2011-07-04, 22:09
Medlem
vargenbaras avatar
Jag pissade idag (analys) och käkade 10mg för en vecka sen. Syns det måntro?
Citera
2011-07-04, 22:29
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Jag pissade idag (analys) och käkade 10mg för en vecka sen. Syns det måntro?

Borde vara borta vid det här laget, så du borde kunna vara lugn
(Men man ska aldrig säga aldrig iof)

Vad käkade du? Zolpidem eller Zopiklon?
Citera
2011-07-05, 04:29
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.rly?
Borde vara borta vid det här laget, så du borde kunna vara lugn
(Men man ska aldrig säga aldrig iof)

Vad käkade du? Zolpidem eller Zopiklon?
zolpidem
Citera
2011-07-05, 11:17
Medlem
CamilleDelacours avatar
Någon som har något tips på hur man snabbast blir av med "baksmällan" av mycket stilnoct? Har ätit upp mina 30 stilnoct på en vecka och nu har jag en helvetisk huvudvärk samt sjuka overklighetskänslor... Blir tokig!
Citera
2011-07-06, 03:17
Medlem
Är det bara jag eller har någon annan märkt att bokstäverna på datan börjar röra på sig efter några stilnoct ???
Citera
2011-07-06, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Är det bara jag eller har någon annan märkt att bokstäverna på datan börjar röra på sig efter några stilnoct ???

Är nog inte bara du på Stilnoct, men detta är en Imovanetråd och det är stor skillnad mellan dom.
Citera
2011-07-06, 05:17
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efedra
Det är alltid bra att börja mjukt. Annars kan man vakna upp dagen efter med en trashad lägenhet och förbannad flickvän och inte minnas ett skit. 15mg är en bra "allround" dos. Ger de bra effekterna men man blir inte totalt bäng. Intas gärna med grapejuice o sprit och koffein för att boosta och förbättra effekten.
Nja, jag kan inte hålla med dig om det.

Jag tog en 7,5:a och låg ett tag utan att kunna somna. Satt i ett par timmar och konfigurerade ett program (Tiden går djävligt snabbt på dem). När jag nyktrade till funderade jag på hur jag kunde tycka att de där idiotiska inställningarna var bra.

Iofs så var det två timmar jag tog en sådan och nu håller jag inte på med något tok. Texten ser Ok ut.
Citera
2011-07-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monkey99
Är nog inte bara du på Stilnoct, men detta är en Imovanetråd och det är stor skillnad mellan dom.

ursäkta!

Jag trodde zoplikon och zolpidem var typ samma!!!!!!
Citera
2011-07-08, 03:35
Medlem
YuliiBerlines avatar
Jag har knaprat Zopiklon (Imovane) ett tag nu. Ibörjan för at somna, men sen fick jag höra att man kan få ett rus eller behaglig effekt åtminstone om man tar ett större gäng.
Har testat vid ett antal tillfällen utan några wham bam-resultat, så jag bestämnde mej för att ta en ordentlig mängd.

Jag började kl 19.30 med 4 st 7,5mg-tabletter och har succestivt höjt dosen till där jag är nu: 17st.
Till min stora besvikelse har det inte hänt så mycket annat än att jag känt mej slö (på ett behagligt sätt visserligen), muskelrelaxerad och går mycket vingligt. Sover gör jag dock inte.

Vid ett tillfälle under "ruset" (ca 21.00) bestämnde jag mej för att boffa lite kemiskt ren bensin ochså (vilket jag tycket har en spejsad, men kort, tripp) och kanske 15 min senare började det hända weirda weirda grejer.

Jag hade ingen aning om jag var vaken eller om jag somnat till. Plötsligt vaknade livlösa objekt liksom till liv i rummet omkring mej å sjöng å hurrade å höll fanfarer å gjorde konstiga surrande läten. Det var som att de firade något av objekten i rummet. Varenda gång jag försökte interagera slogs jag tillbaka till verkligheten där jag satt med en plastpåse över käften, men lutade jag mej bara bak å "enjoyade" det hela så kom det tillbaka. Underliga buzz-läter och ljud som av föräldrar om försöker peppa för deras barns födelsedag eller nåt.

Sen var det bara som ett klick å jag var tillbaks igen, kl 02.00, fortfarande plastpåse över munnen. Riktigt riktigt weird. Funderar på att ta resten av kartan nu å se om det händer nåt mer skumt.

Som som upplevt nåt liknande?

/JB
Senast redigerad av YuliiBerline 2011-07-08 kl. 03:39.
Citera
2011-07-08, 08:45
Medlem
^Konstiga hallucinationer är vanliga på överdrivet stora mängder imovan.
Citera
2011-07-08, 09:01
Medlem
Stormorfars avatar
Ja, man ska vara lite småpackad och sen ta 3st helt utan tolerans, däcka och spy, sen gå ut i skogen mitt i natten och kolla på alla skumma människor som vinkar åt en. En gång tog jag en glasflaska och kastade mot skuggan, den gick dock rakt igenom

Annars har jag bara fått hallisar när man kör vaket 3-5 dygn o tar ett par imovane Då jävlar kommer hallisarna.

Nu har jag stilnoct, snortade precis 2st för jag vill sova ett par timmar. Har aldrig lyckats få några direkta hallisar på stilnoct men jag tvärdäckar oftast inom en kvart så dom funkar bra iaaf
Citera
2011-07-08, 12:00
Medlem
Fresterskas avatar
Hur obtainar jag Imovan? Skrivs det ut direkt eller i andrahand vid ångest och sömsvårigheter efter långvarig kontakt med psykiatrin?

Jag prövade på Imovan förra lördagen och fick ett riktigt härligt rus fyllt med kärlek, vaföreställningar och minnesluckor. Blandade två st 7,5mg med Seroquel, 2 folköl, koffein och kanske 0,5g hasch. (utdelat på ca 50kg)
Senast redigerad av Fresterska 2011-07-08 kl. 12:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in