2009-11-28, 00:38
Medlem
På senare tid kan jag inte flumma på Zolpidem längre.. även om jag tar små mängder (20mg), så slutar det med att jag vaknar upp i min säng efter några timmar. Verkar som att jag helt enkelt går och lägger mig när effekten kommer, utan att jag kommer ihåg det. Förut kunde jag ta hur mycket som helst och bara flumma runt.

Vad händer?
Citera
2009-11-28, 09:00
Medlem
Har kikat runt lite men inte hittat så mycket om att somna/komma ner från stimulanter på Imovane, antar att det fungerar bra? Är det stor risk att det händer något farligt med kroppen?
I detta fall gäller det Mephedrone.
Citera
2009-11-28, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajfejld
Jag undrar om det fungerar att ta 1-2 imovane för endast 2-3 timmars sömn, dagtid. Eller är det en misslyckad idé?

Jag har inga större erfarenheter av imovane, fick det utskrivet första gången för ca 2 veckor sedan.

Är väl rätt individuellt , för min egen del sover jag max 4 timmar på imovane så jag fyller på genom natten om jag vill sova , på dagtid är det samma , 2-3 timmar max sömn på 1-2 7.5g imovane

inatt har jag sovit runt 8 timmar i ett kör men det var kombinationen 4 mellisar + 4-5 imovane (såvitt jag vet) och färskpressad grapjuice
Citera
2009-11-28, 11:32
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thujone
På senare tid kan jag inte flumma på Zolpidem längre.. även om jag tar små mängder (20mg), så slutar det med att jag vaknar upp i min säng efter några timmar. Verkar som att jag helt enkelt går och lägger mig när effekten kommer, utan att jag kommer ihåg det. Förut kunde jag ta hur mycket som helst och bara flumma runt.

Vad händer?

Du har väll käkat dom för ofta, ta ett litet uppehåll och se vad som händer när du poppar dom igen. Tycker själv att Imovane är skönare att flumma på än stilnoct, om det inte vore för den där förbannade smaken i munnen..
Citera
2009-11-28, 12:48
Medlem
Skyggedanss avatar
Tog två Imovane 7,5mg med utgångsdatum 2004 idag efter lite centralstimulerande-aktiviteter. Men lyckades ändå inte somna. Var det för lite eller är kan det ha att göra med utgångsdatumet?
Citera
2009-11-28, 12:58
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Tog två Imovane 7,5mg med utgångsdatum 2004 idag efter lite centralstimulerande-aktiviteter. Men lyckades ändå inte somna. Var det för lite eller är kan det ha att göra med utgångsdatumet?

Har för mig att imovane är skit efter cs eller ja det måste ju dämpa ångesten lite men tror ej man somnar av det. Är ej expert på det där med utgångsdatum men sådant brukar väl sällan tappa effekt märkbart mycket när medicinen gått ut.
Citera
2009-11-28, 13:55
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

Två imovane är vad jag tar för att sova utan cs i kroppen, så det är inte så konstigt.
Efter tjack rekommenderar jag imovane + någon riktig benso, om man nu inte pallar sitta ut det.
Citera
2009-11-28, 17:03
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Två imovane är vad jag tar för att sova utan cs i kroppen, så det är inte så konstigt.
Efter tjack rekommenderar jag imovane + någon riktig benso, om man nu inte pallar sitta ut det.

Ett par rör Theralen kanske + benso brukar funka bra för mig iaf...
Citera
2009-11-28, 17:06
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:

Benso blir aldrig gammalt, har ätit vita roppar från åttitalet!
Citera
2009-11-28, 18:12
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Benso blir aldrig gammalt, har ätit vita roppar från åttitalet!

Då var det helt enkelt för lite. Lyckades somna senare under dagen men sov inte mer än 2-3 timmar. Nu nalkas nästa fest. Har fan lite skuldkänslor för att jag bjöd några rookie-kompisar på vaket. De har inte kunnat sova än och känner sig lite stissiga. Så nu får man ringa och snacka med ena tjejen var 30 minut så hon håller sig lugn.
Citera
2009-11-28, 18:18
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Då var det helt enkelt för lite. Lyckades somna senare under dagen men sov inte mer än 2-3 timmar. Nu nalkas nästa fest. Har fan lite skuldkänslor för att jag bjöd några rookie-kompisar på vaket. De har inte kunnat sova än och känner sig lite stissiga. Så nu får man ringa och snacka med ena tjejen var 30 minut så hon håller sig lugn.

Aj fan... hoppas du inte satt (nålar) på nån rookie, skulle aldrig göra det...
Citera
2009-11-28, 18:25
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Aj fan... hoppas du inte satt (nålar) på nån rookie, skulle aldrig göra det...

Haha, det vore fan inte helt ok att behandla en dam på det sättet, börja med nålen! du har förresten PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in