2010-03-12, 12:59
Medlem
Reds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Någon mer än jag som verkligen älskar den beska smaken man får i munnen efter imovane?

du skämtar? Den gör så att ajg inte kan äta på hella dagen. Känns mer som jag sugit i mig 25 kr i mynt...
Citera
2010-03-12, 14:02
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Någon mer än jag som verkligen älskar den beska smaken man får i munnen efter imovane?

Japp, och många föregående talare as well. Jag tror ju att det ligger mer hos den psykologiska effekten, smaken är det samma som att det slagit på, sen så mår man ju bra av det så man trivs med smaken.

Personligen så älskar jag att just andas med smaken i munnen, av någon anledning så känns det som det blir så frisk luft.
Citera
2010-03-12, 20:31
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nooneno
hej santanderl jag har ätit dem sen i oktober, ungefär 7,5 per natt.
Har dock kunnat sova utan dem några dagar med hjälp av propavan.
Jag har också en ordentlig huvudvärk då jag inte äter dem.
Jag tror att mina andningsproblem är ett tecken på panikångest och de försvann faktiskt när jag använde propavan istället.Känns även som att zopiklon i längden gjort mig mindre stresstålig
Tycker de skulle vara intressant och höra om andras negativa erfarenheter av zopiklon.
mindre stresstålig har jag aldrig märkt av. När du får panikångest kan det kännas som om du inte får luft och du kan börja hyperventilera.
Citera
2010-03-14, 15:55
Medlem
bullet567s avatar
Jag har Zopiklon utskrivet,fungerar om jag tar 1 innan läggdags men får absolut inga andra effecter (har provat 1 karta för någon vecka sedan med ett par öl) utan något resultat
Citera
2010-03-14, 17:33
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet567
Jag har Zopiklon utskrivet,fungerar om jag tar 1 innan läggdags men får absolut inga andra effecter (har provat 1 karta för någon vecka sedan med ett par öl) utan något resultat

Du är långt ifrån ensam, vissa får ju tydligen hallucinationer och grejer av dom. Jag blir bara skev och får dåligt balanssinne. Iofs kan jag se att persiennerna flimmrar lite men det räknas inte som hallisar enligt mig.
Citera
2010-03-14, 20:50
Medlem
Har käkat Zopiklon förut, nu fick jag Zolpidem utskrivet, är det stora skillnader på dessa piller eller?
Citera
2010-03-14, 21:02
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Har käkat Zopiklon förut, nu fick jag Zolpidem utskrivet, är det stora skillnader på dessa piller eller?

Du slipper iallafall den äckliga smaken som du får av imovane annars är det väll en smaksak. Själv gillar jag Stilnoct bättre ifall jag ska sova.
Citera
2010-03-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Du slipper iallafall den äckliga smaken som du får av imovane annars är det väll en smaksak. Själv gillar jag Stilnoct bättre ifall jag ska sova.

Minns inte ens att zopiklon smakade illa, kanske berodde på att jag hade fick morfin+tramadol samtidigt.. =) Men, verkan är den samma, samma effekt typ?
Citera
2010-03-15, 20:43
Medlem
Ska på fest i helgen men kan tyvärr inte dricka alkohol och de enda jag har till mitt förfogande är ett antal imovane.
Finns det någon chans att jag kan ha en kul kväll ändå om jag slänger i mig ett antal och kanske dircker ett antal energidrycker eller något?
Tacksam för svar
Citera
2010-03-16, 20:29
Medlem
Stilnoct är gode nådigt mysiga jämfört med imovane som leder till hemskheter och blackouts. Roliga med dom här tabletterna är att man inte behöver ta många ca 4-5st för att bli helt knas i bollen Hatkärlek till dom här små rackarna!
Citera
2010-03-16, 22:03
Medlem
Slänge i mig ungefär 30 mg zopiklon idag i brist på annat att göra. vet inte om jag tar för lite men det känns inte som att det händer så mycket, visst man blir lite vinglig och så.
Hur ska jag behöva ta för att bli ordentligt påverkan men ändå har någon sorts möjlighet att komma i ihåg allt efteråt??
Kan tilläggas att jag inte är särskilt stor och väger runt 60kg
Citera
2010-03-17, 00:37
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Slänge i mig ungefär 30 mg zopiklon idag i brist på annat att göra. vet inte om jag tar för lite men det känns inte som att det händer så mycket, visst man blir lite vinglig och så.
Hur ska jag behöva ta för att bli ordentligt påverkan men ändå har någon sorts möjlighet att komma i ihåg allt efteråt??
Kan tilläggas att jag inte är särskilt stor och väger runt 60kg
lägg till några folkisar eller 2-3 stora stark....men stanna alkoholen där, annars slutar det antagligen med ångest/minnesluckor & att du har gjort dumma saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in