Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-30, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alice-underland
AHA!
När min läkare skrev ut zopiklon sa hon att jag skulle göra det när jag satt på sängkanten, för om man försökte hålla sig vaken kunde man bli "lite konstig i huvudet". :P

Jag slår vad om att hon inte gillar Xena

Nu jag hatar att gå o lägga mig när jag tagit mina Zopiklon blir så jävla glad,social och kreativ gillar tillock med kemikalie smaken!
Citera
2010-08-30, 19:09
Medlem
rovskaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HagelBrakarn
Nu jag hatar att gå o lägga mig när jag tagit mina Zopiklon blir så jävla glad,social och kreativ gillar tillock med kemikalie smaken!

Precis vad jag känner! Testa att röka en vanlig cigg med imovane i kroppen. En så simpel sak blir fantastiskt härlig!
Citera
2010-08-30, 19:54
Medlem
Hur är det att blanda zopiklon med tramadol? I rimliga mängder givetvis
Citera
2010-08-30, 21:09
Medlem
Astronomics avatar
Underbart att dom inte syns på pisse
Citera
2010-08-30, 21:22
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheffer
Hur är det att blanda zopiklon med tramadol? I rimliga mängder givetvis
Du lär nodda ganska hårt skulle jag gissa på, ev. somna, Beroende på mängd.
Citera
2010-08-30, 22:38
Medlem
znors avatar
Måste bara lägga ett gott ord för imovane! Fast de va ett tag sen jag käka det nu, tycker den är mycket skönare än xanor, depo och vanliga 1or. Som jag har ätit nu på senare tid. 10 imovane 7,5 + 5-8 öl UNDERBART!
Dock kan man fucka upp ordentligt.
Däckade på en fest vid 3 på natten gick hem, ramla osv kom hem och tröck i mig 30 Imovane 7,5 däcka ju direkt kl 4 Skulle iväg kl 07:00 på lördag morron! Fyhelvete ramla nerför hela trappen ~30 steg. Skrek så hela huset vakna o hundarna skälde, skrek på morsan "Va fan har du hält såpa i trappen för?!" skrek allt jag hade och sluddra, såklart. Skulle iväg på en bilresa med 4 vänner o supa direkt! Fatta ju ingenting den lördagen dom fick typ släpa på mig om jag skulle röra på mig. Dock inte min värsta resa på benso
Senast redigerad av znor 2010-08-30 kl. 22:48.
Citera
2010-08-30, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justsome1
Du lär nodda ganska hårt skulle jag gissa på, ev. somna, Beroende på mängd.

Om vi säger runt 400mg tram (tar sällan, tror jag är uppe i 3 eller 4ggr totalt och då är det ungefär den dosen) och säg runt 2 imovane 7,5 som jag aldrig tagit någon gång. Ökad eurofi eller bara onödigt? Någon som testat kanske?

Annars kanske man får bli testpilot
Citera
2010-08-31, 10:50
Medlem
Haha, motsatt effekt, med andra ord! :P
Citera
2010-08-31, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Underbart att dom inte syns på pisse

Jag lyckades hamna på medicinska intensiven i lördags , Då jag hade käkat en del Zolpidem och detta syntes på vanligt stickprov!

Att tänka på var att jag köpt dom på gatan och det kanske var därför ? Men men
Citera
2010-08-31, 11:42
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Jag lyckades hamna på medicinska intensiven i lördags , Då jag hade käkat en del Zolpidem och detta syntes på vanligt stickprov!

Att tänka på var att jag köpt dom på gatan och det kanske var därför ? Men men

Normala stickor visar ej Zolpidem/Zopiklon/Zaleplon men finns speciella stickor som även ger utslag för benso-analoger, vem vet, kanske är nya standaren för att motverka alla som går på Metadon/Subutex-programmen som trycker i sig benso-analoger för att det inte syns på UP-sticka.
Citera
2010-08-31, 11:55
Medlem
Ovcharkas avatar
Hej igen, jag som skulle åka tåg här.

Jag struntade i zoppisarna men tryckte i mig 250mg sobril. Gick in på toa o petade i mig 25 piller, tog ju hundra år att käka, de andra måste trott jag bajsade. Seeen gick jag in på whisky och resan gick i ett nafs! Jävla mysigt o sitta där bakåtlutad. Fick gratis kaffe av nissen i cafeterian också
Citera
2010-08-31, 11:57
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hej igen, jag som skulle åka tåg här.

Jag struntade i zoppisarna men tryckte i mig 250mg sobril. Gick in på toa o petade i mig 25 piller, tog ju hundra år att käka, de andra måste trott jag bajsade. Seeen gick jag in på whisky och resan gick i ett nafs! Jävla mysigt o sitta där bakåtlutad. Fick gratis kaffe av nissen i cafeterian också

Lite mer laidback-inlägg kanske, hör ju inte till analog-klubben åtminstone. Gött med gratis kaffe eller så kanske du inte minns att du råkade ge han en hundralapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in