2011-03-09, 22:40
Medlem
Bertil85s avatar
En fråga till er.

Kan man röka zopiklon?

Sitter just nu och myser på två zopiklon. I morgon blir det nog att dra i sig 4st istället.
Metall smaken i munnen är så jävla god. Helt ärligt!
Citera
2011-03-09, 22:48
Medlem
Bertil85s avatar
Detta är det preparat som effektivast dödar min ångest.

Har aldrig provat FM1r men kan tänka mig att de oxo är sköna.

Stillisar har jag fan aldrig känt något på, då även i högre doser.

Hade jag bara haft verktygen så hade det helt klart blivit till att köra en ansenlig mängd IV.

Skrev i en annan tråd om zopiklon går att röka. Ska se om jag får några svar.
Citera
2011-03-09, 22:58
Medlem
hapdes avatar
För mig så hjälper imovane knappt längre så jag brukar tvinga mig att somna självmant nu, det funkar.

En gång gick det lite överstyr och zopiklon-monstret hälsade, jag tog en två veckors dos ungefär 30mg (jag får 2 st varje dag) det slutade med att jag försökte jaga möss under i sängen och satte kondomer på gurkor och slängde dem i toaletten. Jag försökte även göra spliffar av té
Citera
2011-03-09, 23:08
Medlem
Provade stilnoct för första gången igår, började med 40mg, tycker inte det hände så mycket, så tog 15mg till lite senare, alltså 55mg på typ 2 timmar. Kände mig lite illamående, provade att äta och dricka lite, hjälpte inte så mycket. Enda som hände var att jag såg dubbelt på långt håll, polaren tex hade flera huvuden, och såg flera munnar och näsor, men den "dubbla" synen försvann dock om jag bara kollade med ett öga..Lite skumt. Illamåendet blev värre, så vi tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag gick ut lite, gick runt ett tag, sen så spydde jag, riktigt jävla ordentligt också. Illamåendet la sig direkt efter spyan. Är det här vanligt? Någon som varit med om samma sak?
Citera
2011-03-10, 15:44
Medlem
Bertil85s avatar
Nu har jag Dragit i mig 80mg Zoplikon.

Känner ett litet rus, men det var riktigt roligt att ge sig ut på stan. Fan vad folk stirrade på mina dumheter.

I morgon så ska jag försöka ta dem på tom mage...
Citera
2011-03-10, 17:21
Medlem
Bertil85s avatar
Rökte 15mg Zolpikon. Det funkade inte specielt bra.
t.ex. om man röker Ikto så slår ju ruset på ganska fort...

Kanske för många återdoeringar vad vet jag, för nöjd blev jag inte.

Detta inlägg skrevs på mindre än en halv timme.

Så bäng er jag ju helt klart. 2 kartor borta á 225g mg..
Citera
2011-03-11, 06:39
Medlem
Stormorfars avatar
Har en polare som blev tvärskev och däckade på en halv 7.5a för länge sedan, han satt i en stol totalt väck. Vi hade nog tagit nån valium och tramadol och nåt glas på fest sen en gås vilket han röker dagligen. Jag tryckte i mig ett par stycken utan tolerans och satt vid datorn samtidigt som jag drack ren sprit Nu har jag väl fått lite tolerans men jag får inga hallisar på tex 3 st + alkohol. Men har man varit vaken typ 3 dygn så kommer hallisarna. Med stora mängder alkhol kom också hallisarna. Lång historia där, men är det någoon som vet hur vanligt det är att tvärdäcka på 5mg zopiklon?

Nu har jag tagit en 25mg stess och 3 imovane + alkohol och känner mig bara lite lullig liksom.

Samma sak när han testade xanor, tror han tog 1mg, totalt väck var han väl inte men man hörde på rösten hur lugn han var

Ska man flumma på imovane ska man dricka sig redigt full och sen ta 3-4st 7.5mg imo. Iofs var gränsen runt 3st 7,.5 helt utan tolerans o alkhol innan jag började trycka in tapeten då den buktade ut något fruktansvärt
Citera
2011-03-11, 12:16
Medlem
unleash82s avatar
Jag e rockire pådetta kan sägas.

Jag har nu drubkit 3 staköl 50cl o sackat i mig 5 x 10mg zolpidem

Är jägt gött deg/trög nu.

Finns det risk att man får se nåt kl vid denna doden+?

Höt att dem ska ge några hrl intressant bieffektre op liknznde doser.

Jag a svajig som fan o motoriken krångrlar e d värt o ta rn till,? kanske blir frt roligt mf
mrf hallisar o så?

bh
Citera
2011-03-11, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag e rockire pådetta kan sägas.

Jag har nu drubkit 3 staköl 50cl o sackat i mig 5 x 10mg zolpidem

Är jägt gött deg/trög nu.

Finns det risk att man får se nåt kl vid denna doden+?

Höt att dem ska ge några hrl intressant bieffektre op liknznde doser.

Jag a svajig som fan o motoriken krångrlar e d värt o ta rn till,? kanske blir frt roligt mf
mrf hallisar o så?

bh

Du är så påverkad att du inte ens kan skriva och jag förstog inte riktigt ditt problem. Men jag tror det räcker nu för dig, Ta inget mer,
Citera
2011-03-11, 12:49
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Du är så påverkad att du inte ens kan skriva och jag förstog inte riktigt ditt problem. Men jag tror det räcker nu för dig, Ta inget mer,

ok jag ska försöka få genom min undran lite bättre.

jag har rdckiot 3 starköl 5 stilnot 10mg och 1 st 7.5 imovane.

Känner mig trött seg dåsig, slö motorik, ändock glatt humör

Det är hallissstadiet jag vill nå. jhar jag gått fel tillväga måntro?

Jag undrar alltsp vad som nu krävs av mig för att ni näta nivå om msn däger så.

mvh

Hspller med föregpede talare, blit inga mer i dttra nu. verkar ite leal mig dit jag viill =(

levla på
Senast redigerad av unleash82 2011-03-11 kl. 13:13.
Citera
2011-03-11, 14:19
Medlem
Bertil85s avatar
Ja igår var det för mig den första hallisen på imovane.
Stod och pratade med några människor men de hade dubbelt så små huvuden som en normal människa brukar ha.

Inget läskigt då jag trodde att det var verkligt. Dock gick tiden väldigt fort.

Varför ska tiden gå så fort när man har kul.

Detta på två kartor men jag undrar om inte 30mg är lika kul, men vad ska då stoppa en från att ta mer...
Citera
2011-03-11, 23:11
Medlem
Såg dubbelt igår på 20mg Zolpidem. Inte lite suddigt alltså - det var två st av allting. Någon som varit med om detta förut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in