2010-05-29, 02:09
Varför blir jag inte CP?

Har tagit 2 Zopiklon 7,5 mg, efter att jag druckit 10 öl. Har nu fyra kvar o vill bli bäng?
Citera
2010-05-29, 02:22
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Varför blir jag inte CP?

Har tagit 2 Zopiklon 7,5 mg, efter att jag druckit 10 öl. Har nu fyra kvar o vill bli bäng?

Jag smällde i mig 10 stycken 7,5 mg Zopiklon till ca 10 öl en gång och jag blev bara mer och mer nykter. Antar att det är en ganska ovanlig reaktion, men min karl var nöjd eftersom han slapp bära hem mig från krogen som han vanligtvis brukar få göra.
Citera
2010-05-29, 03:05
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Ett av de bästa rådeen när det kommer till benso går ut till er som nyss fått ut sinaörsta imovanepaket eller köptsina första kartor, samt som av någon anledning vill börja med Benso: Ät Imovane och aldrig något starkare preparat! Den skeva glädjen och euforin man får av 3-4 tablettter i början eller om man använder inte för ofta..,.ja, mer kan man inte få ut av benso som rusmedel, De milda synvillorna, den starkaste ångestdämpanden benson, det snabbaste påslaget av alla tabletter....billigt...en barnlek att sluta med om man börjar käka för mycket... Det är det BÄSTA flöddret som finns.

Om

Ni inte får smak för starkare tabletter som iktorivil
Citera
2010-05-30, 18:35
Avstängd
zebbe36s avatar
Jag ska lägga ner med Zolpidem nu. Dom är så jäkla förrädiska. Jag blir helt uppslukad av dom.
Äter mer än vad jag borde göra. Så blir det varje gång jag får hem dom.
Dom skadar REM sömnen också har jag märkt. Men det har jag mig själv att skylla.
Jag käkade upp 100st 10´or på 3 veckor. Trots att jag räknade ut att dom skulle räcka i minst
2 månader.
Så nu har jag helt och hållet gått över till Zopiclon. Jag sover bättre på dom samt att jag inte
överdoserar lika lätt på dom. Det räcker med oftast en 7´5a eller ibland 1,5. 7´5a
Smaken känner jag inte av längre. Utan dom är goda.
Citera
2010-05-30, 21:38
Medlem
bk-MDMAs avatar
Går det IV:a Zopiklon?
Citera
2010-05-30, 21:43
Avstängd
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Går det IV:a Zopiklon?

Ja det går men det är dj*vligt farligt.
Och det slår inte särskilt bättre än oralt.
Röven har jag läst här att det slår. Men det är något jag aldrig vill prova.
Citera
2010-06-01, 01:30
Medlem
Hammarn-84s avatar
märks man inte har tagit zolpidem på fler flera månader
och då stilonox och zolpidem från nåt märke brukar vara riktigt bra med 5-10mg.

tog 10 mg från sandoz för snart 2 timmar och ingen ting hände tog 10mg till för en 20 min sedan och då började det hända saker inter bliv direkt trött men flummig
ser texten rätt bra nu pga sitter så nära tvn ska lägga mig i soffan och ta 10 m
totalt 30 mg vist fjat doser för vissa men är man inte van så har iof boosta lita alchol men ska vara riktigt illa men det ska jag ite göra

fuck vad svart att skriva när man inte kan konsentera sig så bra
Citera
2010-06-01, 04:21
Medlem
Hammarn-84s avatar
läs ovan

fy fan för sånt här trodde det skulle bli rätt lugn och ha nått att äta tröttnade po np bra musik men inte de det var nå aliens dör uppu som ville vi skulle byta musik och det gjorde vi men blev blåsta så jag och sndra kpsas kamrater jag hadds började soy över ett tagnhtgord kläder och lite viktiga smp saker

trodde det skule li lungt och juk nen nä inte det så det slutade att jag och mins låsas kompisar spydde och spydde på bord underbord på soffa och kläder

kommer sen och uppdaterar för man nyctrat till och se hur fuckad skallen kan vara med lite medusin och i morn blir städs städs hela läghenheten
Senast redigerad av Hammarn-84 2010-06-01 kl. 04:29.
Citera
2010-06-01, 04:37
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarn-84
läs ovan

fy fan för sånt här trodde det skulle bli rätt lugn och ha nått att äta tröttnade po np bra musik men inte de det var nå aliens dör uppu som ville vi skulle byta musik och det gjorde vi men blev blåsta så jag och sndra kpsas kamrater jag hadds började soy över ett tagnhtgord kläder och lite viktiga smp saker

trodde det skule li lungt och juk nen nä inte det så det slutade att jag och mins låsas kompisar spydde och spydde på bord underbord på soffa och kläder

kommer sen och uppdaterar för man nyctrat till och se hur fuckad skallen kan vara med lite medusin och i morn blir städs städs hela läghenheten

Att du fuckar ur på så små doser är väldigt ovanligt. Du skulle ju inte kunna hantera den som sömnmed på 20mg som vissa får... Lättpåverkad knäppgök:P
Citera
2010-06-01, 04:58
Medlem
Hammarn-84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Att du fuckar ur på så små doser är väldigt ovanligt. Du skulle ju inte kunna hantera den som sömnmed på 20mg som vissa får... Lättpåverkad knäppgök:P

brukar normalt gå bättre men denna slant allt fel var dålig i magen och massa andra proble hur som hälst vart det allt jag fick i mig var 2 tabter sen 2 till sen 2till sen doj 2 sista taooarna blev med lite sprit med i båda drinkarna
totalt blev det 50 mg pluss lite sprit

är förövrigt inte nyckter ekker frisk på ett tag återkommer då
Citera
2010-06-01, 16:01
Medlem
Hammarn-84s avatar
FAN FAN vad jag hatar stillisar och av just detta märke ska vara original stilnoc

hade redan dåligt i magen och sånt i går sen tidigare trodde det skulle gå
och magen brukar aldrig hänt tidigare att magen krachar men nu när msn vaknat och är fortfarande lite seg i skallen så mycket väl stämde det man spytt på bordet och mattan på golvet fick upp det värsta igår iaf men FAN fast man får väll se på det ljusa sidan behövt stor städa lägenheten måste som bli det idag

tackat vet jag när man får små och sköna halllisar inge ofarligt bara att alla ljus och skuggor blir helt flumigt det är iaf trevligt men inte detta nä upp och städa
Citera
2010-06-01, 19:09
Medlem
eddiepeddies avatar
Måste fråga innan jag glömmer av det, vet någon varför så många som går på Metadon gillar Imovane så mycket? Är det bara för att det inte visar på proverna eller ger det ett schysstare rus om man druckit metadon samma dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in