2007-07-31, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
imovane samt stilnoct funkar UTMÄRKT mot benzo AT.
dom två funkar ju faktiskt nästan exakt på samma sätt dom benzodiazepiner.
har en jävligt bra vän som käkat benz i 17år och nu sitter på behandling där han inte får benz utskrivet och måste pissa, vad gör han? jo han käkar mängder av imovane och stilnoct istället.
ja själv gör desamma. när ja inte har xanor käkar ja stilnoct istället.

finns det någon som vet varför stil/imo inte syns på pissprov egentligen?
båda påverkar ju gaba precis som benzo gör.
Heminevrin syns inte heller,men är fan så goa 4-5st,de är inte benso därför syns de inte antagligen,nåt kemiskt som nån oknarkad läkare kanske kan svara på,inte jag ,jag somnar snart snorat 40 oxy MMMUUUUMs
Citera
2007-07-31, 18:15
Medlem
Made of stones avatar
HA vad hittade man i medicinskåpet för två timmar sen. Jo en kvarglömd Imovane (som min gamla läkare skrev ut). Nu har man dragit några bärs+ en Imovane och jävlar vad man känner sig skön

Men det får bli min sista, eftersom jag får lugnande utskrivet av läkare.
Jag hoppas att ni mår bra, för jag mår SUPERDUPERBRA NU!
Citera
2007-08-01, 21:13
Medlem
Vad händer egentligen om man i teorin tar imovane på dagen utan att sova nåt... sabbar det sömnen på nåt sätt i längden... förkorttar REM-sömnen och all sån shit? Finns det några sånna nackdelar alltså..

för det måste finnas fler än mig som tappat förmågan att bli trött av imovane och alltid får den paradoxaleffekt att bli pigg...vill göra saker, natt efter natt. sover bättre om jag tar den på dagen och när effekten gått/håller på gå ur somna.

Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Alkohol, eventuellt cannabis. Eller bara en stålhård vilja. Men sådana har vi ju inte

Hehe sant, alkohol blir det nog isf.. fast sover jag inte heller på.. ligger mer o blundar hela natten, cb röker jag inte längre pg massa orsaker. Men det blir nog inget stort problem hoppas ja... det är földerna av att sluta med allt som blir ett helvete.
Citera
2007-08-02, 20:05
Medlem
Zopicas avatar
Jag mår skitbra av Imovane. Då läkaren vägrar skriva ut benzo mot min ångest har Imo blivit min räddning. Jag blir glad & får lust att göra saker. Blir som en ny människa. Jag tar alltså Imo på dagtid för att orka med vardagen.

Det enda som är jobbigt är att hela tiden försöka få mer av sin läkare. Nu sist fick jag 10 ???. Det kommer inte räcka länge & bävar för hur det kommer bli när dem är slut.
Sover dessutom jättebra på Imo. Tar en när jag ska sova & somnar inom en halvtimme.
Världens bästa piller ju. Funkar mot allt
Citera
2007-08-02, 20:14
Medlem
Zopicas avatar
Internetapotek i Europa som säljer Imovane?

Var i hela friden ska jag få tag på Zopiclon nu när min läkare bara skrev ut 10 st sist?
Finns det ngt schysst internetapotek i Europa som säljer det?
Har letat runt en del. Tramadol kan man få tag på men inte Zopiclone.

Börjar bli kris nu.
Citera
2007-08-02, 20:39
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopica
Var i hela friden ska jag få tag på Zopiclon nu när min läkare bara skrev ut 10 st sist?
Finns det ngt schysst internetapotek i Europa som säljer det?
Har letat runt en del. Tramadol kan man få tag på men inte Zopiclone.

Börjar bli kris nu.

Gå till en annan läkare och säg att du fått imo förr och att det fungerade så kan du få nytt, jag får ofta nytt så...

Annars, har du sökt på drugbuyers.com? Finns många i spanien som säljer "limovan".
Citera
2007-08-02, 20:48
Medlem
Zopicas avatar
Aha! Tack för rådet GaiN!

GP säljer visserligen men de är så sjukt dyra. Hittar jag inget annat får det väl bli dem igen. Väldigt snabb leverans där
Citera
2007-08-20, 16:37
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Tycker att imo fungerar perfa som en anti depp medicin, drog i mig en runt 12.00 igår och sen en till runt 16.00 tiden för att sedan avsluta kvällen med ganska mycket alkohol. Riktigt trevlig dag faktiskt!
Citera
2007-08-21, 19:29
Medlem
Zopicas avatar
Imovane Internetapotek

Någon som vet något internetapotek i Europa som skickar Imovane/Zopiklon till Sverige. GP gör det inte iallafall. Har testat.
Om man har tvärslut på Imovane & snålläkaren vägrar skriva ut, skulle Sonata då vara ett substitut? Påminner dem om varandra?
Kanske lättare att få Sonata utskrivet tänkte jag.

PM:a tack
Citera
2007-08-21, 20:38
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Själv så tycker ja inte att sonata ger mycket effekt alls, har dragit i mig runt 10 st och det enda man blir är lite smått seg i huvudet! Stilnoct skulle ja kunna se som ett substitut dock!
Citera
2007-08-24, 12:40
Medlem
Zopicas avatar
Tur att man blir hungrig av Imovane för av Tram tappar jag aptiten helt.
Citera
2007-08-24, 12:42
Medlem
Zopicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Tycker att imo fungerar perfa som en anti depp medicin, drog i mig en runt 12.00 igår och sen en till runt 16.00 tiden för att sedan avsluta kvällen med ganska mycket alkohol. Riktigt trevlig dag faktiskt!
För mig är Imovane oxå en antidepp medicin. Jag blir energisk och glad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in