011-10-19, 17:35
Medlem
natuurlijks avatar
Om man kör ett tvådagars race på tjack, går det att lindra slutfasen med zopiklon då? Har tagit ikto förr för just det syftet och det funkade som en dröm (hela avtändningen blev bara en mys-session). Vet att zopiklon är benso-liknande men vet inte riktigt till vilken utsträckning. Vet någon om man kan uppnå ett liknande resultat med zopiklon, döda tjackavtändningen på något sätt alltså?
Citera
2011-10-19, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Imovanen kan du bli rejält trött på om du inte är van, men rimmlig dos är ca 6st 5mg, tramadolen fungerar nock bättre, ta ca 5st 50mg, du kan bli lite seg men inte alls lika trött som på imovanen.

Lyssna inte på denna lirare. En rimlig dos imovane för att hålla ett tal är långt ifrån 6x5mg. Skulle råda dig att ta 1-2 stycken. Har du tid så ta en dagen före mitt på dagen eller 2 dagar före och känn efter. Skulle tippa att 2 gör susen men samtidigt vill du ju ej vara helt sluddrig så testa med 1 först.

Förmodar att du är medveten men drar det kortfattat ändå. Snabbt påslag (5-20 min) och kort effekt (max 5 timmar). Med effekt menar jag effekt sen att du är lite smådragen i några timmar extra så är det med dem flesta droger.

Uppmanar dock inte dig till att ta dessa i annat än sovsyfte.

Citat:
Ursprungligen postat av natuurlijk
Om man kör ett tvådagars race på tjack, går det att lindra slutfasen med zopiklon då? Har tagit ikto förr för just det syftet och det funkade som en dröm (hela avtändningen blev bara en mys-session). Vet att zopiklon är benso-liknande men vet inte riktigt till vilken utsträckning. Vet någon om man kan uppnå ett liknande resultat med zopiklon, döda tjackavtändningen på något sätt alltså?

Det kommer inte fungera fullt lika bra som ikto då den är så bra på grund av sina muskelavslappande effekter men ja du blir flöddrig och somnar lättare.
Senast redigerad av .BookHouseBoy. 2011-10-19 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in