2009-11-26, 23:09
Medlem
Sleazers avatar
men låt säga att man käkat 5 7.5 zopeclon,hur håller det i sig?

Citera
2009-11-27, 00:09
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer

Vad menar du?
Citera
2009-11-27, 01:05
Medlem
volvo 240s avatar
Zopiclon är den bästa tabletten som finns.

Utan zopiclon så är min syn som i en dimma, tar jag en zopiclon eller två dagen innan ser jag hur bra som helst nästa dag.

Att man även får ett visst rus av den är ju inte helt fel heller.
Senast redigerad av volvo 240 2009-11-27 kl. 01:08.
Citera
2009-11-27, 05:00
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer

Personligen tog jag fyra Zopiklone (7,5r), och blev ordentligt flummig! Hur länge det sedan satt i sig, vet jag fortfarande inte (men jag har goda skäl att misstänka minst fyra-fem timmar!).

En sak till! Inte min tanke att låta som en moralkärring, men jag rekommenderar VERKLIGEN att du/ni håller er innomhus i en trygg miljö. Jag vågar inte tänka på vad som kunnat hända om jag befann mig utomhus.
Senast redigerad av Pinkskin 2009-11-27 kl. 05:03.
Citera
2009-11-27, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Personligen tog jag fyra Zopiklone (7,5r), och blev ordentligt flummig! Hur länge det sedan satt i sig, vet jag fortfarande inte (men jag har goda skäl att misstänka minst fyra-fem timmar!).

En sak till! Inte min tanke att låta som en moralkärring, men jag rekommenderar VERKLIGEN att du/ni håller er innomhus i en trygg miljö. Jag vågar inte tänka på vad som kunnat hända om jag befann mig utomhus.

Detta håller jag verkligen med om, gå inte och irra på stan för då knycker polisen dig och tvingar dig att kissa!

Själv så hade jag en liten enmansfest på min balkong i somras efter ett par tabletter, självklart däckade jag i min lilla solstol och satt och skrek på vinden, fåglarna och tidningsbudet på morgonen.

Föreningen gav mig en varning för detta då jag bor i en bostadsrättsförening. Så lås gärna in dig innan tomten kommer och tar en!
Citera
2009-11-27, 17:13
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Detta håller jag verkligen med om, gå inte och irra på stan för då knycker polisen dig och tvingar dig att kissa!

Själv så hade jag en liten enmansfest på min balkong i somras efter ett par tabletter, självklart däckade jag i min lilla solstol och satt och skrek på vinden, fåglarna och tidningsbudet på morgonen.

Föreningen gav mig en varning för detta då jag bor i en bostadsrättsförening. Så lås gärna in dig innan tomten kommer och tar en!

Hahaha aa jag blev knipen förra lördagen, inte zolipsar utan hade 300 mg valle på mig o 200 mg i mig plus dricka, ställde till med en scen på stället jag va på så piketen tog mig :P
Citera
2009-11-27, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Hahaha aa jag blev knipen förra lördagen, inte zolipsar utan hade 300 mg valle på mig o 200 mg i mig plus dricka, ställde till med en scen på stället jag va på så piketen tog mig :P

Då börjar det bli lite stil på det hela. Själv fick jag bara besök av två gubbar, en som var styrelsens ordförande och en hjälpreda till honom för att de tydligen hade som regel att aldrig gå själva när de utdelar varningar.

Det hela gick lungt till och jag bjöd in dem på kaffe och förklarade att jag druckit lite för mycket för det var nästan exakt ett år efter det att min mormor hade dött.

Eftersom jag bott i lägenheten i närmare 9 år och inte hade några "varningar" eller klagomål på mig så valde de att inte göra något med det hela. Det skulle dock finnas en liten lapp i deras register att jag hade "lekt rövare" en sommar natt! Denna lapp skulle tas bort om 2 år om jag fortsatte att sköta mig. Jag beklagade det hela och bad om ursäkt och försökte få reda på vem som klagat så att jag skulle kunna be om ursäkt. De berättade inte vem det var men de skulle framföra min ursäkt och var berädda att släppa ärendet där och nu! Har gått tre månader sedan detta och allt verkar lungt, det ända jag gjort annorlunda är att jag istället för att säga hej till styrelsemedlemmarna så stannar jag upp och pratar med dem i några minuter. De är ju pensionärer och uppskattar nog att få prata lite om dittan och dattan!
Citera
2009-11-27, 17:54
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Mja... den risken finns ju också, men jag syftade snarare på hur farligt det är vingla ut på stan då man till hälften vaken. Skriver själv detta efter ett par 7-halvor och har väldiga problem med att hålla mig vaken...

En fråga, apropå det: Hur bär jag mig åt för att jaga bort den här tröttheten? Förra gången blev jag bara lite skönt gäspig, menar jag.
Citera
2009-11-27, 18:46
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Mja... den risken finns ju också, men jag syftade snarare på hur farligt det är vingla ut på stan då man till hälften vaken. Skriver själv detta efter ett par 7-halvor och har väldiga problem med att hålla mig vaken...

En fråga, apropå det: Hur bär jag mig åt för att jaga bort den här tröttheten? Förra gången blev jag bara lite skönt gäspig, menar jag.

Aktivera dig, gå runt och slå ballen i väggen eller något.

Eller prova ett par koppar kaffe.
Citera
2009-11-27, 20:01
Medlem
jag tog några zolpidem och ett par öl häromveckan.

första gången jag testade, fan det slog på bra.

Kommer inte ihåg så mycket, men dagen efter så jag jävligt många konstiga sökningar på webaddresser (typ sökhistorik) och mycket konstiga meddelanden jag skrivit på msn (osammanhängande och konstiga svar)

jag kommer ihåg fragment och så, men det var jävligt trevligt. Jag tycker det var trevlig och jag ska nog köra igen, men som många säger så känns det nog som man ska va försiktig å inte ha planer på att gå ut samma kväll. Det kan nog sluta illa . hahah
Citera
2009-11-27, 20:20
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Zopiclon är den bästa tabletten som finns.

Utan zopiclon så är min syn som i en dimma, tar jag en zopiclon eller två dagen innan ser jag hur bra som helst nästa dag.

Att man även får ett visst rus av den är ju inte helt fel heller.

Du ser bättre på zopiklon? Kanske dags att skaffa glasögon.
Citera
2009-11-27, 21:15
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Aktivera dig, gå runt och slå ballen i väggen eller något.

Eller prova ett par koppar kaffe.
Hehe. Ibland är lösningarna så nära att man inte ser dem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in