2011-01-02, 21:46
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kub
Är 100 pack ovanliga för Imovane? Tänker på att de inte är till för långa perioder, utan bara för tillfälliga sömnproblem. Ni som knaprat Imovane/Stilnoct länge, hur är det för er? Träffar ni läkaren varje månad för påfyllning eller hur gör ni?

30 st varje månad.
Citera
2011-01-02, 22:04
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kub
Är 100 pack ovanliga för Imovane? Tänker på att de inte är till för långa perioder, utan bara för tillfälliga sömnproblem. Ni som knaprat Imovane/Stilnoct länge, hur är det för er? Träffar ni läkaren varje månad för påfyllning eller hur gör ni?

Får 2* 200st varje gång. Ringer och ber om Fm1or när Imovanen slutar fungera.
Brukar bli en hundraburk med Fm1or sen hoppar jag på Imovanen igen kört såhär i ca10år.
Dom första åren så räckte det med 7.5mg för att slockna. Nu är det minst 15mg.
Kör alltid kombo med Theralen,Propavan,Tryptizol.
Ringer alltså min doktor några grr om året.

G
Citera
2011-01-02, 22:35
Medlem
Vippzors avatar
Tjena!

Hittade 22,5mg imovane precis. Räcker det för ett skönt rus såhär på kvällen? Eller kommer jag bara att må dåligt om jag håller mig vaken?

Edit: alltså 3 st 7,5or, har inga fler...
Senast redigerad av Vippzor 2011-01-02 kl. 22:47.
Citera
2011-01-02, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Tjena!

Hittade 22,5mg imovane precis. Räcker det för ett skönt rus såhär på kvällen? Eller kommer jag bara att må dåligt om jag håller mig vaken?

Har du tolerans sedan tidigare? Om inte, börja med en. Må dåligt kommer du inte göra, snarare lite mysig!
Citera
2011-01-02, 22:51
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Tjena!

Må dåligt har jag aldrig gjort när jag tarig Imovane. Jag har ätit Imovane till sömnen i nästan 10år
och jag känner av 3st.

Giiimmpppppp
Citera
2011-01-03, 00:22
Medlem
Vippzors avatar
Edit:

Kan det hända att man ser allting röra på sig? Haha jag ser mitt tangentbord flyga runt lite typ, är det kanske för att jag tryckt i mig? :P

Alltså tangentbordet "flyger" inte utan att det svajar typ. Är det vanligt?
Citera
2011-01-03, 15:27
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Edit:

Kan det hända att man ser allting röra på sig? Haha jag ser mitt tangentbord flyga runt lite typ, är det kanske för att jag tryckt i mig? :P

Alltså tangentbordet "flyger" inte utan att det svajar typ. Är det vanligt?

Är mer vanligt på zolpidem att man får hallucinationer men jag känner folk som brukar bli lite trippade på Imovane också.
Citera
2011-01-03, 16:14
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Är mer vanligt på zolpidem att man får hallucinationer men jag känner folk som brukar bli lite trippade på Imovane också.
Några gånger har jag faktiskt trippat som fan på zopiklon, och hallucinerat jävligt mycket. Mycket tyngre och mera fuckat än alla mina svamptrippar t.ex. Nu blir det inte så längre dock, utan tollerans ens.... Verkade vara en peroid som det blev så för mig, och det lilla jag kommer ihåg från dom kvällarna är fan urballat!
Citera
2011-01-03, 19:06
Medlem
Imovane är så underbart.

Efter att ha snortat en 4-5 st 7.5or så har jag ingen ångest, oro, nedstämdhet överhuvud taget. Jag kan fungera som en normal människa med andra ord...
Citera
2011-01-03, 20:00
Bannlyst
Haha va fan? Snortar du Imovane människa?
Okej för stilnoc, men va fan Imovane???
Kan tänka mig den kemiska smaken i näsan, nej fy fan.
Citera
2011-01-03, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Satans jävla helvetespiller.

1) Tar två Stilnoct, och kan inte sova.

2) Tar en Stilnoct till; somnar fortfarande inte.

3) Går upp, trycker i mig sex Imovane och börjar chatta på MSN, för att invänta tabletternas insomningseffekter ...

4) Vaknar idag med grava minnesluckor och en flaska vin som tydligen var full (!) igår kväll är nu helt tom och en flaska glögg som var halvtom (!) igår kväll är nu också helt tom.

Här hade man börjat deffa och så sätter man sig och super mitt i natten och förstör en halv veckas deff.

Är du efterbliven? Meningen med dessa insomningstabletter är att du ska ta dom när du går och lägger dig. Vem fan tar 6st Imovane och sätter sig och chattar när man vill ha sömn?
Citera
2011-01-03, 20:33
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Vem fan tar 6st Imovane och sätter sig och chattar när man vill ha sömn?
Sinnessjuka människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in