2010-09-12, 00:06
Medlem
Ovcharkas avatar
Shaaaeh! Är det drag eller? Sitter här o ryser. En tablett nere och en 20 klunkar vin. Jävla bra mix, och värre ska det bli. Iallafall med vinet. Fler piller får vi se... men vi vet ju hur det brukar sluta.

Citat:
Ursprungligen postat av Fairy
nog för att det här är vääääldigt OT.... men varför ska du ta livet av dig överhuvudtaget??
kanske vore en bra grej att skriva i psykolog och psykiatri forumet istället?

Äsch, jag är bara enormt deprimerad. Its ok. Psyk och diverse andra instanser håller koll på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Entho
Jag förstår inte varför så många klagar över smaken, den är inte farlig alls. Efter ett tag så försvinner ju smaken nästan. De första gångerna jag åt Zopilikon hade jag kvar smaken dagen efter, men nu så kan jag suga på 10st och smaken försvinner efter en timme.

Smaken är fruktansvärd. Jag kan inte äta dessa piller om jag inte lägger det längst in på tungan och sväljer ner med någon sorts vätska. Men den där metallsmaken folk pratar om har jag aldrig upplevt.
Citera
2010-09-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Smaken är fruktansvärd. Jag kan inte äta dessa piller om jag inte lägger det längst in på tungan och sväljer ner med någon sorts vätska. Men den där metallsmaken folk pratar om har jag aldrig upplevt.

vad upplever du för smak då?
Citera
2010-09-12, 00:31
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairy
vad upplever du för smak då?

Typ samma som Xanor. Extremt torr, bitter, kemisk smak.
Citera
2010-09-12, 01:17
Bannlyst
zolpidem blir man lugn på och cool xyklonen slår ner en så att man somnar in skönt beställde fel skulle xyklonen så skickar dom zolpidem istället fick en extra karta bara men det över väger inte den beställningen jag gjorde så nu sitter man fullskitad med zoplidem men dom går väl åt så småningom om.....

mvh:
Citera
2010-09-12, 01:26
Medlem
Angeliques avatar
Det sjuka med zopiklon är att en dag kan bli uppdelad i hur många dagar som helst. Eller så är det jag som strulat till hjärnan en smula.

Höll på att försäga mig sist jag var på psyk. Jag sa "jag använder det bara en dag i veckan."

Det är i och för sig sant men det jag inte sa var att jag brukar ta minst fem stycken om jag ska göra något socialt ansträngande. Inte konstigt att de försöker pracka på mig diagnosen social fobi.
Citera
2010-09-12, 02:10
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Det sjuka med zopiklon är att en dag kan bli uppdelad i hur många dagar som helst. Eller så är det jag som strulat till hjärnan en smula.

Höll på att försäga mig sist jag var på psyk. Jag sa "jag använder det bara en dag i veckan."

Det är i och för sig sant men det jag inte sa var att jag brukar ta minst fem stycken om jag ska göra något socialt ansträngande. Inte konstigt att de försöker pracka på mig diagnosen social fobi.

Trycker du också i dig ett par om du ska iväg på nåt? Det gör jag. Var ett jävla resande ett tag, bussar, pendeltåg, tunnelbana och tåg och då satt zoppisarna fint. Istället för att tycka situationen/miljön är jävligt jobbigt (har svårt för ställen med mycket folk) så går det som på en dans o jag kan tillomed snacka med folk.

Lite som Xanor, fast på Xanor blir jag jävligt speedad och far out. Det här är lite softare. Fantastisk medicin det här.
Citera
2010-09-12, 02:21
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Trycker du också i dig ett par om du ska iväg på nåt? Det gör jag. Var ett jävla resande ett tag, bussar, pendeltåg, tunnelbana och tåg och då satt zoppisarna fint. Istället för att tycka situationen/miljön är jävligt jobbigt (har svårt för ställen med mycket folk) så går det som på en dans o jag kan tillomed snacka med folk.

Lite som Xanor, fast på Xanor blir jag jävligt speedad och far out. Det här är lite softare. Fantastisk medicin det här.

Ja det gör jag, särskilt om jag känner att det kan uppstå obehagliga konflikter även om jag oftast oroar mig i onödan. Gillar inte heller som du beskriver att färdas med kollektivtrafiken när jag är nykter.

Men jag föredrar Xanor trots att jag har en tendens att bli väldigt odräglig när jag tar dem. Men för det mesta håller jag mig till zopisarna då jag får dem utskrivna.
Citera
2010-09-12, 07:46
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetnamnhelst
ingetnams text

Fan zoplidem från apoteket suger ju med, fattar inte folk (med sömnproblem) som kan somna på det..

Zoplikon däremot, klipp 3 och försök håll dig vaken en kvart, gl!
Citera
2010-09-12, 14:18
Medlem
alligatorsnors avatar
Jag försöker bli av med min benso abstinens. Använder normalt bara Zopiklon till att sova med .
Nu har tuggat en spansk 7,5 mg, svalt en kinesisk zopiklon samt stoppat ytterligare en kines i röven.
Hur länge ska man vänta innan man trycker i sig mer. Vill inte bli påverkad bara bli av med abstinens och må bra.
Citera
2010-09-12, 14:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor
Jag försöker bli av med min benso abstinens. Använder normalt bara Zopiklon till att sova med .
Nu har tuggat en spansk 7,5 mg, svalt en kinesisk zopiklon samt stoppat ytterligare en kines i röven.
Hur länge ska man vänta innan man trycker i sig mer. Vill inte bli påverkad bara bli av med abstinens och må bra.
rektalt slår det väl på direkt så de är väl bara o köra på tills du slutar absa
Citera
2010-09-12, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor

vad är det för benzo du vill bli av med? och hur mycket och hur ofta har du käkat det?

för mig brukar det räcka med 1-2 st, bara tanken på att jag fått i mig nån tablett gör jättestor skillnad.
från att ha varit helt skakig, haft overklighetskänsla, ont i lederna och bara mått piss, till att bara må bra bara jag får i mig ett jävla piller...
ibland undrar jag om det bara är psykiskt..
Citera
2010-09-12, 15:20
Medlem
asdf011s avatar
Jag är nyfiken på en sak. Är jag den enda som brukar låta skiten smälta under tungan? Smakar helvetiskt, men det slår ju bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in