2010-03-21, 11:48
Medlem
De ä ju nice med blackouts, hittar alltid pulverrester och ibland nåt piller på golvet som man kan gotta sig med dagen efter
Citera
2010-03-21, 22:37
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Blev som sagt ett par zopiklon och lite bourbon igår och idag vaknade jag under soffbordet. Men jag har ett svagt minne av att jag la mig där för det såg svalt och skönt ut jämfört med sängen. Det va det säkert också men ryggen hade helt klart föredragit det sistnämnda och jag va inte glad då jag 8 i morse fick släpa mig upp i sängen för att kunna få ett par extra timmars sömn. Alla pizzafläckar är borta för övrigt
Citera
2010-03-23, 13:22
Medlem
Ska på fest ikväll och har Oxascand och immovane till mitt förfogande och undrar om någon har lite tips på hur jag ska kombinera detta för att få en så kul kväll som möjligt.
Kan tilläggas att jag inte kan dricka alkohol så inga förslag om att kombinera med det tack.
Är relativit lättpåverkad så hur mycket kan man ta utan att få förstora minnesluckor?
Citera
2010-03-23, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Ska på fest ikväll och har Oxascand och immovane till mitt förfogande och undrar om någon har lite tips på hur jag ska kombinera detta för att få en så kul kväll som möjligt.
Kan tilläggas att jag inte kan dricka alkohol så inga förslag om att kombinera med det tack.
Är relativit lättpåverkad så hur mycket kan man ta utan att få förstora minnesluckor?

Om du vill ha nått minne ska du inte ta en endaste Imovane (zopiklon).
Sen finns det olika styrkor på Sobrilen.

mvh
Citera
2010-03-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Om du vill ha nått minne ska du inte ta en endaste Imovane (zopiklon).
Sen finns det olika styrkor på Sobrilen.

mvh
Så fruktansvärt viktigt att jag kommer ihåg allt är det ju inte..kan snarare vara ganska nice med lite små minnesluckor.Vill bara inte göra något jag verkligen ångrar sen, fast det kanske är mest i kombination med alkohol?
har 15 mg oxascand.
Citera
2010-03-23, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Så fruktansvärt viktigt att jag kommer ihåg allt är det ju inte..kan snarare vara ganska nice med lite små minnesluckor.Vill bara inte göra något jag verkligen ångrar sen, fast det kanske är mest i kombination med alkohol?
har 15 mg oxascand.

Ta all sobril och max en Imovane, tar du mer så lycka till att inte bete dig som ett mongo.
Läs även lite tripprapporter med Imovane (zopiklon).

mvh
Citera
2010-03-23, 20:13
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Drack ett par dl whiskey och tryckte i mig 2 zopiklon igår. Kände mig jävligt mysig, satt och chillade med lite bob dylan och andra gobitar. Jag bestämde mig för att ta en zopiklon till, tabletten var dock bruten redan så tog bara halva då jag uppfattade det som ett tecken från nån högre makt
Det sista jag kommer ihåg är att jag tyckte ruset började lägga säg väl tidigt.

Nästa sekund är det morgon (tidig eftermiddag), jag har en halvt uppäten kebabpizza under täcket, Zopiklonkartan är tom och jag har haft min första blackout.

Utvärdering: Hellre en joint 10 ggr av 10.
Men filar just nu på en väldigt billig bourbon med ett par zopisar i magen så helt fel va det ju inte
hahaha fyfan mannen, typiskt zopiklon
Citat:
Ursprungligen postat av Secredone
2-3 Imovane 7,5mg och en film/TV kan bli fördjävla intressant av någon anledning, dessutom kan man få för sig att man blir otroligt smart på Zopiklon/Imovane
smart? oja, jag brukar känna mig otroligt smart på zopiklon dock så vet ju alla som har testat eller sett någon ta det att man blir, hm rätt ord... korkad
Citera
2010-03-24, 11:06
Avstängd
zebbe36s avatar
Det är ingen större fara med att blanda Sobril med Zopiklon. Ta för allt i världen inte alkokol bara.
Det är då man blir ett riksmongo.
Citera
2010-03-25, 01:29
Medlem
fleskhalss avatar
Sitter med 2st Zopiklon Mylan 7,5mg framför mig nu.
Värt att klappa i sig?
Citera
2010-03-25, 11:15
Avstängd
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskhals
Sitter med 2st Zopiklon Mylan 7,5mg framför mig nu.
Värt att klappa i sig?

Somnade du gött??
Citera
2010-03-25, 12:22
Medlem
fleskhalss avatar
Haha jävlar.
Jag minns att det blev riktigt härligt när tabletterna började verka.
Och sen satt jag vid datorn och kollade mig runt om, och ser att dörrhandtaget rör sig, inte som att någon är påväg inte utan det flyttade sig uppåt och neråt, helt sjukt

Sen vaknade jag i mörse i sängen med kläderna på och fattade ingenting.
Har ingen aning vilken tid eller hur jag kom till sängen. Ingen aning ALLS!
Lite freaky

Och är fortfarande lite seg, dålig balans och
Märkte även att 2st tabletter var borta från kartan. haha

Vafan är det där för skit egentligen
Fast de känndes ju ganska härligt innan man sömnade
Citera
2010-03-25, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleskhals
Haha jävlar.
Jag minns att det blev riktigt härligt när tabletterna började verka.
Och sen satt jag vid datorn och kollade mig runt om, och ser att dörrhandtaget rör sig, inte som att någon är påväg inte utan det flyttade sig uppåt och neråt, helt sjukt

Sen vaknade jag i mörse i sängen med kläderna på och fattade ingenting.
Har ingen aning vilken tid eller hur jag kom till sängen. Ingen aning ALLS!
Lite freaky

Och är fortfarande lite seg, dålig balans och
Märkte även att 2st tabletter var borta från kartan. haha

Vafan är det där för skit egentligen
Fast de känndes ju ganska härligt innan man sömnade

Du ska vara glad att du inte gick ut och somnade i snödrivan i -17 grader, som vår käre umeåbo gjorde i söndags https://www.flashback.org/t1152772p4
Senast redigerad av NoLimitKing 2010-03-25 kl. 13:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in