2011-01-09, 02:10
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Är du stor kanske? Du borde absolut känna av 6st Imovane borde man tycka utan tolerans!
Det är också ganska vanligt att man inte TROR att man känner något, sen vaknar man upp och minns nada

Du känner dig inte det minsta mysig och ångestfri?

EDIT: Det är ganska safe i övrigt och inta tabletterna, har själv käkat över 30st på en kväll och jag väger ganska lite. Det farliga är väl vad man hittar på under ruset
90 kg har visserligen intagit 400 mg Tramadol men ska jag köra på 10 mg och se hur jag mår?
Citera
2011-01-09, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredagsmannen
90 kg har visserligen intagit 400 mg Tramadol men ska jag köra på 10 mg och se hur jag mår?

Tänk på att tram är andningsdepressivt, så var försiktig och undvik fler Imovane är mitt tips.
Citera
2011-01-09, 02:22
Medlem
Jaywalkers avatar
Jag tar 2st 7,5 mg varje kväll innan arbete + insomning på okänd plats typ semester.. Min man berättar att jag nojjar om sekter o andra saker när jag blandar medicinen med alkohol, vi hade tydligen bästa sexet på ett hotellrum i veckan o jag minns inget
Senast redigerad av Jaywalker 2011-01-09 kl. 02:25.
Citera
2011-01-09, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaywalker
Jag tar 2st 7,5 mg varje kväll innan arbete + insomning på okänd plats typ semester.. Min man berättar att jag nojjar om sekter o andra saker när jag blandar medicinen med alkohol, vi hade tydligen bästa sexet på ett hotellrum i veckan o jag minns inget

Vanligt med minnesluckor, jag brukar också käka Imovane på dagtid för att dämpa ångest. Ett tips är att inte blanda de med alkohol och istället för två st dagtid fungerar nog en för din del bättre. Kan du inte få någon mild benzo utskrivet istället?
Citera
2011-01-09, 02:36
Medlem
Jaywalkers avatar
Du hann svara på mitt inlägg innan jag ändrade till kväll! Tar bara för insomning. PUSS!
Citera
2011-01-09, 02:44
Medlem
Jaywalkers avatar
Citat:
Vanligt med minnesluckor, jag brukar också käka Imovane på dagtid för att dämpa ångest. Ett tips är att inte blanda de med alkohol och istället för två st dagtid fungerar nog en för din del bättre. Kan du inte få någon mild benzo utskrivet istället?

All ledig tid tröstar jag mig med katten när jag inte jobbar, hur funkar benzo?
Citera
2011-01-09, 02:52
Bannlyst
Allright, uppfattade de som att du tog dagtid också, my bad.
Bara glömma mitt inlägg om benzo
Citera
2011-01-09, 02:59
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
Tänk på att tram är andningsdepressivt, så var försiktig och undvik fler Imovane är mitt tips.
Jo jag vet att tram är andningsdepressivt och jag har aldrig haft problem med det trots höga doser.
800 mg tram och 40 mg Imovane, nu mår jag riktigt bra!

Så bra att jag till och med kanske får hit en brud så vi kan köra heeeela natten lång. För Big Tasty kommer aldrig att komma!
Citera
2011-01-09, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Någon som har koll på vilka tabletter som innehåller zopiklon som löser sig bäst i vatten för en rövpump?

Jag provade tabletterna av märket Pilum och de löste sig skitdåligt.

Kan man köpa en "röv-pump" på apoteket??Vad heter det?Eller säger man bara en röv pump tack?
Citera
2011-01-09, 23:40
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
Kan man köpa en "röv-pump" på apoteket??Vad heter det?Eller säger man bara en röv pump tack?

Du frågar efter en doseringsspruta. Jag fick en gratis Tyvärr är den lite för liten. Men gratis är ju alltid nice
Kanske finns större i Zoobutiker? Typ Bole har större, för kossor o hästar.
Citera
2011-01-09, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Du frågar efter en doseringsspruta. Jag fick en gratis Tyvärr är den lite för liten. Men gratis är ju alltid nice
Kanske finns större i Zoobutiker? Typ Bole har större, för kossor o hästar.

okey tack!Då får jag fråga efter en sån och hoppas på det bästa..
Citera
2011-01-10, 14:27
Bannlyst
jag var så lycklig igår när jag hittade "gömda" stillisar.. som jag såklart gömt för mig själv delade upp dom och la på olika ställen för att inte dra i mig allt påen och samma kväll.... Vad händer... jo jag letar reda på alla såklart... men eftersom jag är dum i hela huvudet så har jag säkert...lagt lite här och där... endå... Vill ha fler stillisar men orkar inte leta rätt på mina "nya polare"

Men ska vända uppåner på allt och se om jag har fler gömmor....

Allt är emot mig idag.... *muttrar*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in