2014-05-12, 23:51
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symmei
Stilnoct(2x5mg+zopiklon (4×7.5mg)+sprit - hej och godnatt? :P

Nåt kul att berätta så här en trevlig måndagskväll mån tro?

Låter inte som att spriten är så bra att blanda
Själv ska jag snart inta 3 imovane efter en lång jobbdag och slappa tills jag somnar.
Citera
2014-05-13, 02:07
Medlem
Zopiklon och zolpidem är ofarliga i låga doser. De borde säljas som tuggummi eller smågodis i Ica, Konsum och Hemköp. Eller vad sägs om kvällste med zoplidem? Det är hus som helst ett fantastiskt bra läkemedel.
Citera
2014-05-13, 09:57
Medlem
Hur är det att kombinera Zolpidem ratiopharm 5mg(stilnoct) med Tramadol Hexal 50mg?

Har ganska stor tolerans av båda separat iaf. Någon som tycker den kombon är lyckad, samt bra mängd för att få sova?

Vanligtvis så måste jag ta 30-50mg Zolpidem för att eventuellt få sova lite. Angående tramadolen så kan jag sätta i mig 1200mg på ett dygn och vara lite skön. Lider av Insomnia samt svåra ryggsmärta.
Citera
2014-05-13, 10:33
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadaverass
Hur är det att kombinera Zolpidem ratiopharm 5mg(stilnoct) med Tramadol Hexal 50mg?

Har ganska stor tolerans av båda separat iaf. Någon som tycker den kombon är lyckad, samt bra mängd för att få sova?

Vanligtvis så måste jag ta 30-50mg Zolpidem för att eventuellt få sova lite. Angående tramadolen så kan jag sätta i mig 1200mg på ett dygn och vara lite skön. Lider av Insomnia samt svåra ryggsmärta.

Blir en fin blandning faktiskt. Själv blandat så en del gånger.
Citera
2014-05-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Blir en fin blandning faktiskt. Själv blandat så en del gånger.

Fint de

Jag var lite försiktig så jag stoppa bara i mig 300mg tramadol samt 20mg stilnoct. Får väll se om en lite stund då...

Fast man skulle ju haft en spliff också.... + lustgas. Om jag hade haft denna kombon idag så skulle jag vara sååååå himla lycklig
Senast redigerad av cadaverass 2014-05-13 kl. 11:21.
Citera
2014-05-13, 20:53
Bannlyst
Hur lång tid tar det innan man kan börja sova igen efter att man käkat z-analoger för sömnen och sedan slutar?
Citera
2014-05-13, 22:51
Medlem
Filantropis avatar
Efter tre månaders uppehåll kör jag på 20mg ikväll, tjoho. I am back in the game. Förutom dagen efter när man blir täppt i näsan och inte vill äta någonting pga smaken så finns det en fet anledning till att Z är på min topp tre.
Citera
2014-05-14, 00:30
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadaverass
Fint de

Jag var lite försiktig så jag stoppa bara i mig 300mg tramadol samt 20mg stilnoct. Får väll se om en lite stund då...

Fast man skulle ju haft en spliff också.... + lustgas. Om jag hade haft denna kombon idag så skulle jag vara sååååå himla lycklig

Förstår att du vill ha en spliff, det är underbart när man tagit opioider/opiater tycker jag. Det boostar varandra så man blir totalt väck
Citera
2014-05-14, 00:30
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Ett rent helvete att sluta med dessa, men det är rätt coolt egentligen hur jag kan ställa om från knarkare som tycker synd om sig själv till att kriga mot en CT på imovane och xanor bara sådär. Undrar om det finns en del inom mig som njuter av att plågas eller att den bara tar över mina depressiva tankar tillfälligt.

Fullständigt kastat i mig piller som en idiot sen i påsk, jag vet precis vad jag hållt på med men man inser fan inte vad man håller på med innan man inte kan fylla på med mer pillrena tar slut.

Edit: Och jag undrade varför det var tomt på bankkontot den 7:e
Senast redigerad av BullzeyePrO 2014-05-14 kl. 00:33.
Citera
2014-05-14, 17:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Ett rent helvete att sluta med dessa, men det är rätt coolt egentligen hur jag kan ställa om från knarkare som tycker synd om sig själv till att kriga mot en CT på imovane och xanor bara sådär. Undrar om det finns en del inom mig som njuter av att plågas eller att den bara tar över mina depressiva tankar tillfälligt.

Fullständigt kastat i mig piller som en idiot sen i påsk, jag vet precis vad jag hållt på med men man inser fan inte vad man håller på med innan man inte kan fylla på med mer pillrena tar slut.

Edit: Och jag undrade varför det var tomt på bankkontot den 7:e

Håller med till 100%. Bra att lite verklighet kommer med bland dessa ofta drogromantiska kommentarerna.
Citera
2014-05-14, 18:55
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Bra recept på en fin kväll med Sonata?

har 10st 10mg, tänkte röka dem men provade innan och ruset varade bara i kanske 5 min!
Citera
2014-05-14, 21:10
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Håller med till 100%. Bra att lite verklighet kommer med bland dessa ofta drogromantiska kommentarerna.
Å andra sidan är ju detta fanclub-tåden, här är det bara <3 kärlek <3 som gäller.
------------

Är det bara jag som blir bajsnödig som första tecken på vad som komma skall (alltså flum, inte fortsatt bajsande) av Stilnoct?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in