2011-11-19, 06:39
Medlem
Stormorfars avatar
Beror på vad du menar med snetripp, om man verkligen går in för att hitta på jävelskap och dricker lite så är det inte direkt ovanligt att man tömmer medecinskåpet och springer till skogs

Men jag tycker nog att man har bättre koll på vad man gör när man käkar imovane ifall man jämnför med stilnoct.

Går man och lägger sig är det ju inga problem.
Citera
2011-11-19, 06:59
Medlem
Knaprat i mig 15 mg zopiklon, och påbörjat dagens drickande i form av lite öl och vitt vin. Känner mig härligt avslappnad och ångestfri. Väntar bara på att soljäveln skall gå upp så man "piggnar" till lite.
Citera
2011-11-19, 08:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Imovane/Zopiklon + alkohol = inga spärrar och minnesförlust. Rude awakening...
Citera
2011-11-19, 16:29
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonbodystyle
jag har inte druckit och ja, jag kommer minnas tråden imorgon. har bara tagit 15mg imovane, 45mg sobril och 50mg stesolid.

Bara? Stesolid brukar man ta en 10 mg av mot ångest, sobril brukar man ta en 10-25 mg. Och dubbeldos imovane på det :P Men det beror på om man har mycket tolerans så reagerar man inte på låga doser längre.
Citera
2011-11-19, 19:32
Medlem
Vad kan man boosta Imovane med?
Jag testade med kaffe efter ett rus och det funkade faktiskt bra, iallafall för mig.
Har även hört att grapejuice också funkar men det ska man ta innan eller? eller kan man ta det på samma gång? Eller kan man dricka ett glas när man håller på komma ner?
Om man inte har tillgång till grapejuice, går grape läsk bra då eller?
Kom gärna med andra förslag också
Citera
2011-11-19, 21:49
Medlem
äsäsch
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
Bara? Stesolid brukar man ta en 10 mg av mot ångest, sobril brukar man ta en 10-25 mg. Och dubbeldos imovane på det :P Men det beror på om man har mycket tolerans så reagerar man inte på låga doser längre.

äsch, har hyfsad tolerans så det blev mest rätt trevligt. speciellt när jag la på lyrican. lyckades med att fortfarande vara påverkad när jag vaknade också, eller om det var en ordentlig pillerbaksmälla.
Citera
2011-11-19, 21:54
Medlem
hittade precis RÖD grape juice i affären, skulle det vara värt att testa?
Citera
2011-11-21, 00:42
Medlem
bukkakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
Hur går zopiklon ihop med cannabis? Ny på piller-fronten

Det är lungt! Blir mysigt som fan.
För mig blir det typ som om jag sitter i min egen kropp och tittar ut + massa andra grejer jag ej kan sätta fingret på såhär i efterhand.

KÖR PÅ!
Citera
2011-11-21, 19:50
Medlem
Stormorfars avatar
Brukar ni få AT på imovane/stilnoct även om ni käkar dagligen i några månader? Jag får AT väldigt lätt på vanlig benzo men har aldrig upplevt någon AT/abs på z-analogerna.
Citera
2011-11-21, 22:24
Medlem
Apparatas avatar
Hej!
Har ingen erfarenhet av droger överhuvetaget, men har nu hittat en hel del Zopiklon 7,5 mg som ligger här hemma och skräpar, tagit dom när jag inte kan sova och har känt av ett visst rus. Efter en del kikande på nätet så såg jag att dom är narkotikaklassade och har själv känt att efter 2 st så känner man sig lite konstig.

Men nu till mina frågor:
Hur mycket kan man ta utan att man dör?
Hur många kan man ta med alkohol utan att man dör? Har bara druckit 2 öl ikväll och lite hembränt som är kvar sen en fest, men vet ju att man inte ska ta dessa med alkohol.
Hur länge sitter det kvar i blodet? Börjar nytt jobb snart där man har drogtester lite pö om pö och vill inte åka dit.

Som sagt, helt ny i ämnet men ja innan jag dör så vill jag hinna testa på lite saker. Kanske låter dumt men jaja.
Citera
2011-11-22, 03:07
Medlem
var köper man imovane?
Citera
2011-11-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
var köper man imovane?
Apoteket med ett recept
Citera