2010-03-18, 22:32
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Slänge i mig ungefär 30 mg zopiklon idag i brist på annat att göra. vet inte om jag tar för lite men det känns inte som att det händer så mycket, visst man blir lite vinglig och så.
Hur ska jag behöva ta för att bli ordentligt påverkan men ändå har någon sorts möjlighet att komma i ihåg allt efteråt??
Kan tilläggas att jag inte är särskilt stor och väger runt 60kg
tja alltså jag kan inte svara på det...hur ofta käkar du dom?
om jag inte har tagit några på ett par veckor så brukar jag faktiskt bli skev av 15mg,sedan funkar 15 i kanske 2 dagar och då får jag börja öka,och man ökar fan fort.

ibland har jag tagit 10 st utan tollerans utan att känna något nästan,now that weird and fucked up

kan ju även lägga till att jag nu hade 60mg och doserade upp till ikväll,men jag tog alla....utan tollerans och är ganska rökt....faan också
Citera
2010-03-19, 01:05
Medlem
Slängde i mig 25mg nyss och jäg känner att det börjar verka. Har inte tagit på nägra månader nu såå toleransen borde vara nere på noll. Vi får se vad som händer.
Citera
2010-03-19, 01:08
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Slängde i mig 25mg nyss och jäg känner att det börjar verka. Har inte tagit på nägra månader nu såå toleransen borde vara nere på noll. Vi får se vad som händer.

Det blir nog party i ditt rum, eller ialf va du kan tro!
Citera
2010-03-19, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det blir nog party i ditt rum, eller ialf va du kan tro!
Blev lite yr och lite halvborta, inte så värt

Ökar tolresansen beroende på dosen eller anta tillfällen?
Citera
2010-03-19, 14:38
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Blev lite yr och lite halvborta, inte så värt

Ökar tolresansen beroende på dosen eller anta tillfällen?
Både och.
Citera
2010-03-20, 00:19
Medlem
Sleazers avatar
kan ju säga att jag inte minns något från den natten....yay
Citera
2010-03-20, 02:46
Medlem
seriously?s avatar
Fy va fiint fick i onsdags utskrivet zolpidem för 3dje gången!
Har just nu en under tungan efter krogen! Haha undra hur kvällen kommer sluta
Citera
2010-03-20, 07:26
Medlem
niggaplis..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Minns inte ens att zopiklon smakade illa, kanske berodde på att jag hade fick morfin+tramadol samtidigt.. =) Men, verkan är den samma, samma effekt typ?

Enligt en amerikansk studie är det bara s.k "supersmakare"(googla om ni inte vet vad det är) som får en kraftig bismak av zopiklon. Grattis alla ni!

Själv fick jag veta att jag var supersmakare på detta sätt.
Citera
2010-03-20, 11:12
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat.

Mod.
Citera
2010-03-20, 13:33
Bannlyst
2-3 Imovane 7,5mg och en film/TV kan bli fördjävla intressant av någon anledning, dessutom kan man få för sig att man blir otroligt smart på Zopiklon/Imovane
Citera
2010-03-21, 02:37
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Drack ett par dl whiskey och tryckte i mig 2 zopiklon igår. Kände mig jävligt mysig, satt och chillade med lite bob dylan och andra gobitar. Jag bestämde mig för att ta en zopiklon till, tabletten var dock bruten redan så tog bara halva då jag uppfattade det som ett tecken från nån högre makt
Det sista jag kommer ihåg är att jag tyckte ruset började lägga säg väl tidigt.

Nästa sekund är det morgon (tidig eftermiddag), jag har en halvt uppäten kebabpizza under täcket, Zopiklonkartan är tom och jag har haft min första blackout.

Utvärdering: Hellre en joint 10 ggr av 10.
Men filar just nu på en väldigt billig bourbon med ett par zopisar i magen så helt fel va det ju inte
Citera
2010-03-21, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Drack ett par dl whiskey och tryckte i mig 2 zopiklon igår. Kände mig jävligt mysig, satt och chillade med lite bob dylan och andra gobitar. Jag bestämde mig för att ta en zopiklon till, tabletten var dock bruten redan så tog bara halva då jag uppfattade det som ett tecken från nån högre makt
Det sista jag kommer ihåg är att jag tyckte ruset började lägga säg väl tidigt.

Nästa sekund är det morgon (tidig eftermiddag), jag har en halvt uppäten kebabpizza under täcket, Zopiklonkartan är tom och jag har haft min första blackout.

Utvärdering: Hellre en joint 10 ggr av 10.
Men filar just nu på en väldigt billig bourbon med ett par zopisar i magen så helt fel va det ju inte

Haha +
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in