2017-10-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Nej, tyvärr bara 30 pack. Och visst är det surt när man måste vänta minst 30 dagar innan nytt recept!
Men vad gör man inte för några timmars rock n roll.

Can´t argue with that.
Citera
2017-10-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Någon med erfarenhet av sandoz sanval 10 mg? Zolpidem alltså, men just detta märke?

Inget fel på dem.
Citera
2017-10-19, 22:39
Medlem
No6s avatar
Jag måste seriöst vara allergisk mot något bindemedel i Stilnoct Sanofi. Andra gången jag tar det nu på 2 veckor, och varje gång efter 2-3 st 10 mg så har jag spytt skiten ur mig efter att ha blivit starkt illamående när effekten har kommit.
Citera
2017-10-19, 22:45
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag måste seriöst vara allergisk mot något bindemedel i Stilnoct Sanofi. Andra gången jag tar det nu på 2 veckor, och varje gång efter 2-3 st 10 mg så har jag spytt skiten ur mig efter att ha blivit starkt illamående när effekten har kommit.

Det låter märkligt. Jag, eller någon flöddertorsk jag känner för den delen, har aldrig känt av illamående av dessa tabletter. Vad är det för märke, samt har du testat olika brands?
Citera
2017-10-20, 01:52
Medlem
Pandarns avatar
Kan sömneffekten komma snabbare av att inta en till stilnoct 10mg?
Letar inte efter att bli flummig utan endast i syftet sömn
Citera
2017-10-20, 01:58
Medlem
Rewindings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Kan sömneffekten komma snabbare av att inta en till stilnoct 10mg?
Letar inte efter att bli flummig utan endast i syftet sömn

Nej det där är en jävla fälla dessutom. För mig brukade det ta allt mellan 15min-2h för skiten att kicka in så om man tog flera i tron om att det inte fungerade så slösar man på piller och förstör för sig själv.

Extra farligt då jag en gång hade intagit men inte upplevt någon effekt på ca 2h och tänkte att något måste gått fel, att det var sockerpiller eller något. Iallafall så tog jag bilen för att köpa cigg sent på kvällen och blev påverkad UNDER bilfärden. Stannade direkt och väntade utan att sova i ca 3h innan jag vågade köra hem efter att ha gjort flera "tester" på mig själv. Hemsk natt, skäms oerhört trots att 0 skada var skedd.

Ingen aning om varför det tog sådan lång tid, tar i 8/10 fall för mig 15-30min för full effekt.
Citera
2017-10-20, 03:38
Medlem
Fyfan aldrig mera denna medicin trodde det va som benzo tog 6st och sen vart det helt svart vakna upp nästa dag med 12 L mjök och en påse med svin mycket godis. Problemet är att jag va pank innan jag käka dom där 6st jag hade asså inte ett öre så jag fattar inte vart mjölken och godiset kommer ifrån. Jag har inte vågadt gått till affären i byn på en månad haha helt sjuk.
Citera
2017-10-20, 05:23
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Fyfan aldrig mera denna medicin trodde det va som benzo tog 6st och sen vart det helt svart vakna upp nästa dag med 12 L mjök och en påse med svin mycket godis. Problemet är att jag va pank innan jag käka dom där 6st jag hade asså inte ett öre så jag fattar inte vart mjölken och godiset kommer ifrån. Jag har inte vågadt gått till affären i byn på en månad haha helt sjuk.

Haha, förlåt att jag skrattar, broder, men det lät förjävla lustigt. Vet hur själv hur jävla skevt det kan bli i pallet efter 4+ st.
Citera
2017-10-20, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Haha, förlåt att jag skrattar, broder, men det lät förjävla lustigt. Vet hur själv hur jävla skevt det kan bli i pallet efter 4+ st.

Haha ja fan aldrig mera denna medicin. Fattar inte hur det kunne bli helt svart och minnesluckor i ett helt dygn.. och 12 L mjöl är ju inget man snattar plus 6-7kg godis.helt sjuk oxå att jag va helt pank. Gått många månader nu och vågar ändå inte gå till affären. Allt är ett mysterium haha..
Citera
2017-10-20, 09:58
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Haha ja fan aldrig mera denna medicin. Fattar inte hur det kunne bli helt svart och minnesluckor i ett helt dygn.. och 12 L mjöl är ju inget man snattar plus 6-7kg godis.helt sjuk oxå att jag va helt pank. Gått många månader nu och vågar ändå inte gå till affären. Allt är ett mysterium haha..

Hahaha, måste också skratta här alltså. Man har ju hört en del men detta tar nog priset kan ju tänka mig media, här tar snubben 12 liter mjölk
Citera
2017-10-20, 19:55
Medlem
Det är ju en väldig skillnad på hur vi reagerar/eller inte på olika substanser. Jag tar amfetamin för att lugna ner mig och såväl benzo som opioder får mig att somna och inget annat. Imovane är rena knockout-pilleret för mig. Men då dricker jag inte alkohol, som alla borde veta förhvandlar Benz till psykos-pillrer i värsta fall. Tjackisens bästa vän och alkisens värsta mardröm. Tar jag bara den här typen av Benz så somnar jag.
Citera
2017-10-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Någon med erfarenhet av sandoz sanval 10 mg? Zolpidem alltså, men just detta märke?

De är bra, du sover bra på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in