2010-02-24, 23:36
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0bbz
Grattis! Din jäkel
Jag tackar och niger!
hihi vissa bokstäver springer iväg från skärmen
det var inte det lättaste att skriva och läsa vill jag lova!
Citera
2010-02-24, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
Jag tackar och niger!
hihi vissa bokstäver springer iväg från skärmen
det var inte det lättaste att skriva och läsa vill jag lova!

Hahaha jag är glad för din skull
Citera
2010-02-25, 01:03
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Har fått utskrivet Zolpidem Sandoz 5mg, aldrig använt varken zoldipem eller benzodiazepiner förut. Hur många skall jag proppa i mig för att bli lite skön? Ska jag bara svälja dom som dom är?

Ta fram tre stycken, käka två, göm kartan...softa.

Ja givetvis ska man bara svälja dom som dom är. En del tomtar på det här forumet argumenterar för att röka eller trycka upp i röven, men bara svälja är såklart det bästa för dom slår relativt fort
Citera
2010-02-25, 02:25
Medlem
dannstahs avatar
Törs inte röra Zolpidem nå mer

Senaste gången fick jag så jävla grova hallisar så att jag inte trodde att jag skulle bli mig själv igen, kan berätta en liten del som jag kommer ihåg ut av händelsen...

Jag sitter i min säng och min farsa står bakom mig och han viskar något i mitt öra, sedan kör han in en kniv rakt in i ryggen och jag känner hur hela min kropp blir stel och kall. Jag blundar och det känns som att jag lämnar kroppen och flyger iväg, efter några sekunder så hör jag en röst som säger 'Du får en ny chans...' Jag 'ramlar' tillbaks i min kropp och allting börjar om på nytt, dvs att jag får en kniv i ryggen och jag flyger iväg. Detta händer ca 3 gånger tills jag får nå 'utbrott' och springer ut ur lägenheten och ut på gården för att lugna ner mig... Lite kass på att berätta historier men hoppas ni förstod

Sedan har man fått hallisar att insekter kryper på kroppen, att maskar och larver gräver sig ut ur ögonen när man kollar sig själv i spegeln

Vetefan hur jag kunde få så grova hallisar men jag antar för att jag hade varit vaken ett antal dygn innan jag kastade i migg zoppisarna
Senast redigerad av dannstah 2010-02-25 kl. 02:29.
Citera
2010-02-25, 02:27
Medlem
Risplockarns avatar
Började ta 2 st 5 mg zolpidem, vänta någon timme och tog en till, sen en till 15 min efter typ. Bör jag ta mer elller spara.
Citera
2010-02-25, 03:22
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Började ta 2 st 5 mg zolpidem, vänta någon timme och tog en till, sen en till 15 min efter typ. Bör jag ta mer elller spara.

10mg till kan du nog unna dig, men sedan blir det bara slöseri!
Citera
2010-02-25, 04:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Har fått utskrivet Zolpidem Sandoz 5mg, aldrig använt varken zoldipem eller benzodiazepiner förut. Hur många skall jag proppa i mig för att bli lite skön? Ska jag bara svälja dom som dom är?

20 mg räcker, ta inte mer första gången.
Citera
2010-02-25, 04:52
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
10mg till kan du nog unna dig, men sedan blir det bara slöseri!

Ok. Slängt i mig 30 nu, vad menar du slöseri? Ingen mer effekt efter 20?
Citera
2010-02-25, 11:07
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat.

Mod.
Citera
2010-02-25, 21:21
Medlem
lilla-ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopica
Vitsen med Zopiklon/Imovane är ju att det är en insomningstablett (Ämnet går ur kroppen snabbare än en vanlig sömntablett) och att man inte ska känna sig trött/dåsig dagen efter.
Jag är lika pigg som när jag inte tagit Zopiklon.

Tar du många eller?
4-5st a la 7,5mg
Citera
2010-02-25, 21:35
Medlem
jugbandbluess avatar
Hade för mig att båda substanserna var klassade V men tydligen är det IV på zolpidem: http://www.lakemedelsverket.se/Sok-e...20011214000469
Citera
2010-02-27, 19:41
Medlem
Har testat att knapra lite imovane nu några gånger för att det har funnits tillgängligt för mig, effekten känns väl helt okej, men jag tycker verkligen inte att det är värt bieffekten, att det inte går att dricka läsk på flera dagar för att det smakar förjävligt i käften
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in