2007-08-31, 00:07
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impheatus8
Nja lite dyrare än så tror jag, nej jag vet.
Det är överpris som fan, känns som mellanhanden försöker få sina piller gratis på min bekostnad. så fuck no, men det är frestande

Det är Zopikon som kostar 37,50Kr, samma sak annat namn.
Citera
2007-08-31, 03:36
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Är inte 20 spänn per imovane 7,5 mg överpris?
Har alltid fått utskrivet förut och sluppit fixa på annat sätt, men nu så krisar det.
Och då fick jag det erbjudandet, men 20 spänn per tablett känns saftigt alltså.

Ditt inlägg med svar sammanfogat med denna tråd som är den rätta för dessa frågor.

/Mod
Citera
2007-08-31, 06:03
Bannlyst
Vill även tipsa gain om denna tråd som jag skrev en liten mini faq i http://www.flashback.org/showthread...ight=zopiclone

mvh
Citera
2007-08-31, 14:39
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derision
Jag tycker det är skitdrygt, slutar alltid med att man sitter med ett halvt glasspaket som man äter upp i sängen. Blir alltid sugen på onyttiga saker, som popcorn med massor av smör på.

Hahaha kul att man inte är ensam. Var hemma hos en väninna för ca 1 vecka sedan och drack lite absinthe och lyckades få i mig nån imovane för mycket. Sen när jag vaknade var hon sur för att all toblerone hade försvunnit och det låg godispapper överallt på golvet.
Citera
2007-08-31, 22:50
Medlem
har en karta med tio imovane 7.5 or, har redan tagit två st. Hur gör jag för att bäst få rus på dom?
Citera
2007-09-01, 19:25
Medlem
Derisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Hahaha kul att man inte är ensam. Var hemma hos en väninna för ca 1 vecka sedan och drack lite absinthe och lyckades få i mig nån imovane för mycket. Sen när jag vaknade var hon sur för att all toblerone hade försvunnit och det låg godispapper överallt på golvet.

Haha, choklad om något är fan farligt när man tagit Imovane... Choklad och glass <3 Det värsta är ju när man tagit dem bara för att sova, och när man ändå inte kan ligga kvar i sängen för att man har sådana cravings. Skitmedicin.
Citera
2007-09-02, 00:01
Medlem
stånkare wonks avatar
Citat:
har en karta med tio imovane 7.5 or, har redan tagit två st. Hur gör jag för att bäst få rus på dom?

släng i dig alla, och sen svep 3-4 starköl(33cl), det är en perfekt kombo.
Citera
2007-09-02, 16:07
Medlem
m96mafrs avatar
Rubbet-varianten

Citat:
Ursprungligen postat av stånkare wonk
släng i dig alla, och sen svep 3-4 starköl(33cl), det är en perfekt kombo.

Den känslige blir då en ganska labil person.
Citera
2007-09-03, 00:20
Medlem
Imovane zopiclon

Tog den första vid 21:00 tiden och försökte sova. Klockan är nu runt 00:00 har slängt i mig typ 6 st samanlagt, känner mig lite vinglig och skön i kroppen. Skulle det hjäpla mig att somna om jag tog några fler? Eller kommar jag bara bli mer flummad? För jag känner att jag vill ta mera. Hur många kan jag ta innan det börjar bli farligt ?
Citera
2007-09-03, 00:29
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulafaran
Tog den första vid 21:00 tiden och försökte sova. Klockan är nu runt 00:00 har slängt i mig typ 6 st samanlagt, känner mig lite vinglig och skön i kroppen. Skulle det hjäpla mig att somna om jag tog några fler? Eller kommar jag bara bli mer flummad? För jag känner att jag vill ta mera. Hur många kan jag ta innan det börjar bli farligt ?

Nu vet jag ju inte hur stor tolerans du har mot imovane. Men jag skulle akta mig för att ta fler. stoppa undan dom och gå och lägg dig!
Citera
2007-09-03, 00:36
Medlem
Grejjen är det jag är fortfarande inte trött, känner mig lite lullig så att säga men inte sovtrött. Ajja jag tar en till, går ut och röker.
Citera
2007-09-03, 00:53
Medlem
Saken är den att imovane är det enda som fått mig sova någorlunda bra under natten om jag lyckas somna. Har testat Propavan Och Lergigan också men det funka inte för 5 öre. Behöver något som gör mig så trött att jag bara somnar när jag lägger mig. Är det stor skilladpå imovane/stilnoct eller är det värt att försöka få stillisar utskrivna istället ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in