Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Hahaha aa jag blev knipen förra lördagen, inte zolipsar utan hade 300 mg valle på mig o 200 mg i mig plus dricka, ställde till med en scen på stället jag va på så piketen tog mig :P
Då börjar det bli lite stil på det hela. Själv fick jag bara besök av två gubbar, en som var styrelsens ordförande och en hjälpreda till honom för att de tydligen hade som regel att aldrig gå själva när de utdelar varningar.
Det hela gick lungt till och jag bjöd in dem på kaffe och förklarade att jag druckit lite för mycket för det var nästan exakt ett år efter det att min mormor hade dött.
Eftersom jag bott i lägenheten i närmare 9 år och inte hade några "varningar" eller klagomål på mig så valde de att inte göra något med det hela. Det skulle dock finnas en liten lapp i deras register att jag hade "lekt rövare" en sommar natt! Denna lapp skulle tas bort om 2 år om jag fortsatte att sköta mig. Jag beklagade det hela och bad om ursäkt och försökte få reda på vem som klagat så att jag skulle kunna be om ursäkt. De berättade inte vem det var men de skulle framföra min ursäkt och var berädda att släppa ärendet där och nu! Har gått tre månader sedan detta och allt verkar lungt, det ända jag gjort annorlunda är att jag istället för att säga hej till styrelsemedlemmarna så stannar jag upp och pratar med dem i några minuter. De är ju pensionärer och uppskattar nog att få prata lite om dittan och dattan!