Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-17, 16:16
Bannlyst
Har käkat 4 st 10 mg och nu sitter jag och sänker en bira Sort Guld Kommer bli en skön kväll med noccten...
Citera
2011-02-17, 16:37
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboes
Har käkat 4 st 10 mg och nu sitter jag och sänker en bira Sort Guld Kommer bli en skön kväll med noccten...

Och du kommer mest troligt inte minnas ett piss imorgon
Citera
2011-02-17, 19:18
Medlem
Chyorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboes

Det kommer inte bli en kväll att minnas, kan jag säga dig. Då du kommer att ha glömt bort 90% av kvällen. Och de andra 10% kommer bara bestå av konstiga flashbacks.
Citera
2011-02-18, 14:54
Medlem
Jungles avatar
Det beror väl på hur van man är, 4 st 10 mg är ju ingen monsterdos direkt.
Citera
2011-02-18, 15:52
Medlem
Blanda stilnoct och imovane? Blir det party? Kört bara stilnoct innan och blir lite skön och flummig på 20mg men inga hallisar eller så
Citera
2011-02-18, 18:55
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyRubin
Blanda stilnoct och imovane? Blir det party? Kört bara stilnoct innan och blir lite skön och flummig på 20mg men inga hallisar eller så

Nope inget party, lugn och skön om du håller dig vaken och sitter i soffan och myser, risken är ju att du bara slocknar och inte mins nåt alls
Citera
2011-02-18, 20:45
Medlem
Chyorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det beror väl på hur van man är, 4 st 10 mg är ju ingen monsterdos direkt.

Jo, 40 mg är en ganska hög dos. Jag tog 20 mg en gång och jag gick på toa och pissade ner hela stället.
Citera
2011-02-19, 09:00
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chyort
Jo, 40 mg är en ganska hög dos. Jag tog 20 mg en gång och jag gick på toa och pissade ner hela stället.

Ja om man inte har någon tolerans så är det väl det,
Citera
2011-02-19, 13:19
Medlem
polyhedrons avatar
Rövpanna zopiklon! När jag löser upp tabletterna i vatten blir det en massa bös kvar i botten. Är det mycket ämnen kvar i böset som man vill åt eller har det mesta lösts upp i vattnet? Det kan vara ganska trixigt att få upp allt blött pulver i sprutan nämligen... men man vill ju inte slänga något
Citera
2011-02-19, 13:40
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyhedron
Rövpanna zopiklon! När jag löser upp tabletterna i vatten blir det en massa bös kvar i botten. Är det mycket ämnen kvar i böset som man vill åt eller har det mesta lösts upp i vattnet? Det kan vara ganska trixigt att få upp allt blött pulver i sprutan nämligen... men man vill ju inte slänga något

Är väl bara att ta det som blir kvar oralt.

mvh
Citera
2011-02-19, 15:00
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyhedron

Du rör om suger upp, sen häller du på lite till vatten, rör runt och suger upp och repeat. Lite jobbigt och det tar en stund men på så sätt får man upp allt i sprutan... Se bara till att inte tillsätta för mycket vatten när det är torrt för då blir det lätt för jävla mycket vatten man får skjuta upp
Att ha allt ordentligt krossat är också nödvändigt så att det inte blir stora grusbitar kvar i botten.
Tycker det är för mycket meck med att köra rövpanna
Citera
2011-02-19, 17:06
Medlem
polyhedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Är väl bara att ta det som blir kvar oralt.
Smakar inte det helt överjävligt?

Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Du rör om suger upp, sen häller du på lite till vatten, rör runt och suger upp och repeat. Lite jobbigt och det tar en stund men på så sätt får man upp allt i sprutan... Se bara till att inte tillsätta för mycket vatten när det är torrt för då blir det lätt för jävla mycket vatten man får skjuta upp
Det är så jag har gjort. Alternativt sprutat tillbaka lite vatten, och hållt glaset i rörelse medan jag drar upp vattnet igen. Skulle behövt tre händer för det men man utvecklar väl teknik så småningom :P

Tycker det är värt mecket ändå, de slår ju dubbelt så hårt sedan. Jag blir ungefär lika bäng på dem nu som när jag började käka dem varje natt för flera år sedan.

Det är därför köksgolvet var täckt av tidningspapper intorkat i varm choklad i morse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in