2011-02-22, 07:57
Medlem
Mandic!s avatar
Lyrica boostar i princip allting. Jag minns när jag tvärdäckade av en imovane 7,5 mg när jag tagit 600 mg Lyrica innan. Alltså, gick inte och la mig, utan däckade rakt av.

4,2 g är på tok för mycket, ring akuten för fan. Jag har tagit 2050 mg en gång, då kändes det som att jag skulle börja krampa (noll tolerans).
Citera
2011-02-22, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Lyrica boostar i princip allting. Jag minns när jag tvärdäckade av en imovane 7,5 mg när jag tagit 600 mg Lyrica innan. Alltså, gick inte och la mig, utan däckade rakt av.

4,2 g är på tok för mycket, ring akuten för fan. Jag har tagit 2050 mg en gång, då kändes det som att jag skulle börja krampa (noll tolerans).
Nu har jag tagit 1,2 gram till men det var nödvändigt (eller ja egentligen inte men enklast) för att få bort det sista av tjackets nervositet och paranoia blandat med zopiklonets hallucinationer, men nu mår jag istället jävligt illa hehe. Är som på gränsen att kräkas hela tiden och benen gör lite ryck då och då (och sammtidigt mår man bra och vill ut och träffa folk, skum drog) Hoppas kunna sova snart
Citera
2011-02-23, 01:13
Medlem
jugbandbluess avatar
får en jävla hicka av zolpidem + alkohol.varje gång
Citera
2011-02-23, 16:06
Medlem
NinjaSpys avatar
Går der berusa sig enbart imovane? gillarl boosten till opioderns
och att enbart inta imovabe ensamt verkarkar inge något t 10s 7.5mg nu men skönheten uteblir.
Vill inte busta med alkohol för då hände det saker man int etrodde hämda.

Men iaf, fpr ni skön efekt. 10 st .7.5 borde väl de lte iaf.
Citera
2011-02-23, 16:08
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
Går der berusa sig enbart imovane? gillarl boosten till opioderns
och att enbart inta imovabe ensamt verkarkar inge något t 10s 7.5mg nu men skönheten uteblir.
Vill inte busta med alkohol för då hände det saker man int etrodde hämda.

Men iaf, fpr ni skön efekt. 10 st .7.5 borde väl de lte iaf.

Ja det går och du verkar redan ganska påverkad...

mvh
Citera
2011-02-23, 16:30
Medlem
SpirituzSanctis avatar
hmm, sitter och funderar på om jag ska gå till läkaren för att få tillbaka mitt recept, men vet inte, beslutsångesten är stark. Känns fel att ta piller för att kunna sova, och allt som kommer därefter. Visst vissa kan inte sova utan dom, men jag får mer ångest bara jag tänker på att jag måste ta piller för att sova, är jag ensam med att tänka så?
Citera
2011-02-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
hmm, sitter och funderar på om jag ska gå till läkaren för att få tillbaka mitt recept, men vet inte, beslutsångesten är stark. Känns fel att ta piller för att kunna sova, och allt som kommer därefter. Visst vissa kan inte sova utan dom, men jag får mer ångest bara jag tänker på att jag måste ta piller för att sova, är jag ensam med att tänka så?
Inte alls, känner mig fruktansvärt misslyckad över att jag inte klarar av en av de mest fundamentala delarna av livet, att sova.
Citera
2011-02-23, 17:41
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
det är snabbcerkande va så bötter än så hlid väl int?

Tråkigt att dom är helt värdelösa om du ej blandar med något. 1st 7.5 nere och snart en till. Blir straköl till det
Citera
2011-02-23, 21:00
Medlem
m0nkYs avatar
Nu några intagn med lite röka. Känns jävligt bra har lkurt cobain på väggen i duk och han tittar och ändrar pu sig. Och på min sltol där det finns fiskar nej ja mena fåglar, dom rör sig jättemcke!!

men sqknqr ånde ett opisus,fan vd skön man blir på det asså, 250mg tram och jag mår som en gud. jag noddqr i minst ett dygn och får tvinga mig upp att ätat ngt litet . fan jag älsak det ruset så trevligt i gott sällskq. tänka aat ligga och mysa två st under opirus boostat med ngt kökna
Citera
2011-02-24, 10:06
Medlem
Chyorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja om man inte har någon tolerans så är det väl det,

Jo, för visso del. Men 40 mg är ändå en väldigt hög dos.
Citera
2011-02-24, 13:11
Medlem
Jag har upptäckt ett sätt att få zoppar att slå på bara 10 minuter och stenhårt, drick riktigt varmt vatten typ två deciliter eller thé, det slår så mycket fortare och hårdare och fungerar varje gång.
Citera
2011-02-24, 15:37
Medlem
Hur lätt skriver läkare ut Imovane?
Fick först Propavan, men de funkade inte, så jag gick tillbaks till vårdcentralen och fick Imovane. De fick mig att somna, men nu när jag var där igen så började läkaren bråka med mig och tyckte att om jag vill ha fler så "ska vi ha ett långt samtal". Jag har bara använt dem en månad!
Förra gången sa hon att om de funkade bra så skulle jag komma dit och hämta fler, men nu hade hon ändrat sig helt och ville knappt skriva ut dem igen. Fick bara 30 st denna gång.
Inte så att jag ens har fått mycket läkemedel förut - jag går i princip aldrig till läkare.
Någon som har lite stöd till övers? Att sova så här lite (sover för lite trots Imovane) gör att jag känner mig svag och då är det lätt för någon starkare att ta över och bestämma.
Kan man få dem (eller något starkare) på något annat sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in