Törs inte röra Zolpidem nå mer
Senaste gången fick jag så jävla grova hallisar så att jag inte trodde att jag skulle bli mig själv igen, kan berätta en liten del som jag kommer ihåg ut av händelsen...
Jag sitter i min säng och min farsa står bakom mig och han viskar något i mitt öra, sedan kör han in en kniv rakt in i ryggen och jag känner hur hela min kropp blir stel och kall. Jag blundar och det känns som att jag lämnar kroppen och flyger iväg, efter några sekunder så hör jag en röst som säger 'Du får en ny chans...' Jag 'ramlar' tillbaks i min kropp och allting börjar om på nytt, dvs att jag får en kniv i ryggen och jag flyger iväg. Detta händer ca 3 gånger tills jag får nå 'utbrott' och springer ut ur lägenheten och ut på gården för att lugna ner mig... Lite kass på att berätta historier men hoppas ni förstod
Sedan har man fått hallisar att insekter kryper på kroppen, att maskar och larver gräver sig ut ur ögonen när man kollar sig själv i spegeln
Vetefan hur jag kunde få så grova hallisar men jag antar för att jag hade varit vaken ett antal dygn innan jag kastade i migg zoppisarna