2011-02-19, 20:50
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyhedron
Smakar inte det helt överjävligt?

Det är så jag har gjort. Alternativt sprutat tillbaka lite vatten, och hållt glaset i rörelse medan jag drar upp vattnet igen. Skulle behövt tre händer för det men man utvecklar väl teknik så småningom :P

Tycker det är värt mecket ändå, de slår ju dubbelt så hårt sedan. Jag blir ungefär lika bäng på dem nu som när jag började käka dem varje natt för flera år sedan.

Det är därför köksgolvet var täckt av tidningspapper intorkat i varm choklad i morse.

Jo, det smakar överjävligt att ta krossat Zopiklon i munnen. Helt överjävligt om det är stor mängd.

Ja, smaken är som baken
Hade det inte varit för hemorrojder så hade jag nog bemödat mig att ta dem i röven ikväll
Men det får bli oralt istället... Yum
Citera
2011-02-19, 21:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Gott smakar de icke, men man kan "kasta" ned tabbisen med stor mängd vätska, alternativt bomba med papper...
Citera
2011-02-20, 17:55
Medlem
Kurirs avatar
drog i mig lite tjack igår kväll när jag festade, kom hem vid 1 och somnade, vaknade vid 6 på morgonen jätte pigg, så tryckte i mig 5 imovane och sen somna jag. Har haft hallunicationer sen jag vaknade vid 3 tiden, asså kläderna på marken rör på sig, har runnit blod på väggen och en lila rök åkte runt i rummet och blev till olika skepnader, typ en brud sen blev den en stor humla osv. Kollade mig i spegeln också, blev helt röd i ansiktet med riktigt ond blick, och sen växte mitt hår ner över ansiktet, då blev jag fan lite rädd.. Det stör mig egentligen inte, men har de hänt någon annan? Alltså att man flummat på dom och har lite "afterglow" dagen efter.. Eller det kanske är blandningen imovane-amfetamin? Tacksam för svar
Citera
2011-02-21, 15:12
Medlem
greven09s avatar
150 mg roterande i systemet. Dags att gå in i "Dum i Huvets Farsas Mopeds Pojk"-tillståndet snart
ÅÅÅÅHH vad Gott!
Citera
2011-02-21, 21:24
Medlem
soifs avatar
Smaken kan ju vara något av det värsta, fast det är ju lätt värt det!
Citera
2011-02-21, 21:44
Medlem
Är det konstigt att det tar en timma för mig att känna något från Imovane?
Citera
2011-02-21, 21:45
Medlem
Shit vad Lyrica boostar zopiklon. 4,2g Lyrica + bara en liten 7,5g zopiklon och blev knasflöddrad som fan
Citera
2011-02-21, 21:56
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryWhite
Shit vad Lyrica boostar zopiklon. 4,2g Lyrica + bara en liten 7,5g zopiklon och blev knasflöddrad som fan

Uh 4,2g ... Jag ber för dig
Citera
2011-02-21, 21:56
Medlem
Arnolditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av costheta
Är det konstigt att det tar en timma för mig att känna något från Imovane?

Nope! Ibland tar det längre tid beroende på om man ätit mat/vad man ätit innan etc. Tycker du att det är drygt kan du ju slå i dig dem
Citera
2011-02-21, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat

e 4,2g lyrica 4200mg ?
Citera
2011-02-22, 00:43
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diadorra
e 4,2g lyrica 4200mg ?

Ja
Citera
2011-02-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Jag vet att det är aldelles för mkt och egentligen helt onödigt att ta för mig, men jag fick ett återfall nyss och kunde inte motstå när en gammal tjackkompis erbjöd några linor när han kom och hälsade på för jag är helt ensam här i stockholm, och jag var så jävla dum att jag tänkte att om jag tar en jäääääävla massa Lyrica innan så borde det vara chill, men jag tog ju lyrican innan lol brukar ta den efter de två andra (tjack och zopiklon eller benso i allmänhet) hur som helst, ämnena blandades de och jajjämänsan efter en kvart då ämnet börjat verka har jag nu suttit här själv och har en sån psykos man bara kan få om man ADHD + är extremt känslig för hallucinationer på zopiklon. Ni skulle inte tro mig om hur det är för mig just nu, men har lärt mig lite tricks jag läste om på ett ADHD forum, bara fokusera på verkligheten prata med folk (pls svara på mina inlägg under natten om ni orkar eller adda mig på msn, Polaren gick ut o party
Senast redigerad av StrawberryWhite 2011-02-22 kl. 02:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in