Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-13, 14:10
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
tsss... skulle du inte få flöddereffekt på zopiklon? Det är ett utav de skönaste piller jag stoppat i min mun. Kickar nästan direkt, och man blir mjuk, lite dum, go och ångestfri...det kallar jag att flöddra.

Du har helt rätt. Jag var inte mig själv där och då. Det är riktigt fina grejer!
Citera
2009-02-14, 12:21
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
hÅLLER MED! Ny har jag äti´t 4 stilnoct ox´ch börjár bli,,,sömnig, kam knaoot hålla ögonen uppe, ¨Förr hade jag varit if´gång med ss städa, diska tills det bkeb kliniskt rent´vil ja baea sova,

Jag saknar Stilnoct-tomten. Äkta hatkärlek.
Citera
2009-02-14, 13:32
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Visst funkar det att enbart snorta sonata? Röka har jag gjort, och det funkar ju; men enligt som bjöd mig på en kapsel sa att: Det spelar ingen roll hur många du äter, du får bara effekt om du röker. Men jag har sett flera här på FB so säger att snorta kickar.

Snorta funkar bra, jag behöver ungefär dubbla dosen för att det ska sitta i lika länge som när jag äter dom. Röka dom är bättre dock, vet inte hur bra det är för lungorna så inget jag gör regelbundet direkt.
Citera
2009-02-14, 14:34
Medlem
Nedomanskys avatar
Ni som snortar Stilnoct, detta välsignade lilla piller, hur bär ni er åt? Är det inte risk att dra ner substansen i lungorna? Är det öht värt det extra besväret att snorta?
Citera
2009-02-15, 06:16
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ni som snortar Stilnoct, detta välsignade lilla piller, hur bär ni er åt? Är det inte risk att dra ner substansen i lungorna? Är det öht värt det extra besväret att snorta?

Det är aldrig värt att snorta stilnoct. Ska man krossa stilnoct för att dra upp någonstans är det röven som gäller!
Citera
2009-02-15, 06:35
Medlem
wembis avatar
Gäller det zopiklon också? Blir man tröttare om man stoppar in en tablett i rumpan?
Citera
2009-02-15, 06:43
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Gäller det zopiklon också? Blir man tröttare om man stoppar in en tablett i rumpan?

Man blir inte trött av insomningstabletter. Dom sänker bara aktiviteten i vissa delar av hjärnan så att man lättare ska kunna falla in i sömn.

Ja, det gäller alla Z-droger, men för snabbast och bäst effekt ska man lösa upp det i vatten och spruta upp genom en pump. Men sen ska man ju ha några stycken också om man vill "flumma" på dom.
Citera
2009-02-15, 21:00
Medlem
Hej Hej!
Sitter här med 4st 7,5or zopiklon. Hur många behövs för att flumma till det lite till söndagsfilmen? Bör man ta hela dosen direkt eller späda på allteftersom? Har några folköl och lite fet också..

Sen vet jag att man får en hemsk smak (enligt vissa..) i munnen. Går detta att lindra med något?

Vem vet, kanske går med i er fanclub efter ikväll!
Senast redigerad av Sathalon 2009-02-15 kl. 21:12.
Citera
2009-02-15, 21:11
Medlem
SandaPandans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Ja det var ju lite snålt av läkaren faktiskt. Men om du inte har någon som helst tolerans och bara är ute efter att sova och inte berusa dig på dom så räcker det med typ 10-15mg.

snarare 5 - 10 mg, vilket faktiskt är det rekommenderade?
Citera
2009-02-16, 00:56
Medlem
stilnoct är den enda "benzo" jag har provat som verkligen blir flummig på 40-50 mg och jag är helt borta. Innan jag ska ta en fin stilnoct-kväll ser jag till att gömma datorn och telefonen, för jag kommer änå inte komma ihåg var jag gömt dom förräns dagen efter. Men det är ju som en riktigt härlig annorlunda social fylla. Det största problemet är ju att man blir så jävla social så det svårt att bara ligga hemma och flumma utan att försöka ta kontakt med någon på nåt sätt. Inga hämningar överhuvudtaget finns kvar
zopiklon funkar på samma sätt för mig ungefär.

temesta=skräp
zanor=skräp
stesolid=skräp

Säkert kanonemdiciner om du verkigen har ångest, annars ganska verkningsklösa för mig i varje fall. Har hört att np_s batch med zolpidem ska vara bättre än deras förra skit-xolnox. Så jag får väl prova ett gäng sådana igen. Annars besöka ett ålderdomshem med en blomkvast i handen för att se vad man hittar...
Senast redigerad av arnold palmer 2009-02-16 kl. 00:58.
Citera
2009-02-16, 10:46
Medlem
zolpidem

Vart köper ni?
Citera
2009-02-16, 11:12
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffeuffe
Vart köper ni?