Har en polare som blev tvärskev och däckade på en halv 7.5a för länge sedan, han satt i en stol totalt väck. Vi hade nog tagit nån valium och tramadol och nåt glas på fest sen en gås vilket han röker dagligen. Jag tryckte i mig ett par stycken utan tolerans och satt vid datorn samtidigt som jag drack ren sprit

Nu har jag väl fått lite tolerans men jag får inga hallisar på tex 3 st + alkohol. Men har man varit vaken typ 3 dygn så kommer hallisarna. Med stora mängder alkhol kom också hallisarna. Lång historia där, men är det någoon som vet hur vanligt det är att tvärdäcka på 5mg zopiklon?
Nu har jag tagit en 25mg stess och 3 imovane + alkohol och känner mig bara lite lullig liksom.
Samma sak när han testade xanor, tror han tog 1mg, totalt väck var han väl inte men man hörde på rösten hur lugn han var
Ska man flumma på imovane ska man dricka sig redigt full och sen ta 3-4st 7.5mg imo. Iofs var gränsen runt 3st 7,.5 helt utan tolerans o alkhol innan jag började trycka in tapeten då den buktade ut något fruktansvärt