2010-10-14, 00:01
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Definitivt. Väldigt skönt med att ta ett par zopiklon rektalt, slår hårdare och snabbare än oralt.

Okej...Hur mycket snabbare slår de? En liten n00bfråga då. Man petar bara in pillren o hoppas på att man inte blir bajjanödig?
Att det slår hårdare o snabbare lät lockande. Förkortas ruset därmed eller?
Citera
2010-10-14, 03:27
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackDaliha
Okej...Hur mycket snabbare slår de? En liten n00bfråga då. Man petar bara in pillren o hoppas på att man inte blir bajjanödig?
Att det slår hårdare o snabbare lät lockande. Förkortas ruset därmed eller?

Du löser upp det med vatten i en helt vanlig pump (dvs en spruta utan nål) och trycker upp.

Effekterna börjar kännas efter ungefär 10 sekunder och pågår ca 20 min.
Citera
2010-10-14, 03:53
Medlem
Angeliques avatar
Nu när jag ändå är igång och tjatar om kreativitet i olika trådar måste jag passa på att framhärda att zopisar är överlägsna inom det området. De snillrika idéerna fullkommligen sprutar ut ur öronen medan man är under ett zopiklonrus.
Tyvärr måste jag vänta i minst en månad till innan jag får hämta ut mitt andra uttag. Tänker dock visa mig på styva linan inför läkaren och vänta ytterligare en månad innan jag hämtar ut det bara för att visa vilken mönsterpatient jag är..
Citera
2010-10-14, 09:04
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Nu när jag ändå är igång och tjatar om kreativitet i olika trådar måste jag passa på att framhärda att zopisar är överlägsna inom det området. De snillrika idéerna fullkommligen sprutar ut ur öronen medan man är under ett zopiklonrus.
Tyvärr måste jag vänta i minst en månad till innan jag får hämta ut mitt andra uttag. Tänker dock visa mig på styva linan inför läkaren och vänta ytterligare en månad innan jag hämtar ut det bara för att visa vilken mönsterpatient jag är..

Gör inte det, då visar du för din läkare att du inte har behov av så mkt Zopiklon som du påstår med det troliga resultatet att han skriver ut en mindre mängd eller att du får hämta ut mer sällan...
Citera
2010-10-14, 09:25
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique

Fyfan har helt motsatta ruset, kan aldrig hålla mig vaken, blir väck efter några minuter. Väger dock bara runt 50kg. Tar aldrig dessa i russyfte eftersom det endast får mig att somna. :/

Använda bara när jag vill sova efter tagit concerta/ritalin/tjack.
Senast redigerad av zoN- 2010-10-14 kl. 09:37.
Citera
2010-10-14, 22:47
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Gör inte det, då visar du för din läkare att du inte har behov av så mkt Zopiklon som du påstår med det troliga resultatet att han skriver ut en mindre mängd eller att du får hämta ut mer sällan...

Det var en helt ny infallsvinkel men grejen var ju att jag sa till honom att jag bara tar dem ca en gång i veckan vilket är buffel och båg på hög nivå.
Efter att ha gett mig en sträng blick förkunnade han att han satt en spärr på två månader mellan uttagen.

Anledningen till att jag slängde ur mig denna något förhastade fras var för att framstå som en hyvens flickebarn. Kanske inte så smart ändå..
Senast redigerad av Angelique 2010-10-14 kl. 22:52.
Citera
2010-10-14, 22:51
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Fyfan har helt motsatta ruset, kan aldrig hålla mig vaken, blir väck efter några minuter. Väger dock bara runt 50kg. Tar aldrig dessa i russyfte eftersom det endast får mig att somna. :/

Använda bara när jag vill sova efter tagit concerta/ritalin/tjack.

Jag väger också ca 50 kg men trots det blir jag en kreativ blådåre på zopisar. Tror inte det har så mycket med själva vikten att göra egentligen utan snarare att jag är en vildhjärna som känner mig förtryckt av samhället.
Citera
2010-10-14, 22:54
Medlem
Zopiklon kan jag bara säga att det funkade klockrent att boosta med grape.
Ganska så mysig just nu
Åt en hel blodgrape och väntade 30-40 min, inmundigade en 7,5mg zopiklon tillsammans med 40cl kallt vatten. Känner av den ganska mycket ändå, typ som att ta 1,5 till 2 st 7,5. Jag tog mycket zopiklon för 2 år sen, har haft dom utskrivna förut, men dom slutade ge mej det. Sen efter det har jag bara haft sporadisk tillgång av dom små rackarna den senaste tiden, men nu verkar det som att jag får dom utskrivna, igen. Ska antagligen få fler imorgon av psyk. Ska även tvinga mamma att ta med Limovan från spanien så får jag ännu fler..

Kramar på er
Citera
2010-10-14, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tappadbakomenvagn
Zopiklon kan jag bara säga att det funkade klockrent att boosta med grape.
Ganska så mysig just nu
Åt en hel blodgrape och väntade 30-40 min, inmundigade en 7,5mg zopiklon tillsammans med 40cl kallt vatten. Känner av den ganska mycket ändå, typ som att ta 1,5 till 2 st 7,5. Jag tog mycket zopiklon för 2 år sen, har haft dom utskrivna förut, men dom slutade ge mej det. Sen efter det har jag bara haft sporadisk tillgång av dom små rackarna den senaste tiden, men nu verkar det som att jag får dom utskrivna, igen. Ska antagligen få fler imorgon av psyk. Ska även tvinga mamma att ta med Limovan från spanien så får jag ännu fler..

Kramar på er

Dubbelposta lagom.
Citera
2010-10-14, 23:13
Medlem
Gick först in i den andra tråden och postade, men det var fel märkte jag efter jag hade hittat den här och i min lite flummiga hjärna tänkte jag äh, jag orkar knappt söka varför inte lägga lite här också för dom stackarna som inte orkar söka igenom en hel tråd..
Inget elakt menat MAO
SKÅL!
Citera
2010-10-15, 17:38
Medlem
crewzs avatar
Ska jag ta erbjudandet av en bekant på hans Zolpidem actavis 5mg(svenska) för 15kr styck?

Har testat dom förut och har ingen tolerans emot dom. Vet att de fungerar men är priset satt way to high?

Mvh
Citera
2010-10-15, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crewz
Ska jag ta erbjudandet av en bekant på hans Zolpidem actavis 5mg(svenska) för 15kr styck?

Har testat dom förut och har ingen tolerans emot dom. Vet att de fungerar men är priset satt way to high?

Mvh

Det låter dyrt tycker jag, har dock ingen koll på gatupriset men zolpidem är vanligt förekommande så priset borde vara lägre. För 10mg hade det varit mer rimligt. Köp inte på dig för många bara för det priset, eller se om du kan pruta ner det till en tia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in