Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-03, 19:30
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Köpte ett gäng från spanien. Nu när vi testade dom så smällde vi i oss 10st på en gång. Kommer inte ihåg mycket av den kvällen. Vet att jag pajade min lur och jag vet att jag var inne i en bil och försökte tjuvkoppla den. Inget stämde den kvällen.
Smäller inte i mej så många av dom på en gång igen... Men kul var det i början iaf.
Fridens
Det matchar din avatar!

Imovane är den drig jag varit som mest dum i huvet på. Jag började smått med 4 stycken. Efter en stund tänkte jag att jag nog skulle ta ett par till, 4 stycken till. Det höll på så tills jag hade kommit upp i runt 20 stycken. Det sista jag minns var att jag satt och gnagde på en sobrikarta eftersom jag inte kunde få ut pillrerna.

Var däckad i ett dygn efter det, eller så har jag bara glömt vad fan jag gorde.

Lyckat!
Citera
2008-06-03, 20:02
Medlem
Sleazebags avatar
Mina försök på rus/tidsfördriv på dessa leder mest till att jag uppfattar världen som "luddig" och diffus. Har som mest konsumerat 6st 7,5mg innan jag lagt band på mig eller somnat. Om cannabis inte är inblandat blir det inte så mycket mer än minnesluckor att tala om tycker jag.
Smaken i munnen dagen efter är dock helt överjävlig i min mening, som om man legat och snaskat på en alvedon eller något annat hela natten. Sitter kvar hela nästa dag gör den också.
Citera
2008-06-03, 20:15
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag

Smaken i munnen dagen efter är dock helt överjävlig i min mening, som om man legat och snaskat på en alvedon eller något annat hela natten. Sitter kvar hela nästa dag gör den också.
Smaken är hemsk, värre än alla dumheter man hittar på under ruset på samma gång!
Du har tur att den bara sitter kvar en dag för dig. Jag gick runt med skiten i vad som kändes som veckor!
Citera
2008-06-03, 22:57
Medlem
Bangar_intes avatar
Någon som vet var smaken kommer ifrån?

Får man smaken om man tar Zopiclonen rektalt?
Citera
2008-06-04, 00:43
Medlem
Knivs avatar
Jag förstår inte alls vad ni snackar om smaken..
Jag har aldrig kännt någon bi/metall smak som ni säger.
Kan jag vara "immun" mot det?
Citera
2008-06-04, 23:25
Medlem
Eyeopeners avatar
Till er som inte tycker om Imovanes smak i munnen, så kan jag säga att smaken kommer desvärre att försvinna efter ett tags användande.

Känner aldrig av smaken på morronen nu längre, har jag tur så känner jag av den när jag ligger i sängen och väntar in effekten. Har fattat tycke för den här smaken genom åren.

När smaken i munnen kommer så vet man ju att man snart kommer att sova
Citera
2008-06-05, 00:20
Medlem
Är det någon mer än jag som har märkt att det blivit svårare att få Imovane utskrivet Fått det utskriver i cirka 2 år. Aldrig varit några problem och nu senast när jag var på psyket så vägrade dom skriva ut det till mig och ville skicka mig till någon sömnterapi grupp. Är det något dom startat med i andra kommuner också? Förbannat irriterande då jag just har problem att somna in. Nu får jag istället ta 0.25 mg Teralen. Ytterst liten dos just för att somna men fortfarande helt seg i skallen flera timmar på morgonen när jag vaknat.
Citera
2008-06-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Någon som vet var smaken kommer ifrån?

Får man smaken om man tar Zopiclonen rektalt?

Förmodligen från zopi..... Har själv inget emot smaken gillar varje gång smaken kommer samtidigt som dom kickar, känner knappt av dom längre bara när man har rätt hög o tråkig tolerans.. dom var mina favoriter förutom tillsammans med xanor hehe

Har för mej att man inte får nån metallsmak i käften, rektalt.. tyvärr! eller bara mycket mindre.
Citera
2008-06-15, 21:08
Medlem
knarkpåsenlarss avatar
Hej hoppla. Hur många stilnoct behöver man för att nödstoppa en taskig tripp? Hur lång tid tar det innan de börjar verka? Jag har ingen tollerans över huvud taget.
Citera
2008-06-15, 21:22
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpåsenlars
Hej hoppla. Hur många stilnoct behöver man för att nödstoppa en taskig tripp? Hur lång tid tar det innan de börjar verka? Jag har ingen tollerans över huvud taget.

Jag skulle inte rekommendera Stilnoct för att stoppa en dålig tripp. Det kräver antagligen såpass många att du kommer bli helt borta på stilnocten istället. Riktig benso eller möjligtvis Imovane låter bättre. Stilnoct slår efter ungefär 15-30 minuter.
Citera
2008-06-15, 21:37
Medlem
knarkpåsenlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag skulle inte rekommendera Stilnoct för att stoppa en dålig tripp. Det kräver antagligen såpass många att du kommer bli helt borta på stilnocten istället. Riktig benso eller möjligtvis Imovane låter bättre. Stilnoct slår efter ungefär 15-30 minuter.

Ojdå... Det är ju bara stilnoct jag kan få tag på. Du tror inte att de kommer att funka alls då? Varför funkar inte stilnoct emot dåliga trippar då?
Citera
2008-06-15, 21:50
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpåsenlars
Ojdå... Det är ju bara stilnoct jag kan få tag på. Du tror inte att de kommer att funka alls då? Varför funkar inte stilnoct emot dåliga trippar då?

Det kan säkert fungera hyffsat. Men effekten går över på bara någon timme och Stilnoct har en tendens att göra att man helt tappar omdömmet. Hallucinerar och beter sig allmänt underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in